Linkovi
www.koktelsi.com-stranica banda o kojemu tako puno pišem cool

My MSN : hammondmaniac@msn.com

- sve više vremena i tu provodim , ali fora je jer vidim tko je on-line all the fuckin' time!!

Moje misli, moji stihovi, moje kasnonoćne provale...
Nikad se valjda neću promjeniti,
jer uvijek ću imati jedan san više od drugih
Zauvijek ću živjeti rokenrol
I uvijek kada sam na moru i pogledam Učku
poželjet ću biti gore,
a kada stignem gore,željet ću skočiti u more.
Moja vječita inspiracija biti će ljudi
vjera u ljubav,sebe,i bolje sutra...


Piće nije uvijek štetno:
Neki piju da zaborave,
A neki kada piju shvate...



Tko izgubi dijete u sebi
Izgubio je sebe samoga..
.

Ako previše misliš u ljubavi
To nije ljubav



Pa malo o odnosu muškarac-žena:

Ne upecaš ribu svaki put kada baciš udicu.Ali ako ne odeš na pecanje, ni riba se neće uhvatiti. Što više budeš pecao, odlučit ćeš se da loviš na mrežu. A tada je i ulov sigurno veći

Image Hosted by ImageShack.us

22.12.2006., petak

Da rezimiramo mi malo tu 2006.

Danas sjedim na kavici s frendicama... doduše, samo nekih 15-ak minuta... ali raspravljali smo o 2006. koja je , eto , na isteku... i zaključili da je bila jako uspješna... da smo bili veseli, sretni, i da je definitivno godina iz koje ćemo nositi puno uspomena... i stvarno , kada pomislim , kao da je trajala jako puno koliko se stvari dogodilo , a prošla tako brzo...

Pisat ću što mi prvo padne napamet...

Rezimirajmo po mjesecima:

SIJEČANJ:

Sjećam se tog siječnja kao da je bilo jučer... u Novu sam ušao pijan od silnih stock- coli koje sam ulio u sebe tokom cijelog dana , osjećao sam se odvratno jer to nije moj stil. Doček na kiši, pljusak po mojoj novoj gitari.
To je prva asocijacija.

Sljedeća asocijacija je ta da je moja dugogodišnja cura nakon našeg prekida ( kojeg sam, istina, ja inicirao i želio više od nje) , na skijanju upoznala tipa i zaljubila se... pa mi je to i rekla kad se vratila... iznenadilo me kako se čovjek može brzo zaljubiti u nekoga drugog... a ja mislio da kada voliš iskreno , onda itekako patiš za nekim... eto , bar ja jesam... namcor

Kako je počela ta godina , mislio sam da ću popizdit...ali eto...nisam... jer krenulo je nabolje... posvetio sam se samome sebi... radio ono za što prije nisam imao vremena... pisao pjesme... i postao sretniji no ikad...

Što je dalje bilo ?

Tradicionalno , počele su maškare 17. 01. U mojoj konobi totalni lom , moji prijatelji Istriani po snijegu došli kod mene na feštu . Eto , tu je počelo sve ići nabolje... tog dana izašao je naš album ''Z armunikun po svete'' za Primorsko - Goransku županiju... Album koji nam je svima život okrenuo naopačke... smokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kamo god sam došao , okrenuo se , taj Cd je svirao... na kraju je prodan u 8000 primjeraka ( službeno ) ....u današnje vrijeme pržilica, izračunajte kolika je to tiraža...

Promocija CD-a bila je u Jušićma, u nikad punijem domu , koji će mi ostati jedan od najluđih i najnevjerovatnijih koncertata Cocktails banda... svima su nam bile suze u očima... vrisak kada smo izašli na pozornicu ne može opisati ni jedna snimka, osim ako niste bili tamo... predivno... HVALA VAM SVIMA , divni ljudi!!!cerek

I tada je krenulo maškarano ludilo... novine su nas bile pune...ljudi su nas zajebavali da smo kao Jadranka Kosor i da samo fali da ne iskočimo iz paštete... viešgodišnji trud se isplatio....party

VELJAČA

Isto tako maškarani mjesec, bilo je vrlo zabavno... neću spominjati neke detalje, ali samo da napomenem da je ovaj mjesec bio inspiracija za mnoge pjesme koje su na našem novom albumu... party
Od najveselijih, do najtužnijih...

