31

srijeda

listopad

2007

Lažu ko dnevnik

Uplatijo kladionicu
jer je u horoskopu pisalo
da je sretan dan
za to

i popuših neviđeno
jer je Napoli zabijo Romi
u zadnjoj minuti

majku vam jebem koga ćete vi zajebavat

a prijo će na to
da Totti nije igro
da boluje od povrede
da ne boluje da bi bilo drukčije

Ma svejedno mislim se neće mene nitko zajebavat pa ni Totti

30

utorak

listopad

2007

Ljetno popodne s mobitelom

I svane tako jedan
od onih
izmišljenih dana

S curom krenem
put otoka
brčkat se i sunčat

Stanuvši na kopno
zazvoni mobitel onako iritantno
kako jedino on to zna

Rodbina je odaslala
informaciju da je djed kupio
nepovratnu kartu za nebeske pašnjake

I tako smo krenuli nazad s otoka
a putem sam razmišljao što mi tu
zapravo možemo učiniti

29

ponedjeljak

listopad

2007

Dijalog Mara i Bara 3

- Što misliš, što bi danas Marija Jurić Zagorka rekla o poplavi ženskih časopisa, chic literature i ostalih preserancija emancipacija?
- Jedino što bi mogla suvislo reći je -"Hiljadu mi bubnjeva iz Dalmatinske zagore".

27

subota

listopad

2007

Aoristu

Što to bješe
s ljudima nezahvalnim
nekad te obožavaše
i štovaše
a danas đubrad se
okrenuše perfektu
najobićnijem

Al znaj prijo
da štovatelja imaš
jer to što bješe
puno je bolje
nego da je bilo





26

petak

listopad

2007

Dubrovački bruto dohodak

Moja gazdarica
s velikim brojem godina
i isto tako velikim brojem poznanika
(valjda to ide zajedno)

Među ostalim
tu su i gospari
Alzheimer i Parkins

S njima je po cijele dane
znaju je i zajebavat
vidio sam svojim očima

Ma koliko je god zajebavaju
i jebu u zdrav mozak (upitno je ovo)
nikad se nije dogodilo
da moja gazdarica tresući se zaboravi naplatit

svakog prvog u mjesecu stanovanje
u bivšem kokošinjcu što se preimenovao u apartman
naravno bez dozvole

25

četvrtak

listopad

2007

Ljetna večer

23 sata
ljudi
ili partijaju
ili spavaju

On se pojavljuje
ulazi u garažu
mrk je i ozbiljan
gol do pasa

Večeras ponovno
kao i svako večer
uzima bušilicu u mišićave ruke
i pripisuje si terapiju

protiv živaca i insomnije

Pali je i drži ritam
dodaje motornu pilu
kao podlogu
pravi je znalac zanata svojega

Večeras je posebno
raspoložen bušiti
rezati
sjeckati
onaj stari panj
neznajući zašto

kao ni milijun puta dosad

6 sati
ljudi se
ili vraćaju s partija
ili se bude

On izlazi iz garaže
mrk je i umoran
odlazi spavat
sutra je

novi dan
ista terapija

24

srijeda

listopad

2007

Matematika

Baš su u kurcu ovi na Zapadu
s matematikom
reče mi Prika na kafi čitajući novine

Amerikanci kad pričaju o lovi spominju deset
dvadeset dolara, Europljani sto dvjesto eura
jedino mi Hrvati spominjemo milijune

Da stvarno mi Hrvati najbolje računamo
valjda radi školovanja
promislih

Sreća

Uh kako sam sretan
i volim ovaj život jer je lijep
a vjeruj mi nisam slijep

I sve će se riješit
treba biti strpljiv
i djelovati nedjelovanjem

Uh kako sam sretan
i volim ovaj život jer je lijep
a vjeruj mi nisam slijep

mogao si rastegnut još jednu

Hipotermija

Pothlađen
ostavljen u ovoj tutnjajućoj zbrci
što se svijetom naziva

Nevoljen i zbunjen
jer nisam brz kao drugi
oni su mjerilo

Šok prolazi i sretan sam
smijem se
nema boli

Prolaznik slučajni
mi reče da ću umrijet
i mislim se kako

kad sam sretan
i smijem se
a boli nema

i ništa ne osjećam
temperatura tijela je 29
baš kao more u tropima...

