Mikitarije

09.01.2021., subota

Bivša ljubav

Ponekad odem na google fotografije (tamo mi je najbrži pregled) te pregledavam fotografije.
Ovisno o raspoloženju, izaberem poneku koju bih mogla staviti ovdje na blog ili se jednostavno prisjećam trenutaka
u kojima su neke nastale.
Sve je to u redu dok ne naletim na fotografije svoje bivše ljubavi.
Vezu sam ovaj put morala naprasno prekinuti jer prijašnja nastojanja prekida nisu baš bila dobra za mene.
Izdržala bih nekoliko dana, tjedana ili najviše nekoliko mjeseci pa bih se svojoj ljubavi vraćala još većom strašću
negoli sam ju ikad prije osjećala. Nakon svakog povratka svojoj ljubavi, osjećala bih sve veću grižnju savjesti
jer znam da to nije dobro za mene, ali… uvijek ima to neko ali.
Pokušala sam raznoraznim aktivnostima popuniti prazninu u svim tim prekidima - nisam uspjela.
Mislila sam da će mi druženje s dragim ljudima pomoći, ali su me, ne čineći ništa loše,
gurkali nazad u vezu iz koje se teško izvlačim, a opet uvijek vraćam.
Svake godine ili dvije postanem svjesna da je ta ljubav za mene baš jako loša i da mi ne čini dobo,
a ljubav, ako je prava, to ne bi trebala činiti. Mislim da sam ponekad bila i slijepa pored zdravih očiju,
a nedavno sam opet dobila potvrdu da tu vezu moram raskinuti i takvu vrstu ljubavi više nikad
ne smijem okusiti onako kako bih htjela.
Ne želim brisati te fotografije jer su mi drage i sve je to zapravo život i zbog svega (pa tako i zbog te ljubavi)
ono sam što jesam. Ovaj put ću pokušati ostati dosljedna u svojoj odluci i mislim da moram preurediti neke fotografije
i izbaciti nekadašnju ljubav, a sada uljeza, možda čak i neprijatelja koji mi ugrožava zdravlje i sreću.
Evo nekoliko fotografija pa prosudite jesam li ih dobro preuredila, a tako ćete, ako nekog zanima,
otkriti i moju bivšu veliku ljubav kojoj sam poklonila najbolje godine života i koja me je možda već i preskupo koštala.















malo kreativniji pristup

(sve fotografije: Mikitarije)



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.