www.reliablecounter.com
Click here Moje klupsko djelovanje - Deseta umjetnost - enigmatika - Blog.hr

Moje klupsko djelovanje

13.09.2016.

U svojoj dosadašnjoj enigmatskoj karijeri promijenio sam boje 6 klubova. Moj prvi klub, naravno, bio je ZD "Čvor" iz Bjelovara (v.), čijim članom bijah u razdoblju 1982./89. Budući da na natjecanjima, iz posve opravdanih razloga, nikako nisam mogao ući ni u prve tri Čvorove postave, godine 1989. pristupio sam k Enigmatskome društvu "Dr. Đorđe Natošević" iz Sombora (u presliku je članska akreditacija sa SZJ-a u Puli). Nakon rata sam, skupa s prijateljima Jusufom Kabaklićem, Ilijom Džojićem, Marijanom Nedićem, Ivom Mikićem i Goranom Benkovićem 2001. utemeljio Zagonetačko društvo "Raščica" (v.) koje i danas djeluje. Nakratko sam, 2006./07.), bio u članstvu Enigmatske udruge "Orahovica" (v.), a ove sam godine,pristupio osječkomu ZAKOS-u (v.). Naposljetku, od svibnja 2017. članom sam EK "Kikinda".



Klubaš

Oznake: N. Nedić, ZDČ, zdr, Dr. Đ. Natošević, EUO, ZAKOS, EKK

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.