Sjećam se isto tako da me ubijala ta grozna zima koja nikako nije prolazila i da sam se lomio između totalnog veselja i tuge.

Pizdio sam na iskomercijalizirano Valentinovo jer nisam bio zaljubljen . I imao sam osjećaj da se više nikada neću zaljubiti. A ja sam u globalu ipak romantična dušica. Zato mi je moja frendica Jana kupila malog plišanog miša koji mi i danas sjedi na zvučniku i gleda me. ( dogovorili smo se da ćemo jedno drugom nešto kupiti za Valentinovo da se ne bediramo ) - naravno , došlo je Valetentinovo , a ja zaboravio...ona meni kupi miša, a ja ko budala dođem praznih ruku...ali... ispričao sam joj se i poklonio nešto lijepo za rođendan... :) Tko je zna, neka je pita što... smijeh

Na kraju , to Valentinovo proveo sam u Pazinu gdje smo imali rasprodanu dvoranu, na prvoj pjesmi pukla mi je žica na koncertu , zamjenio sam brzo gitaru, a tada je pukla još jedna žica. To je bio peh. Mislio sam da ću popizdit. Još je i struja divljala... kasnije se sve normaliziralo...ali tih prvih pet minuta trajalo je cijelu vječnost...

OŽUJAK

Nade da će da prokleta zima splasnuti i da će curice olako početi skidati odjeću sa sebe mogao sam objesiti mačku o rep jer je bilo zima za puknut'...

Na televiziji se počeo vrtjeti novi spot za pjesmu ''Primorska poneštrica'' sniman na našoj gorespomenutoj promociji . Divno da je jedna takva večer zabilježena zauvijek.

Ono po čemu će mnogi zapamtiti ožujak je Severinin nastup na Dori i prašina koja se digla oko pjesme ''Moja štikla''.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naravno , mi smo i tu medijsku prašinu iskoristili u svoju korist...u jednu noć snimili smo obradu pjesme na čakavskom gdje smo se isprdali do maksimuma, i već drugi dan je plasirali na radio... ''Moji taki'' su bili downloadani sa nekih portala više od originalne ''štikle'' i postali apsolutni hit u Istri i Primorju. Pjesma je sjela ''ko budali šamar'' , a mi smo i dalje punili sve gdje smo se pojavili... konačno smo počeli živjeti svoj san onako kako spada...

TRAVANJ

Konačno je i sunce malo izašlo , te su se moje zimske želje ostvarile... puno sam se posvetio nekom vježbanju , trčanju , tako da sam bio zadovoljan na tom polju... naravno , do prve ozljede, uvijek iste- ručnih zglobova...

Travanj pamtim po nastupu usred bijelog dana na Gatu Karoline Riječke gdje smo nastupali zajedno sa Jelenom Radan: Super ženskica. Simpa. I fora jer radi nešto drukčije. Uglavnom, tog dana je toliko sunce svjetlilo da smo svi imali sunčane naočale , a na kraju , kada smo došli doma , vidjeli smo da smo se pošteno ispekli... slatke brige...

Istog tog travnja moj brat je po prvi puta kročio u studio snimajući svoju prvu pjesmu u životu , kojom će mjesec dana kasnije ''osvojiti'' Knin...

SVIBANJ

Totalno uživanje u proljeću , razležavanje po tereasi mog omiljenog kafića u Matuljima, ne radeći aposlutno ništa, tako da sam naišao na totlano sprdanje članova banda da mi je to dnevni boravak... ne znam kada sam tolko chillao kao tih mjesec dana... česti su bili i izleti u Istru sa ekipom koji su svi redom nezaboravni...

LIPANJ, SRPANJ, KOLOVOZ

Jednom rječju : NEZABORAVNO!
''Z armunikun po svete tour'', svaki dan u drugom gradu , brdo novih ljudi, poznanstva , uspomena i svega ostalog.smijeh U izobilju.

RUJAN

Zadnji trzaji ljeta, lijepo vrijeme , tako da sam se uspio i kupati i uživati... stvarno , sve sam stigao ovog ljeta...nevjerovatno...
Ipak , rujan ostaje zapamćen po jednome :

Moj brat osvojio je KVARNERIĆ pjesmom koju je sam napisao i svima dokazao da je pred njim svjetla glazbena budućnost. Nitko ponosniji od mene. Pokupio je sve što je mogao pokupiti, i na samome početku osjetio sve čari bavljanja glazbom...

