i mjesec i sunce

utorak, 04.04.2017.

....Ho cliccato like sul tuo ombelico...........


Odlična pjesma,
(iako ponekad na rubu iritantnosti
ako smo u takvom stanju)
ipak odlična.


Il tuo sguardo e una tac tvoj pogled je CT
E una risonanza magnetica magnetska rezonanca
Il tuo giudizio e liberta vigilata tvoja presuda i uvjetna sloboda
O sedia elettrica ili električna stolica
Nel cielo questa luna arroventata na nebu zarumenjeni mjesec
Che rotola lungo il piano inclinato della vita kotrlja se dugo po kosini života
Come un flipper anni 80 kao na fliperu iz osamdesetih
Che ad un certo punto della partita kada u određenom trenutku igre
Partivano due palline in simultanea prođu dvije loptice simultano
E arte contemporanea suvremena umjetnost
Ecco cos’e svegliarsi in questa epoca kakva se probudi u ovoj epohi
Big data pata pata važan datum pata, pata*
Niente zucchero nell’aranciata ništa šećera u oranžadi

Io sono pazzo di te lud sam za tobom
Bellissima selvatica prekrasna divljakuša
Vestita da signora odjevena u gospođu
Col ciondolo a forma di cuore s privjeskom u obliku srca
Che ha dentro la foto del suo grande amore u kojem je slika njezine velike ljubavi
Il suo gatto njezinog mačka

Con uno sguardo s jednim pogledom
Con uno sguardo s jednim pogledom
Mi hai imprigionato zarobila si me
Mi hai liberato oslobodila si me
Con uno sguardo s jednim pogledom
Con uno sguardo s jednim pogledom
Mi hai ammazzato ubila si me
E resuscitato i uskrsnula
Mi hai fatto sentire učinila si da se osjećam
Sul tetto del mondo (kao) na vrhu svijeta
E sul letto di noi i u našem krevetu
Con uno sguardo dei tuoi s jednim tvojim pogledom
Con uno sguardo dei tuoi s jednim tvojim pogledom


Nel giorno delle sirene na dan sirena
Io ascoltero il loro canto ja ću slušati njihovu pjesmu
Ma č scritto nelle mie vene ali zapisano je u mojim venama
Che devo proseguire da moram nastaviti
Fino a tornare da te dok se ne vratim tebi
Risalendo la linea dei tuoi pensieri uzađem ponovo u niz tvojih misli
Che spaziano koje se kreću
Dalla politica alla chirurgia estetica od politike do estetske kirurgije
Dalla magia all’informatica od magije do informatike
Dall’etica all’energetica od etike do energetike
Alla bioetica do bioetike
All’arte pratica do praktične umjetnosti

Io sono pazzo di te lud sam za tobom
Bellissima ragazza prekrasna djevojko
Lanciatrice di piatti bacačice tanjura
E di contatti i kontakata
Ho cliccato like sul tuo ombelico kliknuo sam like na tvom pupku
Non voglio essere tuo amico ne želim biti tvoj prijatelj
Ma la sella del tuo motorino nego sjedalo na tvom motoru
Con uno sguardo s jednim pogledom
Con uno sguardo s jednim pogledom
Mi hai imprigionato zarobila si me
Mi hai liberato oslobodila si me
Con uno sguardo s jednim pogledom
Con uno sguardo s jednim pogledom
Mi hai ammazzato e resuscitato ubila si me i uskrsnula
Mi hai fatto sentire učinila si da se osjećam
Sul tetto del mondo (kao) na vrhu svijeta
e sul letto di noi i u našem krevetu
Con uno sguardo dei tuoi s jednim tvojim pogledom

....

Voglio essere un tasto želim biti gumb
Del tuo cellulare na tvom mobitelu
La frana che blocca il tuo cammino klizište koje ti blokira put
Poi ti offro un passaggio sulle mie spalle da ti ponudim vožnju na mojim ramenima
La tua gonna di petali di stelle tvoja suknja na latice zvijezda
La replicante di Blade Runner replikant u Blade Runner-u
Il tuo sguardo e un radar tvoj pogled je radar
E uno scanner i skener
Ho comprato un banner kupio sam zastavu
Per dirti che ti adoro da ti kažem da te obožavam
Non lasciarmi solo ne ostavljaj me samog
Mi ci vuole un coro potreban mi je zbor
Io sono pazzo di te lud sam za tobom
...


Con uno sguardo, s jednim pogledom
con uno sguardo s jednim pogledom
Mi hai imprigionato zarobila si me
E mi hai liberato oslobodila si me
Con uno sguardo s jednim pogledom
Con uno sguardo s jednim pogledom
Mi hai ammazzato ubila si me
E resuscitato i uskrsnula
Mi hai fatto sentire učinila si da se osjećam
Sul tetto del mondo (kao) na vrhu svijeta
E sul letto di noi i u našem krevetu
Con uno sguardo dei tuoi s jednim tvojim pogledom
.....
Io sono pazzo di te lud sam za tobom
......



.......................................................................................................

*
“Sta arrivanno ‘o pata pata ‘e ll’acqua!!!“
Tako se kaže u Napulju kada je pljusak približava, oblaci su niski i gusti i zrak počinje zračiti nepogrešiv miris vlažne zemlje.
pata,pata


evo ga, nekako sam prevela :)
tko zna bolje, ljubazno molim za ispravak!
:))
- 07:34 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.