| < | siječanj, 2011 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 31 | ||||||


SLUŠAONICA 1
I'm 


*Nije Alexxl efekt nego Axe efekt, iako uopće ne sumnjam da i naš alexxl ima jednako obarajuć efekt na žemke, kao i miris iz reklame (koja sam danas po redu da bidnog čovika ovdje na ovom servisu spominjem, majkemi ako nas neće sve odreda proklet zbog cjelodnevne štucavice) ![]() Malo ću da prostite laprdati o novoj reklami za Axe Excite, oko koje je nacionalno osviještena internet ekipa digla neku kao strašnu frku, jer je snimana u našem Splitu, a koji je po njima bezobrazno i neoprostivo prikazan kao talijanski grad, pa glumci pričaju talijanski umjesto rvacki votever, bla-bla-bla... Naše internet snage su navodno digle frku iz ničeg, mediji su to ništa napumpali i na svojim portalima prenijeli, jer nažalost nemaju pametnijih ideja čime popuniti svoje stranice, a ja kao blog loncu poklopac kao i uvijek ovdje komentiram budalaštine ![]() Sve u svemu jedna bezrazložna frka, jer zna se da je i loša reklama - reklama, a glavno da se besplatna reklama vrti, ali to je nebitno, ajmo mi malo o meni... ...ma ajde stojte s mirom i ne tucite glavon u zid nisan toliko okrutna - ipak ćemo o reklami. Pa reklama je fakat duhovita, što je već uobičajen standard za ovaj proizvod. Dečko u reklami ima krasno lišce, osim što bi se mogao malo nabildati, poraditi jelte na mišićnoj masi, popuniti u budućnosti ono bijelo košuljče ili majičicu štoliveć, koju na koncu skida i stvarno nemam nekih većih prigovora osim...osim što ipak imam jednu jaču zamjerku na račun jedne druge ne-zemljopisne autentičnosti. A gdje bih ja bila ja da moje soko okolovo nešto ne ubode Vidite, mene ne smeta toliko što je Split podvaljen kao Italija, jer me boli đon da nas podvale i pod Švicarsku ako mogu (eh pusti snovi), nego me smeta što se izvitoperuje jedna druga istina.Naime, u reklami ko´ fol sa vedrog rvackog neba padaju anđeli, ali faktografska je činjenica da sa rvackog neba ne padaju anđeli već - rvacki vojni avioni (i kao što je neverin u svom zadnjem postu primijetio - od hrvatskih građana proizvode invalide). To je recimo falsifikat koji mene u ovoj reklami najviše smeta. A i cure koje padaju su brate premršave. Ne kažem da cure u reklami nisu lijepe mlade dame, ali slika anđela u mojoj glavi nekako prije naginje Rubensu i Raffaellu, sočnim malim pupastim anđelćićima, bucmastih, rumenih i punašnih obraščića i rukica. Ovako me cijela priča previše asocira na onu anoreksičnu manekenku, Isabelle Caro, koja je nedavno, cijenu bavljenja svojom profesijom - platila životom. Ona se ipak nadala i svoje zadnje godine života posvetila tome da svojom tragičnom životnom pričom osvijesti mlade djevojke diljem ovog uvrnutog planeta. Ona se svojim slabašnim, izmučenim tijelom borila, koliko je to već bilo u njenoj moći, da iz svijeta mode izbaci taj vrlo opasan i nezdrav trend pothranjenih manekenki. Što je s njene strane, budite svjesni, bila velika hrabrost. Ali čini mi se da je i njen primjer bio uzaludan, čak mi i ova inače simpa reklama to potvrđuje, žalosno, što drugo reći... Eto, to su recimo neke realnije stavke iz stanja naše nacije kroacije koje mene u ovoj reklami muče. I kako već jednom rekoh, ustvrdivši da me gući muči, reklame za muške mirise stvarno pogađaju svoj cilj, a taj cilj su žene. No još malo više obzira i osviještenosti u njima ne bi škodilo. A bome-bome, primjećujem i određenu gužvu u šesnaestercu. Otkad su prije koji dan krenuli novi komercijalni programi, u onom udarnom večernjem terminu od 20h pa otprilike tamo do 22h - na svim se programima odvija kvalitativna bitka. Dobre serije kolidiraju sa filmovima koji kolidiraju sa turskim sapunicama koje opet kolidiraju sa drugim filmovima i drugim sapunicama. Primjećuje se nagli skok večernjih sadržaja na svim programima, pa čovjek ne zna što, kada i gdje. Nije to nešto puno bolje, ali je bolje nego prije (dok se taj prvotni balon valjda ne ispuše). Dabogda tako bilo i 24 sata dnevno, a ne da narod vrlo ispravno primjećuje kako su novi tv kanali samo nadogradnja dodatnog zatupljujućeg sadržaja, krcata reprizama, lošim i zastarjelim serijama, trač-šund-kviz-biz-žuć-muć-šuć-buć-estradnim magazinima i tako to. Idemo (padajmo?) dalje... |