LISTOPAD

Definitivno zapamćen po Beloj Nedeji i plesu do totalne iznemoglosti...isto tako ne znam koliko ''medica'' na ''ex'' , što ne radim nikada, tako da sam skoro sve iskipao iz sebe, a nikada ne kipam kada cugam. Thanks Isabella. party

Polako su se skupljale pjesme za novi album. Od pregršt stvari, odabralo se novih 12...

Odlučeno je , već tada, da će se album zvati ''RSAAAJ'' ali se to držalo u tajnosti...

tko ne zna nznačenje te riječi , evo da i javno objasnim : tako su nekada tjerali magarce... znači kao : ''idemo napred, šišaj ,tjeraj''...yes

STUDENI

Još jedan novi korak u mome životu... krenuo sam u civilnu vojsku. Teško je , kada svaki dan ideš spavat u 7 ujutro , odjednom ustajati u 7 ujutro... ipak , i to sam naučio... ujutro vojska, popodne i navečer studio . Do iznemoglosti. Nove pjesme polako su poprimale svoj završni oblik.
Spavao sam nekoliko sati na dan. Između ostalog još smo i svirali . Bio sam izmoren ali sretan do jaja.
Krajem mjeseca ostvarih si dugogdišnju želju- kupio sam si novi auto Sam. Baš onakav kakav sam želio. Nitko sretniji od mene. Tako da sam sad zaljubljen. cerek
Oni koji me znaju bolje znaju koliko volim limene ljubimce...

PROSINAC

Evo ga, tu je... i sve ispočetka... mnoge stvari su mi se dogodile u životu... sve je nekako sjelo na svoje mjesto... sretan sam...
Pojavili su se i neki ljudi iz prošlosti u mome životu što mi je neizmjerno drago. Neki ljudi nikada ti ne prestaju biti dragi.
Izašao je i naš novi album ''RSAAAJ''...

Pa sada vi meni recite da ovo nije puno za 365 dana....

Čim objavim post znat ću koliko stvari nisam zapisao...

Naravno, nikada ne pišem o strogo privatnim stvarima... možda i bolje...
Ali... kako sam ja jebeno sretan čovjek!

I svi me pitaju kako uspjevam biti sretan - upravo zato jer svaka mala glupost mene veseli...

Naučimo živjeti svaki dan, ako Vam je dosadno , napravite da Vam nije dosadno...

Ako nešto stvarno želite, potrudite se da to i dobijete... ako ne uspijete iz prve , pokušavajte dalje.,..zaobilaznim putem... neka uspjeh ne bude cilj, neka uspjeh bude rezultat!

Na poljima od snova ne pušta se korijenje- osim ako snovi nisu moji, jer ja svoje ostvarujem ( možda sam već rekao , ali ono je nekada pisalo na zidu moje sobe)....

Ljudi , samo sanjajte... bez snova sve je bezveze....

Želim Vam svima SRETAN BOŽIĆ I NOVU GODINU i da svijet gledate ružičastim naočalama, jer tako je većinu vremena najbolje! cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





- 21:20 - Prdni (26) - Potroši tintu - #

12.12.2006., utorak

Blagdanski feeling

Kao prvo , želim zahvaliti svima na rođendanskim čestitkama, stvarno ste me oduševili...cerek nisam mislio da će me se toliko ljudi sjetiti... 56 sms poruka na dan rođendana, hrpa mailova i komentari na blogu, stvarno , lijepo sam se taj dan osjećao...
Uvijek me iznova oduševe ljudi koji se potrude sastaviti poruku koja sadrži nešto intimno i tiče se našega odnosa, pa mi je tako frendica napisala da je u zadnjih godinu dana najljepše trenutke provela sa mnom i stvarno me dirnula u srce...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No, da ne pričamo samo o rođendanu , baš da Vas pitam:

Ljudi , da li vas već sada ''pere'' onaj blagdanski ugođaj? Mene nikako...tu i tamo , na sekundu , kada neka pjesmica svira, ali valjda nije dovoljno zima...nekidan me malo više oprao osjećaj kada smo Slovenac i ja otišli na Trsat u crkvu...već duže vremena imao sam potrebu otići tamo...bili smo u gradu i sreo sam prijatelja iz srednje škole koji mi je rekao da ide gore...onda sam odlučio da idemo i mi, jer tko zna kada bi sljedeći put našao vremena otići gore... kišica je padala, ali nije nas smetalo...

