13

srijeda

svibanj

2009

Utrka Dolinom Kardinala, Krašić

9. svibnja 2009., subota
START: 16:00, Krašić
23,4 km, brdovito, asfalt
cca 400m uspona i 400m spuštanja


New Balance Cestovni kup i liga2009. - 6. trka

Najava i REZULTATI

Vručeeeeeeee dead , asfalt, premalo vode tuzan - "pre"normalno lud. Kad je već u naprijed poznato i 1000% sigurno da je na trci vruče - nema dovoljno vode eek, to je tako i točka smijeh.....
Prijave smo obavili (kao do 15:00 rolleyes ) u OŠ, di teta ručno upisuje sve podatke eek, na A4 list/za svaku kategoriju sa ručno iscrtanom tabelom, pa se još malo pogubi zijev koja bi to kategorija bila - iako su za Ž samo dvije rolleyes, još malo problema oko slovkanja smijeh - onda to trajeeee, i trajeeee, zijev ahhhh....No dobro sretan... opet "normalno".
Onda malo kavice party, kole, ako stignete zauzet slobodnu stolicu u jednom od 4-5 kafiča u centru Krašića. Zaštita protiv sunca yes - enormno nanošenje faktora 30 / baby krema za sunčanje thumbup (nimalo nisam pocrvenila, ali zato imam baš lijepe tragove dresa i svemoguče nijanse tamnjenja od dosadašnjih trki sretan)....
Start u 16 nut, uzela sam si odmah bocu od 0,5l vode sa sobom yes, jer znam da mi je prvih 5km "najteže"....Krenula sam laganini (cca 5:20/km) u zadnjim redovima i držala tempo - trening za Plitvice smokin. Lagano pijuckala vodu party i kontrolirala brzinu (ne prebrzo! namcor)...Okrijepa na 5km - male čašice - "Ajoj!, pa ko je to smislio??!! eek....Ne volim stajat na okrijepama no, u trku uzimam šta mi se nudi i trčim s vodom yes....ne volim si remetiti ritam namcor...uzela sam 1dcl/ili koliko vode, trčim dalje, briga me, popila sam pol litra do tada - to mi je dovoljno sretan....
Naravno, nizbrdice pičim - tj., ni sama neznam koliko točno pičim nizbrdice, jer ne osječam nikakav umor. Kad se konfiguracija staze izravna ili počinje uzbrdica, nastupa osječaj super odmora. Zato sam na svim nizbrdicama na trci spustila noge maksimalno dead. A ima ih puno i baš su oštere-kakve mi odgovaraju njami.
Na uzbrdicama sam se štedila, probala pravilno trčati zubo,... ravnih djelova se baš i ne sječam smijeh....Kako sam počela "lagano" sve mi se svelo na pravu zabavu na stazi....gledam prolaze na km (foot pod) - koliko stigem, oznake su bile na 5km/ 5:20 točno....ali ima tu ravno,gore, dolje-možda sam ipak išla malo prebrzo za tempo maratona eek- neznam? Imam osječaj da bi tako mogla trčati vječnost - konfiguracija staze mi odgovara 100na sat smijeh...već na 5km sam počela lagano prestizati ostale trkače.....
Druga okrijepa je bila na 11km, malo bolja nego prošla rolleyes, zasmetala me jedino sitnica - vodu su dijelili klinci, stajali su svepoprek, neznaju kome bi dodali, pa nemaju vodu u ruci, a do stoliča ni nemožeš, jer bi ih mogao srušit ko čunjeve smijeh....opet "normalno"....sve sam to već doživjela na trkama, pa me nije uspjelo iznenadit a još manje rasrdit sretan....
I tak smijeh, meni je bilo fenomenalno, jer se nisam previše mučila cool, opet po neznam koji put mi je dalo snage prestizanje, ovaj put muških skalpova. Neki su me i pratili, ali ne za dugo naughty, prevelik omjer gore/dolje thumbup....
