Mikitarije

25.08.2021., srijeda

Danas je taj dan

Tijekom noći sam, u polusnu, slušala rominjanje kiše.
Tijekom noći sam, u polusnu, spustila roletne.
Tijekom noći sam, u polusnu, frotirni pokrivač zamijenila jorganom.

Tijekom noći sam, u polusnu, razmišljala jesu li zatvoreni prozori na autu.
Tijekom noći sam, u polusnu, slušala vjetrom izazvano kloparanje stare roletne.
Tijekom noći sam, u polusnu, samu sebe razbudila ledenim stopalima.

Takva se noć pretvorila i u slično jutro. Bilo je prohladno, što je dobrodošla promjena, ali problem je nastao kad sam shvatila da mi trebaju čarape jer na kišu ne mogu baš u japankama, a ne mogu zamisliti da nešto zatvoreno obučem bez čarapa. Još je veći problem što kod kuće mogu nositi samo japanke i to iz razloga jer nemam počne (tako u mom kraju kažu za papuče). Bacila sam ih još početkom svibnja i sad ih moram kupiti.
Razmišljam o dr. Luigi počnama jer su tako mekane i udobne - rekla bih oblačaste. (imala sam ih prije nekoliko godina, a zamijenila sam ih nekim walkmaxx počnama s kojima sam također bila zadovoljna)

Za mene ljeto neslužbeno završava onog dana druge polovice kolovoza kad prvi put navučem čarape i kad se boja dnevne svjetlosti promijeni u zagasitiju, ugodniju, nježniju i puniju, kad uočim da su tijekom noći nestale lastavice i rode - na sjevercu su se povezle prema jugu.
Znam, bit će još toplih, a možda čak i vrućih dana, ali to je to. Danas je taj dan kad sam ljetu rekla da se vidimo nagodinu.

Što vama označava kraj ljeta ili bar početak njegovog kraja?

foto: Mikitarije

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.