Ulazivši u crkvu, na vratima je stajao dečko od kojih 25 godina i prosio...naravno da mu ništa nisam dao , jer kada vidim da je netko sposoban raditi, nema šanse da mu dam lovu da si kupi neki alkohol..kada vidim da su ljudi nepokretni , gladni , naravno da ću im dati...ili još bolje , kupiti neku klopu pa da znam kamo je otišla lova, da mi ne bi cugali neku pivčinu kada se ja budem vraćao...

Ušavši unutra kupili smo brdo svijeća , tip koji ih prodaje, čudno me gledao , ali ja sam baš namislio za sve sebi drage zapaliti svijeću...puhao je vjetar, pa kako bih jednu svijeću upalio , druge bi se gasile...u pozadini , negdje tamo preko zida, svirala je neka lagana muzika...bio je to totalni chill out i jedan poseban osjećaj smirenosti...osjećaš se tako dobro misleći na sve ljude i moleći za njih, njihovu sreću i zdravlje...odlučio sam da ću se ubrzo vratiti jer stvarno osjećam totalni ''zen''...

Ima tamo i jedna prostorija u kojoj su pokloni ljudi koji su zahvalni Majci što im je uslišila molitve. Kada to čitaš , stvarno , izmami ti suze na oči. Tamo unutra nije bitno tko si , što si , koliko novca imaš , kako si obučen . tamo unutra si čovjek. Osjećaš se istinski dobro.

Bio sam sav sretan što smo Slo i ja otišli gore. M zato što mi je najbolji prijatelj, m zato što smo zajedno u bandu, m zato što smo oboje ostlai normalni od tog silnog cirkusa i prepoznajemo prave vrijednosti. Sreći nije bilo kraja.

Na izlazu iz crkve onom istom mladiću stavio sam par kuna u ruku. Nije me interesiralo na što će ih potrošiti. Ali sam se ja osjećao kao čovjek. Zbog tih par kuna neću umrijeti, osjećat ću da sam napravio dobro djelo , i tom mladiću izmamiti osmijeh na lice...i riječ HVALA...a danas HVALA jako rijetko čuješ , pogotovo onda kada si stvarno zaslužio...ljude je valjda sram to reći...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I tu sam osjetio taj blagdanski duh, tu neku pozitivu u zraku. Sjeli smo na jednu terasu i popili kavu , a pogled se pružao na veliku, okićenu jelku.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slovenac je otišao na wc, a ja sam, kao dijete dvije minute blejio u taj bor i razmišljao o ljepoti Božića. Pune dvije minute trajalo je moje Božićno raspoloženje. Slo se vrtio sa wc-a i nastavili smo sa uobičajenim temama...


- 22:16 - Prdni (16) - Potroši tintu - #

07.12.2006., četvrtak

23...

E, da, od danas nosim broj 23, baš poput Michaela Jordana...cool Samo, ne nosim ga na dresu , već 23 godine na leđima... To su već godine... svaki rođendan nakon što sam prevalio 20-u razmišljam kako sam kao klinac gledao na to kad je netko rekao da netko ima preko 20 godina...to je za mene bio starac...totalni...a danas...osjećam se kao da sam završio osmi razred...smijeh Ništa se nije promjenilo... došlo je iskustvo, naravno, ali dijete u meni ne stari.... i tako neka bude zauvijek...
Što ima novog u 23-oj ? smijeh

I dalje sam ona ista budaletina, i dalje me briju iste stvari , i dalje se diim sitnicama koje život čine, te svakog trenutka sam sebe iznenadim nekom provalom... o željama ne moram, jer će se svaki moj post svesti na želje...želim samo zdravlje...to želim od Boga...za drugo ću se sam pobrinuti...

Evo , 10 ujutro je, ja sam već primio 30 sms poruka sa čestitkama...lijep je to osjećaj da te se ljudi sjete, pogotovo neki s kojima nisi u nekoj komunikaciji svaki dan...

Ne volim kad kažu ''danas je tvoj dan''...meni je to dan kao svaki drugi....kada me se svi sjete, hehe...cerek

Uzevši u obzir da se i nisam nešto naspavao noćas, a danas imamo jako puno obaveza sa bandom , odoh ja leć u krevet...

