19

srijeda

listopad

2016

PIŠE TIM OREŠKOVIĆ „Ako prdne Etna, Hrvatska će postati sjetna“

Da imaš button na čelu od mister Plenković za stisnuš lajk, odma bi ga stisnuš. Da, jako ja lajk nju gaverment. Sjajno ljudstvo izabraše mister Plenković.

Tko mi se posebno sviđaš? Teško mi je to izabralo, ali ako već moraš, onda ću izabraš ponekog koji mi se smatralo meni najboljim.

Very first, moram menšn mister Lovro Kuščević. Mister minister Kušćević zadužilo ga je za resor građevina. Odgovornost ogromna tu je. Lako neki minister vodilo, for egzampl, poljoprivreduš. Poljoprivreduš nema osjećaješ. Otkinuš neko stablo, ali on ne plačeš. Ili recimo, mister minister Vlaho Orepić nađeš zemljišta za marihuanu i posječeš ih vatron u zrak. Nećeš marihuana da čuješ da plačeš, marihuana osjećaješ nemaš, kad joj vatru potpališ na njen korien.

Ali građevine lako vodit nije, jer one imaju osjaćaješ. Daš otkaz nekoj građevini, ko što mi Petrov otkaz meni dao je, i onda građevina plačeš cieo dan i noć. Nije građevina ko marihuana koja nikad ne plačeš. Ona imaš osjećaješ, ona je duša grada i države. Ne sačinjuje neki grad zgrada, kuća, Kulmerovi dvori ili Biskupska palas, grad sačinjuju građevine, zato minister graditeljstva Lovro Kušćević ima komplikejtid i difikult zadaćnicu.

Ali inaf s opis mister Kušćević, le'c go dalje. Mene dok bijo sam premier, novinari puno jebeš s moj minister Hasanbegović. Govorili da fašizam on je. Jebalo mene all the time cielo vrijeme kako se netkuš s islamic prezimljenom Hasanbegović možeš da poistosvetiš s onu navijačkon skupina iz Drugi svjetski rat … Kako se ono zovnuše ti navijači? Ultraše, right? To je ko da ja se poistosvetiš s blaženi kardinalu Stepinac. Ja ne mogu da se poistosvetiš s blaženi kardinalu Stepinac, jer Stepinac srbska rieč jeste je. Ja mogu samo da se poistosvetiš s blaženi Skalinac ili s blaženi Stubaš, ali Stepinac, no way. Zamisli sutra, u budućo vrijeme, da kad blaženi Stepinac bude proglašan svecom, pa se poslje, na temelj tega izgrađu njegov new crkvenjaški kompleksaš, taj se crkvenji kompleksaš bude zvalo po svecu Stepincu – Sveto Stepenište – umjesto po hrvatski, Sveto Stubište ili Sveta Skalinada.

Nego daleko pisanje moje ovo ošlo s eks minister Hasanbegović. Htjedoš reć nešta nova o nova ministrica Obuljen. Meni mi se čini da new ministrica subkulture ima postojanu frizuru, a kad ja i moja wife kazalo postojanu, mislilo na kovrče. Svaka čast madam Obuljen, ovake postojane frizure moglo se nađeš jedino u Postojana jama u Slovenija. Ako budeš imali ova Vlada opet problem s oni luđaki iz Slovenija, mislim da sa svoju postojanu frizura ministrica madam Obuljen može mnogo učini da se uveća zbliskost u prijateljstvo između ljudstvo Postojane jame i građevina Markovega trga. Zato minister Obuljen puno pripaz ujutruš s postojana frizura kad krenula na posal.

Za kraj, moram spomeneš minister edukejšna Pava Barišića. Pavo Barišić je poznat, kako je pisalo medijska novinarka Tanja Rudež, po držanju 19 kolegijuša na 4 faksa. Bravo mister Pavo. Ti si prvak u držanju, niko sa samo dvie ruku ne može istovrijemeno držaš 19 stvariju, pa nisu građevine hobotnice i oktopusi. A držanje je, ako ne znate, od ključna važnost za državu. Da nije, korien rieči državu i držati isti bio ne bi. Pošto Pavo – još jednonput bravo – je prvak cielog svieta u držanju, ja bi samo predlagalo da osim kolegijuša, možda bi dobro vjerojatno bilo, da Pavo osim držanja 19 kolegijuša, drži i ruku na vulkan Vezuv. Sigurno se vi svi sad pitalo zašto da prvak držanja Bravo Parišić, pored držanja 19 kolegijuša na 4 faks helizima kad mu supruga rublje pere, još k tome da i drži ruku na vulkan Vezuv, ali pitaš ja vas, što mislilo da se dogodiš s ova naša zemlja ako Vezuv prdne? Rečem vam ja sad što se dogodiš s prdotina od Vezuv. Nastaće sranje s hrvatski turizam. Pepel će bit svud, i sunac neće da zasije sezonu-dvije, pa kako će onda stić ljeto, a s njijem turisti. Hrvatska bez dvaju ljeta, umjesto da zaradi novce, biće kurac od ovce, anderstend?

Njegov kolega, Gary Cooper, Gari Capelli, kako se zovneš oni novi kaubojski minister turizma, bio bi mu jako zahvaljivan s držanju ruka na talijanksijem vulkanima.

Jer ako prdne Vezuv ili Etna, ciela Hrvatska će da postaneš sjetna. Da postaneš sjetna na ona dobra stara vremena kad je kruzer uplovljavo Točno u podne, a naš ga je minister turizma Gary Cooper čeko sa lajkon na Fejsbuku i pištoljon na stepeniš…skalinadi.

Tim Orešković, bivši premjer Hrvatistana

<< Arhiva >>