09

subota

lipanj

2007

Risnjak treking 2007

Planinarke












Nacionalni Park Risnjak - LINK

AD Naturaa - LINK

Fotke - klikaj

MORE PICS:

Mini party na terasi_001 ;)

Aime koliko pivaaaa HAHAHAHAHA

Poredak najboljih:

ULTRA 52km, uz uspon od 3.137m.:
supermani
1. Bojan Jevševar 8.20
2. Dejan Ljubas 8.47
3. Mauricio Križmanić 8.48

superwomen
1. Magda Horova (Češka) 9.40
2. Sunčana Smokvina Hanza 10.44
3. Jagoda Malbaša 10.56


PLANINARSKA 38km s 2.163m uspona:
supermani
1. Claus Graugaard (Danska) 5.27
2. Marko Rajković 5.28
3. Vedran Mohorovičić 5.30

superwomen
1. Ivana Kastelc 7.06
2. Tadeja Krušec 7.10
3. Tea Đurek 7.13



Ludilo! smijeh Ka i uvik rofl smokin lud bang smijeh.......Do KT1 sam naravno pizdila headbang nut smijeh sama na sebe "Kaj mi ovo treba##"%&!!!???" rolleyes wink, mrzim namcor uspone....ja bi samo doli, niš gori hahahahaha....odmah mi je bilo bolje kad smo se počeli spuštat nazad prema nekoj tzv. Partizanskoj bolnici AKA Trlica KT2 - nemam pojma di je to smijeh, negdi u šumi hahahahaha smijeh.....u jednom momentu sam pametno zaključila da ću se zaljepit za Kapovića i Iris B., a zamnom i Mladen Fancev smokin smijeh....i bogami odmorila sam se thumbup i to carski smijeh (izgubili smo se ko pičkice wink )......da sam kojim slučajem u tom djelu trke sama tražila put do Trlice definitivno bi odustala....a tako su za pravi put i još bolje vođenje sve do KT3 zaslužni naši "vodiči" thumbup - HVALA!.....Od Trlice smo sreli sve moguče poznate face: Međimurski TRIO, Teu, Boženu, Ranka i druge...Aime, melem za oči-ja sam bila uvjerena da smo zaaaaaadnjiiiii i da ću u cilj ušetat kaaaassssnoooo....ali nije bilo tako......Na usponu na Mrzljak KT3 smo se malkice "razvodnili", ali smo se izpod Snežnjika opet skupili u pravu malu hordicu i bauljali do Platka KT4 di smo se baš "svi" opet skupili....Priuštila sam si malo pivo party i jen čik smokin na brzaka, a ostali su krenuli prema Cilju ko da idu na rasprodaju nut smijeh....
Ahhhhh, ostavila sam pivu, nudila je Kikiju koji je ćekao limit za prebacivanje u Planinarsku i krenula za grupicom.....Aime, opet hebeno brdo, to meni nikak neide smijeh....Do Medvedjih vrata sam pokušavala držati tempo da ulovim Teu, Iris i Kapovića....što mi je na kraju i pošlo za rukom.....A zadnji dio je definitivno pisam meni na kožu....cca 8km samo nizbrdoooooooo naughty nut thumbup...ma daj! u 5 brzinu i trčanje do cilja...nego kaj? smijeh, pa nebum sada šetala zijev kad je samo tako malo do kraja thumbup ....isplatilo se! smijeh


CU Next time ;)

<< Arhiva >>