Mravinčanin u Kraljevici

13.12.2009.

Evala svitu moj dobri i deboto pošteni.

Je, je nije me bilo dugo na blogu a štaš, neču se pravdat jer ko se pravda kriv je.
Dakle šta da vam rečem, šta ima nova u Mravincima ?
Pa i neznan baš budući me zadnjih mijeces dana put ili bolje rečeno posao odveo ovdje u Kraljevicu odakle vam i pišem.

Mislio sam vam sa par riči opisat ovaj gradić ali budući sve podatke danas možete skinut sa interneta odlučio sam pisati o nečemu o čemu vjerojatno nigdje ne piše.

Pa eto odlučio sam napravit usporedbu između Mravinaca i Kraljevice odnosno našeg i njihovog mentaliteta.

Prvo što mi je prilikom šetnje kroz ovaj gradić palo u oko su spomenici.
Pa sam tako ispred njihove mjesne crkve posvečene Sv.Nikoli biskupu naišao na spomenik hrvatskom kralju Tomislavu.



Photobucket


Sa spomenika se može očitati godina koje je podignut 1925 a ispred crkve je i spomenik njihovom zaštitniku


Photobucket


malo dalje ispod crkve se nalazi spomenik partizanima podignut odmah nakon drugog svjetskog rata.


Photobucket


I pred ulaz u samo brodogradilište (gdje trenutno radim) se nalazi spomenici jedan (lijevi) palim borcima NOB-a i drugi (desni) palim braniteljima u domovinskom ratu.


Photobucket


Zajedničko tim svim spomencima je to da (bar koliko sam primijetio) da nijedan nije oštećen ili oskvrnjen nego stoje tu godinama kao nijemi spomen događajima iz povijesti.

Da se sad malo vratimo u Mravince.
Kad sam zadnji put napravio đir po Mravincima točnije prošetao sam (kako nije bilo utakmice) do zoga za balote i kako put do zoga vodi preko našeg mjesnog parka i ima sam šta i vidit.


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Oskrnavljene spomen ploče strijeljanim Mravinčanima !?
Kakve li ironije, upravo zadnji moj post sam pisao baš njima u spomen.
Možda su u međuvremenu i očišćene neznan jer već je prošlo i dvadesetak dana od toga.

Koja je poanta ove moje prće?
Poanta je u tomu da bismo mi (tu ne mislim samo na nas Mravinčane) mogli puno toga naučit od ovoga svita ovdje.
Mogli bi se naučit toleranciji za početak.





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.