Rolada od maka s višnjama

subota, 02.04.2016.




OSNOVNI SASTOJCI:

jaja

mak

slatko vrhnje

višnje




POTREBNI SASTOJCI:(biskvit)

5 jaja

5 velikih žlica šećera

4 velike žlice vrhom pune mljevenog maka

2 velike žlice brašna

1/2 praška za pecivo

1/2 male žličice cimeta

3 velike žlice vode


(nadjev)

2,5 dcl slatkog vrhnja(250ml)

1 dcl mlijeka(100 ml)

150 grama višanja iz kompota

1 šlagfix (po Vašoj želji)




Za ovu roladu nisam koristila vagu,sve sam mjerila žlicom.
.

Izmjerila sam sve suhe sastojke (mak,brašno,prašak za pecivo i cimet).



Maka sam stavljala više nego brašna (kao što se vidi na slici).Sastojke sam pomiješala.




Cijela jaja sam izmiksala , dodavala sam žlicu po žlicu šećera,nakon druge žlice šećera ulila sam jednu žlicu hladne vode,
a dvije nakon zadnje žlice šećera.Miksala sam dok nije postalo pjenasto.






U dobivenu smjesu dodavala sam žlicu po žlicu suhih sastojaka i lagano miješala silikonskom lopaticom (može i kuhačom).
Često se dogodi da suhi sastojci "sjednu" na dno posude,zbog toga ne miješam u krug vodoravno, nego odozdo prema gore..





Papir za pečenje izrezala sam u veličini lima za pečenje (32x34cm).Stranice lima namazala sam margarinom,a dno samo na
uglovima da se papir prilijepi za lim.Stranice sam pobrašnila da se biskvit tijekom pečenja odvoji od lima.Pećnicu sam predhodno
zagrijala na 180 stupnjeva.U lim sam izlila pripremljenu smjesu i ravnomjerno ju rasporedila.




Biskvit sam pekla 15 min u pećnici s ventilatorom (ako je pećnica bez ventilatora potrebno ga je peći 5 min. duže.(Kad vidite
da se biskvit odvojio od stranica lima za pečenje gotov je.)Dok se biskvit pekao pripremila sam suhu kuhinjsku krpu,na nju sam
stavila papir za pečenje.Pečen biskvit sam okrenula na krpu s papirom i odvojila papir na kom se pekao.





Biskvit sam urolala zajedno s krpom i papirom za pečenje i ostavila da se kratko ohladi.Kad se malo ohladio odmotala sam
ga i tada pažljivo urolala bez krpe i ostavila da se ohladi potpuno.




Dok se biskvit hladio pripremila sam tučeno slatko vrhnje.Vrhnje mora biti hladno.Miksala sam ga dok nije postalo toliko
čvrsto da nije moglo kliziti niz stjenke posude za miksanje.(Ako stavljate šlagfix stavite ga kad se vrhnje zapjeni).






U tako izmiksano vrhnje stavila sam 1 dcl mlijeka da bi vrhnje bilo manje masno,lakše,nježnije.Mlijeko nisam stavila sve
odmah nego sam ga dodavala trećinu po trećinu.Kad sam nalila prvu trećinu tučeno vrhnje se razrijedilo,miksala sam do
čvrstoće kakva je bila prije dodavanja mlijeka,postupak sam ponovila dok nisam potrošila sve mlijeko.






Biskvit sam razmotala na kuhinjskoj krpi,namazala ga tučenim vrhnjem 1,5 do 2 cm,posložila višnje,može i više višanja,
mogu i svježe višnje,samo izvadite koštice.






Pažljivo sam urolala biskvit s vrhnjem i višnjama pazeći da ne oštetim vanjsku kožicu biskvita i da bude dovoljno čvrsta
rolada.









MP

Oznake: mak, slatko vrhnje, višnje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.