Na 12/13km sam se dosta približila Višnji. Kak mi je već sve ostalo postalo pomalo dosadno sretan, mi je glava zanimacija bila dostiči ju yes. Međutim, ona ide nizbrdo brzo thumbup, ko i ja, a u brdo je bolja yes. Nisam imala baš nekog uspjeha, ostala mi je blizu naughty....a u daljini sam vidjela i Anu iz Sinja.....Negdje na 15km je dugaaaaaaa nizbrdica, tu mi je Višnja malo pobjegla, međutim poslije do 18.km slijedi poduža ravnicaaaa. E, tu sam do kraja ravnog dijela "potanjurala" sve živo smijeh, a samo sam držala tempo belj, baš sam se zabavljala zubo.... Višnja mi je bila sve bliže, a Ana je curila ko pješčani sat naopačke tuzan. Već sam znala da me na 20km čeka okrijepa party, uzbrdica i hlad, a cure su sve bliže thumbup. Anu sam na okrijepi kod zavoja izgubila iz vidokruga, a Višnja je čak stala pa sam je stigla, uzimam dve čaše, ona stoji, pije ledeni čaj (kojeg su klinci dijelili ako si zatražio - valjda?)....Višnja mi govori: "Ajde Teja, Ana ti je blizu, bič češ 3. od žena....!" "Kaj eek?, ma ne?....:promrmljam cool....Ajoj, pa sad moram još ubrzat zubo? A plan mi je bio kao držat tempo do 18km onda ubrzat i malo se rasturit smijeh....Pa dobro to mi se uklapa u plan ali nisam baš sigurna u organizatora i 23,4km, a foot pod mi pokazuje manju kilometražu nego oznake na stazi.....Moram biti oprezna znam da su tu još uzbrdice nut, poslije se skreće nizbrdo prema Krašićuu, i završnica (blago nizbrdo ili ravno) "traje" poduže - koliko sam se prisječala od 2008. Ma dobro cool, idem smokin, ubrzam.... pa držim tempo, ubrzam....držim, i tako nekih 500m dok Ani nisam došla sasvim blizu thumbup. Opet, sve u glavi yes....to te tak podigne sretan, da uopče ne osjetiš umor, nego samo želju za stič što prije u cilj...Brzo sam ju na uzbrdici prestigla i Antu iz Veterana, kasnije na nizbrdici još 2 trkača, i u zadnjih 50m čak Feru - prikrala sam mu se s leđa ko zmija smijeh....I CILJ!!!! Zadnji šprint me izmorio dead pa sam trebala malo doč do zraka....sva znojava, ko da sam taman stigla ispod tuša smijeh.... Moj rez: 2:00:12
Kasnije smo malo rastrčavali, presvlačenje i druženje u dvorani osnovne škole. Za večeru je bio mmmmmm super gulaž njami sa puno mesine - što volim....Slijedila je podjela nagrada, 3. mjesto u ženskoj konkurenciji, 1000,00kn - Ajmeeeee!!!! COOL thumbup.....šta češ bolje?! Na stranu to što nije neki atletski rezultat i što nema baš konkurencije! Trebalo je doč i to istrčat...po toj vručini, malo vode, sa konfiguracijom i dužinom koje je dosta zahtjeva. Prezadovoljna sam i jedva čekam Plitvice poslije ovoga thumbup!
Slijedi još jedan sličan polumaraton u Jastrebarskom, a tamo idemo "na nož" nut.....nemam pojma šta da radim eek ali ja u brdo na nož nemogu zubo, pa ću malo taktizirat eek.... Bumo videli, ne smijeh?

Na ovoj trci su uvijek samo 2 kategorije za žene no, do 34godine i 35+. I još k tome prve tri ulaze i u podijelu za kategorije lud....presmiješno. Umjesto da podjele svim ostalima pehare i novce, oni podjele uz novce, pehare i medalje ako si u prve tri, a ostatku pehare medalje i novce za mjesta koja su preostala. Tak je Ida Š bila prva ukupno i prva u kategoriji (samo pehar), Marija V. druga ukupno i prva u katgoriji, ja treća ukupno i druga u kategoriji, Višnja 4. ukupno i druga u kategoriji, itd.... malo mi je to bez veze tuzan.....a mislim da i zbog toga nije bilo nekoliko trkačica koje inače možemo vidjet na trkama....

<< Arhiva >>