< | siječanj, 2011 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
*Nije Alexxl efekt nego Axe efekt, iako uopće ne sumnjam da i naš alexxl ima jednako obarajuć efekt na žemke, kao i miris iz reklame (koja sam danas po redu da bidnog čovika ovdje na ovom servisu spominjem, majkemi ako nas neće sve odreda proklet zbog cjelodnevne štucavice) Malo ću da prostite laprdati o novoj reklami za Axe Excite, oko koje je nacionalno osviještena internet ekipa digla neku kao strašnu frku, jer je snimana u našem Splitu, a koji je po njima bezobrazno i neoprostivo prikazan kao talijanski grad, pa glumci pričaju talijanski umjesto rvacki votever, bla-bla-bla... Naše internet snage su navodno digle frku iz ničeg, mediji su to ništa napumpali i na svojim portalima prenijeli, jer nažalost nemaju pametnijih ideja čime popuniti svoje stranice, a ja kao blog loncu poklopac kao i uvijek ovdje komentiram budalaštine Sve u svemu jedna bezrazložna frka, jer zna se da je i loša reklama - reklama, a glavno da se besplatna reklama vrti, ali to je nebitno, ajmo mi malo o meni... ...ma ajde stojte s mirom i ne tucite glavon u zid nisan toliko okrutna - ipak ćemo o reklami. Pa reklama je fakat duhovita, što je već uobičajen standard za ovaj proizvod. Dečko u reklami ima krasno lišce, osim što bi se mogao malo nabildati, poraditi jelte na mišićnoj masi, popuniti u budućnosti ono bijelo košuljče ili majičicu štoliveć, koju na koncu skida i stvarno nemam nekih većih prigovora osim... osim što ipak imam jednu jaču zamjerku na račun jedne druge ne-zemljopisne autentičnosti. A gdje bih ja bila ja da moje soko okolovo nešto ne ubode Vidite, mene ne smeta toliko što je Split podvaljen kao Italija, jer me boli đon da nas podvale i pod Švicarsku ako mogu (eh pusti snovi), nego me smeta što se izvitoperuje jedna druga istina. Naime, u reklami ko´ fol sa vedrog rvackog neba padaju anđeli, ali faktografska je činjenica da sa rvackog neba ne padaju anđeli već - rvacki vojni avioni (i kao što je neverin u svom zadnjem postu primijetio - od hrvatskih građana proizvode invalide). To je recimo falsifikat koji mene u ovoj reklami najviše smeta. A i cure koje padaju su brate premršave. Ne kažem da cure u reklami nisu lijepe mlade dame, ali slika anđela u mojoj glavi nekako prije naginje Rubensu i Raffaellu, sočnim malim pupastim anđelćićima, bucmastih, rumenih i punašnih obraščića i rukica. Ovako me cijela priča previše asocira na onu anoreksičnu manekenku, Isabelle Caro, koja je nedavno, cijenu bavljenja svojom profesijom - platila životom. Ona se ipak nadala i svoje zadnje godine života posvetila tome da svojom tragičnom životnom pričom osvijesti mlade djevojke diljem ovog uvrnutog planeta. Ona se svojim slabašnim, izmučenim tijelom borila, koliko je to već bilo u njenoj moći, da iz svijeta mode izbaci taj vrlo opasan i nezdrav trend pothranjenih manekenki. Što je s njene strane, budite svjesni, bila velika hrabrost. Ali čini mi se da je i njen primjer bio uzaludan, čak mi i ova inače simpa reklama to potvrđuje, žalosno, što drugo reći... Eto, to su recimo neke realnije stavke iz stanja naše nacije kroacije koje mene u ovoj reklami muče. I kako već jednom rekoh, ustvrdivši da me gući muči, reklame za muške mirise stvarno pogađaju svoj cilj, a taj cilj su žene. No još malo više obzira i osviještenosti u njima ne bi škodilo. A bome-bome, primjećujem i određenu gužvu u šesnaestercu. Otkad su prije koji dan krenuli novi komercijalni programi, u onom udarnom večernjem terminu od 20h pa otprilike tamo do 22h - na svim se programima odvija kvalitativna bitka. Dobre serije kolidiraju sa filmovima koji kolidiraju sa turskim sapunicama koje opet kolidiraju sa drugim filmovima i drugim sapunicama. Primjećuje se nagli skok večernjih sadržaja na svim programima, pa čovjek ne zna što, kada i gdje. Nije to nešto puno bolje, ali je bolje nego prije (dok se taj prvotni balon valjda ne ispuše). Dabogda tako bilo i 24 sata dnevno, a ne da narod vrlo ispravno primjećuje kako su novi tv kanali samo nadogradnja dodatnog zatupljujućeg sadržaja, krcata reprizama, lošim i zastarjelim serijama, trač-šund-kviz-biz-žuć-muć-šuć-buć-estradnim magazinima i tako to. Idemo (padajmo?) dalje... |