i mjesec i sunce

utorak, 16.08.2016.

Trinaesti post s mora

Bio mi je imendan.
Na Veliku Gospu.
Krsno ime mi je Marija,
ali otkada znam za sebe,
to ime mi se nije dopadalo.
Nikako , baš nikako , nije mi odgovaralo,
da se blago izrazim. Kud baš na me?
Uvijek sam se zahvaljivala Bogu
da su mi starci barem civilno ime uspjeli potrefiti dobro.
Čak nevjerojatno dobro, koliko su mogli zahiriti :D



*****************



Šetamo susjedinog psa.
Svaki dan, koristimo priliku jer doma nemamo psa.
Stara crna kujica, kao predebela crna ovčica.
Ako kasnimo, kao što smo jučer,
(jer sad se već navikla da stižemo oko pola šest),
onda se luda od sreće baca po meni,
u očekivanju psećih kolačića.
Koje obožavanje.
Nisam mislila sa ću to više doživjeti
u ovim godinama hahaha :-P



******************


Sanjala sam da mi je predloženo
da (nakon ovog tijela?)
nastanim tijelo jedne djevojke.
Odmah sam i vidjela tu djevojku,
kako izgleda,
osjetila sam kako bi bilo biti ona,
vidjela sam stan u kojem bi živjela sama
(ukoliko odlučim odraditi tu egzistenciju).
Primjetila sam da ima Apert sindrom
i da su joj prsti na lijevoj ruci deformirani.
Desna ruka je imala elegantnih pet prstiju,
a lijeva je imala neke velike i nezgrapne,
a neke sitne.
Pomislila sam
'daj da vidimo koliko tih prstiju ima',
pomagač i ja smo pobrojali;
bilo ih je jedanaest.
Pomislila sam
'šteta je ostaviti ovo tijelo
koje sam upravo nadrilala da automatski svira čelo
i zamijeniti za ovo sa 11 prstiju na jednoj ruci.......
i gdje je uopće moje sadašnje tijelo?'
(Nisam još bila mrtva,
samo sam birala za budućnost
ili za nešto paralelno
ne znam kako to uopće zvati).

Imala sam dva pomagača,
jednu curu i jednog dečka.
Objasnili su mi da netko mora 'odraditi'
i tu egzistenciju.
Rekli su doslovce:
'To treba biti odrađeno
ali nemamo nikoga tko bi to htio.
Tko je voljan upustiti se.
Doduše, istina je i da nemamo nikoga osim tebe
tko bi bio sposoban.'
Ne mogu reći da su željeli izvršili pritisak,
jednostavno su iznjeli situaciju kakva jest.
Rekli su još da se ništa ne brinem,
jer će mi oni pomoći u potpunosti da to odradim,
ukoliko prihvatim.
Mislim da u stvari jesam prihvatila.
Nisam sigurna.







:)


- 07:51 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.