04

petak

travanj

2008

Znanstveni rad na temu...

Stisnuo sam kvaku. Vrata su bili otključana. Ušao sam u predsoblje, i ogledavao se oko sebe. Začuo sam korake, vjerojatno me je čuo.
Stao sam ga pričekati.
Pojavio se. Oči su mu se iskolačile.
Izmucao je:
- Šššštto hoććeš, zazazašto si došao?
- Vidjet ćeš.
Nisam ni završio rečenicu kad sam ga udario direktom. Pao je i udario glavom u zid. Nos mu je prokrvario kao od loše koke. Prišao sam mu i udario ga, dok je ležao, nogom u glavu. Pa još jednom. Pa još jednom. Pa još jednom.
Krv je pištala po zidu.
- Kako si, jesi li dobro? - zabrinuto sam upitao - ne želim da umreš.
Ništa nije odgovorio.
Mater mu je čula buku, iako mislim, da nije bila baš predecibelna, probudila se i sišla u predsoblje.
Kad je vidjela sina, počela je vrištat. Sin joj se prenuo iz bunila, te otvorio oči. Prišao sam starici i strgnuo pidžamu. Koža joj je bila mlohava, naborana, puna mrlja, onih staračkih, valjda. Raskopčao sam parapet i krenuo da je jebem.
Prinio sam kurac njenoj pički. Ta pička je bila, najgadnija pička što sam je u životu vidio. Možda su i ostale staračke pičke ovako gadne, ne znam, nisam ih vidio puno, pa neću donositi zaključke, ono, apriori.
Kurac mi se nije mogao dignuti, pa sam joj ulazio u pičku s mlohavim kurcem u šaci, tako da je šaka u biti bila ta, koja ju je jebala. Trudnoća nije dolazila u pitanje.
Sin je gledao točno u pravcu pičke. Ne znam kako je mogao zumirati taj pravac, jer su mu oči bile pune krvi, valjda se orijentirao prema histeričnim krikovima, koji su dolazili s tog mjesta.
Šaka me zabolila. Ipak nisam htio odustati, rijetko kad odustajem, pogotovo kad su ovakve situacije, od neprocjenjive životne važnosti za cijelo čovječanstvo.
Dohvatio sam kišobran iz stalka za kišobrane (uvijek su u predsoblju) i ugurao joj ga. Prenula se i zavrištala. Uguravao sam joj ga jače. Pa još jače. Pa još jače.
Vrištala je jako. Pa manje. Pa još manje. Na kraju je prestala i ostala nepomično ležati u lokvi krvi.
Sin joj je došao malo k sebi, te sam htio i njega zadovoljiti.
Bacio sam se na posao.
Prvo sam mu tražio grkljan, teško ga je bilo vidjeti, jer mu se glava nekako spojila s vratom, a i bila je puna modrica.
Kad sam ga našao, počeo sam ga vaditi zubima. Promislio sam kako je dobro da sam nedavno bio kod stomatologa, pa su mi svi zubi napravljeni, zdravi i ok. Bilo mi je puno lakše. Mislim da je i njemu.
Brzo sam svršio. Tren prije kraja, pogledom mi je zahvalio.
Prišao sam prozoru, pogledao kroz njega, te zapalio cigar i zavjesu. Kuća je bila drvena, pa je brzo planula.
Napuštajući objekat, zapitao sam se bi li me netko zapitao, da me vidio, zašto sam to napravio?
Odgovor je bio jasan.
Ovo je znastveni rad na temu kako je Bog zasrao Sunčev sustav, a zasigurno i druge galaksije.
Iako ponavljam, ne želim donositi zaključke apriori, a o drugim galaksijama zna se malo. Treba to prvo istražiti i vidjeti, pa tek onda donositi zaključke. Tako to rade znanstvenici, a ja sam jedan od njih.

<< Arhiva >>