Mikitarije

31.01.2021., nedjelja

(G)astronomija

Ideja o pisanju objava pod nazivom (G)astronomija činila mi se odlična, ali ni slutila nisam da će biti ovako izazovna. Ne znam kako vama, ali često mi se dogodi da baš imam neku (skromnost na stranu) odličnu ideju, ali pri njenom ostvarenju motivacije je sve manje i manje. Međutim, nije ni to za odbaciti jer baš tada se potrudim, nemotiviranosti unatoč, odraditi zamišljeno.

Čudna je biljka ta prisilna motivacija. Prvo ju preko noći ostavim u vodi (još jučer sam razmišljala o temi). Ujutro, ako je voda mutna, a bila je, bacim ju, motivaciju isperem i dolijem novu vodu (a češće kavu). Kiseli se tako prisilna motivacija i više od dana. Najčešće od toga nema ništa, ali ponekad, ponekad upali i pojavi se motivacijska klica.
Brzo treba reagirati, jer čudna je to klica. Prisilno se pojavila i može se u tren oka povući ili sasušiti. Pogledom tražim pogodno tlo i ugledam juenećepileći temeljac. Nema boljeg okruženja , ali kakva li će to klica biti i u što će izrasti?
Zagledam se u taj temeljac, buduću juhu, i sasvim neočekivano ugledam zviježđa, galaktike i skupove galaktika. Kakva klica, takva ideja pa sam dograbila mobitel, fotografirala i evo odmah to pišem dok mi se čudnovitost ideje ne ispere.


temeljac/buduća juha


The Boss (ukratko: prostor omeđen superskupovima galaktika)

(izvor: Školski portal)


(izvor: srednja.hr)

Poveznica na članak s portala srednja.hr The Boss


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.