I da se pohvalim...dobio sam jako punoooo poklona.... sad vidim da se isplati kada ja poklanjam...ne znam da li to znate o meni , ali ja više volim poklanjati nego dobivati...ali ozbiljno...pogotovo kada nekoga iznenadim , a da se ne nada, bez povoda... uglavnom , skužio sam da me neki ljudi itekako slušaju dok pričam i pogađaju poklone točno ''u sridu''... :)

Naravno, svi pokloni su mi neizmjerno dragi , ali jednostavno MORAM , moram , moram , izdvojiti papuče sa likom neke lude kravice , one mekane, koje želim all my fuckin' life! Tnx, J.... thumbup

Danas kada pođe dan , malo ću poslikati poklone i staviti ih ovamo...majko mila, koje sam ja dijete... :)

- 09:59 - Prdni (11) - Potroši tintu - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2010 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (10)
Travanj 2006 (2)
Veljača 2006 (2)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog designed by Dariich tBra

Image Hosted by ImageShack.us

Od 6. osnovne vodio sam dnevnik , a sada, sljedivši trendove, prebacio sam se na blog...

Naravno , blog ne sadržava imena ljudi i neke događaje koji su dosta blizu , da ne bi nekim ljudima bilo naugodno i prepoznali se u svemu ovome...

Ja sam: klinac od 25 god koji će se vjerovatno zauvijek osjećati tako...

Kao mali želio sam biti: konobar, stolar, rock zvijezda

Naposlijetku , postao sam: glazbenik

Volim:

-živjeti život punim plućima i ništa ne propuštati
-putovati
-lijepe žene koje zrače i imaju ''ono nešto'', a uvijek ću se okrenuti za kovrčavom kosom , pogotovo plavom smijeh
- tajanstvene , pomalo ''zaguljene'' djevojke koje moram ''otkrivati''...
-šumu, more, krajolik ,planinarenje,- zaljubljen u kraj u kojem živim, lokal-patriotizam naglašen i to jako... cerek
-rock glazbu i rock ideologiju i način života...rocker nisi u crnoj majici i poderanim hlačama sa pivom u ruci...rocker si u srcu, u borbi za svojim idealima....
-glazbu općenito...
-'80-e
-obitelj...da ne izdvajam nikoga posebno...
-auto i moto utrke...sportske automobile...
-oldtimere
-sve što nosi naziv Porsche, posebno sa kraja 80-ih
-igrati nogomet srijedom popodne
-pisati pjesme kada sam u k...u
-biti na MSN messengeru i tu i tamo objaviti post na blogu
-gledati dokumentarce o svemu i svačemu
- ''Mućke''-najgenijalnija serija svih vremena
-trčati u jedan ujutro- dok cijeli normalan svijet spava, sa slušalicama u ušima
-loviti ribu sa frendovima i pomalo ispiijati bevandicu
-Hammond orgulje
-Gibson Les Paul gitare ( ja sam jednostavno humbacker tipzubo)
-stock-colu
-lovranski bambus
-Laško i Becks pivo
-fast food
-francusku salatu
-komedije iz 80-ih
-kekse ''Domaćica'' i napolitanke obložene čokoladom
-nescaffe
-sladoled od straciattelle
- Deep Purple
-Queen
-The Eagles
-Texas tornados
-Opatijski suveniri
- Aerosmith
-Lynyrd Skynyrd
-snimati kamerom svakakve pizdarije
-sve moguće što se tiče gadgeta
-gledati stare slike i prisjećati se tih dana
-voziti se u autu i slušati plesnu glazbu iz 80-ih
-općenito 80-e...jer su neki kič i pozitiva paralelno...
-seks...puno seksa...njami
-zalaske sunca, dok gledaš grad u daljini
-općenito , lijepe poglede...sjediti negdje i razmišljati o svemu..
-vožnju kombijem sa luđacima iz banda
-maškare- aposlutno ludilo...ŽIVIO PUST!!
-svirati harmoniku kada se ( rijetko) dogodi da se stara ekipa nađe pa se popije...i popije...i pojede..i popije...itd...
-američke glupe romantične komedije koje su meni osobno tako zakon , i iako znam kako će završiti film čim ga počnem gledat, to me taaako opušta...milina...
-stavljati tri točkice na kraju rečenice...
-raditi tost kada ujutro dođem doma , i to u mikrovalnoj ( edit: nabavio sam toster, tnx Mama smijeh)
-cedevitu
-tuna mexicana Rio mare
-Elizabeth Hurley, Heather Graham , Angelina Jolie
-tetovaže ( stalno bi neku novu , ne želim postat stripoteka smijeh )
-jaje na oko sa majonezom
-pomidore na sve načine
-gledati plod trešnje tamo u rano ljeto...predivan prizor...
-vožnju biciklom
-pohano meso sa ketchupom
-kraljevsku salatu iz McDonalds'a
-raditi bilo kakve spačke samo da zeznem nekog
-kada Michael J. Fox u ''Povratku u budućnost'' svira Johnny B. Goode
-gledati kako pada prvi snijeg
-ležati u krevetu dok vani grmi ko blesavo i spavati ko beba
- slušati Dire Straitse i Chris Rea-u dok pada kiša...ili dok se vozim autom po kiši
-tenisice...svih vrsta...u svim bojama...obožavam...crvene starke na prvom mjestu , pa onda nadalje sav šminkeraj...Puma , Reebok, Fila, itd...
-kada žena nosi štiklu- bilo na haljinu , traperice, štogod- cure, nostie štikle , a ne balerinke!!! Štika vam diže guzicu i izgledate nevjerovatno sexy!!!
-tetovažu na ženi- na donjem djelu leđa iliti iznad guzice...hot!
-pametne ljude s kojima nalazim zajedničke teme
-ljude sa ciljem u životu
-kupanje na plaži kada već sunce odlazi na spavanje pa svi idu doma
-lude ribarske fešte
-poštenje
-stare pjesme Bijelog Dugmeta
-iskrenost
-ljubav na sve načine
-stare pjesme Crvene jabuke
-power balade

