17

utorak

studeni

2009

23. Polumaraton „ Ivan Starek“

15.11.2009., nedjelja, Jarun/Zagreb, 11:00:00
cestovni polumaraton 21,1km, ravna kružna staza

NB Cestovni kup 2009, Veteransko PH u polumaratonu


KLJIKAJ yes !
AK Sljeme i Starek - rezime by D.J. -
LINKOVI NA FOTOGALERIJE:
by M.P., by Bodo, by Žana & Zoki


I tako, gotova "službena" rofl sezona hrvatskog dugoprugaškog trčanja eek... Naravno, mi ćemo se još ganjati po brdima yes i peglati Lagvić&Japetić, možda padne i polumaraton za žene ZG-VG cool, pa nešto se šuška o novogodišnjoj trci na nasipu smokin.....

Starek- doživljaj, analiza, nepovezano trabunjanje i slično:

Mislim da mi je ovo već 4. Starek , da! Upravo sam potražila stare rezultate, 21.11.06. - moj prvi polumaraton 2:00:49., 2007: 1:49:30, 2008: 1:35:59PB, 2009: 1:36:01;
Jako sam sretna sretan da sam u nedelju istrčala najbolji ovogodišnji rezultat na polumaratonu naughty, od svih 12 koliko sam ih istrčala cool. A najviše me oduševljava činjenica, da sam konačno ove jeseni istrčala cestovnu trku, a da mi nije bilo teško thumbup, kao u Zagrebu i Ljubljani. Jedino u Varaždinu sam se osječala dobro yes, međutim, nisam tako lijepo rasporedila snagu tuzan kao na ovom - Stareku smokin. A kad bi mi se dalo, skupit sve stvari koje utjechu (wink ch?? hihihihi....) na psihofizički osječaj na trci, onda bi se sigurno vidjelo: da sam za VŽ i Starek bila mrvicu odmornija yes, da sam bolje spavala yes, da sam u petak i subotu prije joggirala što u ZG i Lj nisam, da sam se prije trke dobro zagrijala thumbup, pazila sam dan prije na hranu i ujutro osim corny-a sa crnom čokoladom nisam pojela ništa drugo....ima tu još za nabrajat yes...
Prije starta:
Došla sam biciklom skoro sat vremena ranije eek, oko pola sata prije trke sam se dobro zagrijala sretan i napravila istezanje naughty.
U 11:00:00 smo startali uz pucanj, u zadnje vrijeme se probam na startu postavit malo više naprijed, ne skroz u prvi red - blizu wink. Ovaj put sam trčala samo u topichu naughty i kratkim bickama, jer mi je u Lj bilo vruče za popizdit nut ....I krečemo, sve neke dobro poznate face u vidokrugu, krenem kak ti ga polako zubo. Plan mi je bio počet sporije nego zadnja tri polumaratona (4:28min/km bang), cca 10-15 sek sporije, međutim na prvom prolazu - OPET! 4:29 smijeh rofl.... a osječaj dobar eek, predobar yes, ko da kočim sve u 16 nono. Mislim si: !"A ništa, držat ću ovaj tempo yes, pa jednom će valjda upalit eek, samo moram biti disciplinirana do kraja...." I tako sam se zapravo cijelu trku od prvog do zadnjeg km zabavljala sa prolazima smokin. Polar mi je poslužio da ne usporim nono, a fizički osječaj mi je govorio do koje granice mogu burninmad, a da ću 95% sigurno zadnja 3-4km moč ubrzat yes. I to vam je onda cijela znanstvena fantastika u mojoj glavi zubo. Trčim, trčim, trčim, trčim, pa km oznaka, stiskam prolaz: "Aha! 4:33min/km, dobro je, osječam se ok, samo tako dalje, nemoj usporavat, drži tempo!". Pa opet trčim trčim, trčim, pa prolaz,.... A u tih 4 min kad nisam razmišljla o prolazima i prosječnoj brzini, sam osluškivala tjelo, borila se protiv promjene ritma, kad god bi me trkači stigli prestigli ili ja njih. Ono, moraš 100% vjerovat u sebe i ne pustit da te drugi zdrmaju, te na kraju opalit u 6 brzinu i to je to....mislim to je moja taktika, koja meni savršeno odgovara cool.
Dijelovi koje sam zapamtila:
1.km nono wink 4:29 , 2.km pratim grupicu Jasminka Z., Petra G., Mirjana K., nakon nekog vremena smo se razvukle svaka po svoje. Sve do 7.km kad nas je prestigla Jankova grupa sa Ingrid N., Orsatom F., Brankom. D.,... je bio tu negdje Žohar, dakle malo sa strane cool , malo naprijed eek, malo iza sretan, a nemreš ga fulat, zbog disanja i koraka smijeh. Malo me iznenadila ta Jankova grupica, jer sam bila uvjerena da su ispred, međutim, polako odu oni, a ja još uvijek držim moj prosijek oko 4:34min/km. Onda nemam pojma-ne sječam se kaj se događalo do 13. km kad mi je bio prolaz 4:45, a osječaj normalan, i znam da nisam usporila, valjda su bile oznake na tom dijelu mrvicu pogrešno postavljene, za svaki slučaj sam par koraka ubrzala....Onda ulazak u 3./zadnji krug, kad sam si mislila, odtrčat u istom tempu do kraja softball igrališta i počet isprobavat ubrzanje, sve je to prošlo super, a i prestizanje "padajučih" trkača je pomoglo cool.
Iza zavoja oznaka 18.km, di sam malo ubrzala i držala do kraja 4:31min/km, još sam se zezala na 20. km, kod Bodinog punkta za uslikavanje i pozirala sa mojim zaštitnim "lookom" smokin....onda još zadnjih 500m sve brže i brže (zadnjih 1,1 km, prosječna brzina oko 4:12min/km) i došla u cilj ko cvijetič wink.... Ma fenomenalno sretan, ništa me nije boljelo, niti sam se pretjerano umorila, nisam bila žedna, ni gladna,...
Malo sam se rastrčala, popila vode, otišla na aktivnu regeneraciju sa Compexom, pojela sendvić, popila Cedevitu.... ma bila sam "ko nova" smijeh.

Ponedeljak: nikakakav muskelfiber ni umor. Zbog 14-to dnevnog aktivnog odmora namjerno nisam rastrčavala, vech sam vozila bicikl: 45km sa cca 110m uspona smokin.
Utorak: Iako sam rekla da za vrijeme aktivnog odmora neću dolazit na zajednički trening na nasipu zijev, nego ću sama odjoggirat na Jarunu, ću danas iz inata doći na trčanje wink. Samo zato da Žana ne zaboravi na mene belj wave.....


PROLAZI, Starek 2009:
4:29, 4:32, 4:33, 4:34, 4:34 = 5km 0:22:42 - 4:32min/km
4:34, 4:33, 4:38, 4:33, 4:35 =10km 0:22:53 - 4:34min/km
4:34, 4:32, 4:45, 4:37, 4:35 =15km 0:23:03 - 4:36min/km
4:36, 4:36, 4:32, 4:31, 4:31 =20km 0:22:46 - 4:33min/km
4:36 =21,1km 0:04:36 – cca 4:10min/km
UKUPNO:1:36:00 - 4:33min/km


<< Arhiva >>