11

petak

veljača

2005

SLO vitz na temu DLAKE ;)

Slovenec na zmenku z Avstrijko opazi, da nima obrvi. Obzirno vpraša:

> "Raziren?"

> "Nein, populen," mu odvrne ona.

> Ko se prične slačiti, on opazi, da tudi pod pazduho nima dlak.

> "Populen?" vpraša z zanimanjem.

> "Nein, reziren," mu znova odvrne ona.

> Ko Slovenec opazi, da tudi tam spodaj nima dlak, vpraša: "Reziren?"

> "Nein," mu odvrne ona, "abnutzen!"


hehehehe

03

četvrtak

veljača

2005

mogla bi ić na bolovanje

moja guza

šmrčem, kašljem (ko kobila :D), sve me boli, a na bolovanje ću valjda kad se srušim :)..... jebat ga ja sam workoholik.... ma da!!! pravi workoholik, a zajebajem se na netu ;).... u glavnom malo sam prčkala po kompu i našla neku staru fotku mej guzičetine :)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>