Poludio bih kada:

-bi mi cura rekla da me prevarila
-da mi sutra kažu da moram iseliti jer će ovuda jednog dana prolaziti auto-cesta
-bi mi netko ukrao stihove ili melodiju pjesme i on se potpisao
-kada bi mi netko u oči lagao i uvjeravao me da nije nešto napravio, a je..
- kada bi me netko probudio nakon 2 sata sna
-kada bi mi rekli da moram bilo što što ja neću...


Slab sam na:

-ženski šarm
-ženske suze
-dobre automobile
-izlaske s ekipom ( a zakleo sam se da danas NEĆU izaći van )smijeh
-dobar sound
-glazbene filmove i sportske događaje - jako rijetko plačem , ali na kraju nekog glazbenog filma ili pak sportskog uspjeha , i to se može dogoditi...


Totalni sa
m kreten za:

-bilo kakve šljakerske poslove ( dalje od mene sa lopatom , krampom i svim ostalim alatom)
-dobre, kvalitetne filmove- sa mnom se o tome ne može rapsravljat- jako rijetko gledam filmove, a kada gledam , gledam trash...a jbg...smijeh
-za razumijevanje Azrinih pjesama ( N.E. V.O.L.I.M. A.Z.R.U. !!!!) Ni Rundeka. Ni hrvatski novi val općenito. Koliko god se trudio. Ne ide.


Ubio bih nekoga u slučaju da:

-mi taknu brata
-da svjesno naude nekome od moje obitelji
( mama, zašto mi nisi dala da susjedu odem na vrata kada je otrovao mačke cijelom susjedstvu , uključujući i našeg Toma? namcor )

Volio bih u budućnosti:

-otići u Mexico
-izdati još puno albuma uključujući i jedan rock album ,sebi za dušu
-naučiti plesati sve vrste plesova jer mi je to preeejebeno...
-naučiti vrhunski kuhati ( kao moja nona )
-imati malu barčicu s kojom ću na ribe
-imati svoju konobu sa jelima autohtonima za ovo podneblje
-u svojim 40-ima kupiti si chopper i odlaziti na biker-feste ( čekam da se opametim i opet sjednem na motor, nakon nesreće 1997. )
-imati lijepu i pametnu ženu i barem dvoje djece
-svoju kuću, a u glavi već imam nacrt pjeva
zubo
Pijano stanje- razmišljanje
Zar je nekoliko čaša dovoljno da budem zadovoljan onime što jesam?

Zar nisam dovoljno sam sebi i svima drugima dokazao?

Dokad?

Cijeli život, rekao bih...nikada zadovoljan u potpunosti...

Da sam potpuno zadovoljan lagao bih samoga sebe...

Jebeš sve ako moram biti ono što nisam...