19

petak

listopad

2007

Ivi

Ma bio sam ti
prošli vikend u Zagrebu
na večeri seksi ljubavne poezije

I onda kad sam
došo na red predstavih se onako
skromno i rečem

pjesma se zove
ivi

I pogledam u publiku da vidim
dal me prate i iznenadih se
kako i muški i žene jednako prate

a pjesma se zove
ivi

Ali sinulo mi odjedanput jebote
da ovi purgeri brkaju genitiv muške i ženske jednine
tojest da im je jednak pa ne znaju jesam li peder ili ne

a pjesma se zove
ivi

A onda da se nitko ne uvrijedi
ja im reko da ću odmah
da im pročitam

pjesmu
ivi

I pročitah je
a na kraju sam im reko
da i vi možete

napisati pjesmu
ivi
ili
mari, frani, peri, dragi

a da publika ne sazna jeste li peder ili ne

Nema teorije da je to istina

Zar postoje gladni u Africi
Ja ih nisam vidio

Zar postoje ratovi i ubojstva
Ja ih nisam vidio

Zar postoje ljudi psihički rastrojeni
Ja ih nisam vidio

Zato nemoj lagat i nemoj srat

16

utorak

listopad

2007

Mojoj maloj slatkoj iz plavog oglasnika

Choose a wife
choose a job
choose a career.....

....choose a wife

I choose not a choose a wife
I choose something else

Tri sekunde o reketu

Novice, ne može se ovako više
u sport se uložit mora
i ti si sine od brige pun bora
ispočetka ćemo krenut tiše

Dati najbolji reket najboljem igraču
investirat tamo gdje najviše treba
mali reket onomu što je beba
dok ne vidimo talente da mu skaču

A onda kada bude prvi
svaki dan ga štitit dalje
i bodriti ga Bravo kralje

sada sve ostale smrvi
A Hrvoje ti čuva leđa
kao kamen da ne padne međa

14

nedjelja

listopad

2007

Nikad nije kasno

Slažem se
kao i
stanovnici Nordkappa
u vrijeme gluhe ljetne večeri
kada
danima posmatraju sunce kako zalazi,
a nikako mu ne uspijeva

Žuri polako, brzo i naopako

Sve u svoje vrijeme,- reče Niče (tako smo ga zvali jer je filozofirao i nikad nije platio piće) i
okrene na jugo
i to u momentu

10

srijeda

listopad

2007

Dijalog Mara i Bara 2

- Jebote što se gine na hrvatskim cestama, nije da ljudi ne žele imati djecu, nego koliko ljudi gine normalno je da natalitet ne može nadoknaditi mortalitet i da će hrvatski muž, branitelj i otac uskoro izumrijeti.
- Imaš pravo, Bog će ostati bez Hrvata, čudni su (auto)putovi hrvatski.

09

utorak

listopad

2007

Koliko na svijetu, u ovom trenutku,...

... puca brakova
... muškaraca vara svoje žene
... žena vara svoje muškarce
... kuraca što se ne mogu dignuti
... kuraca što prebrzo svršavaju
... pičaka se ne može ovlažiti
... pičaka ne može svršiti
... ljudi nema što jesti
... šefova pizdi na svoje podređene
... ljudi mrzi svoj posao
... ima ljudi što bi voljeli umrijeti
... faljiva jedan par na kladionici
... se mrzi taj svijet

puno, prijo, puno...

...a ja se dosađujem...

08

ponedjeljak

listopad

2007

Dijalog Mara i Bara 1

- Pa sad kad si mi to sve lijepo, znanstveno objasnio, kako bi zaključio svoje izlaganje o ljudima?
-Pojednostavljeno rečeno mislim da su ljudi prije bili apriorni, dok će u budućnosti biti aposteriorni.
- A kakvi su danas?
- Prema teoriji konceptualnog inženjeringa u kojem greške odstupaju plus, minus dva posto današnji ljudi, a tu se ubrajaju i žene u prosjeku imaju jedan testis i jednu sisu.

06

subota

listopad

2007

Ničin

Kaže mi šef da ja nemam veze s ničin
Kako šefe s ničin
Što je uopće riječ ničin

A on će da je to izvedenica
od ništa i to u
superlativu

Kako šefe je nemam veze s ničin
tojest sa superlativom od ništa što
je najništavnije

Eto vidiš kako nemaš veze s ničin
jer je najništavnije ujedno spojeno
s najgorin tojest ničin

Ali ničin šefe ne može značit
najgore prije da je to izvedenica
od nešto ništa a to nije ničin

Ma mrtve ti veze nemaš s ničin
pa ni gramatikom po tebi je guzica
od milja a ne guza

Kakve veze guza ima s ičin
pogotovo guzica s ničin
osim s instrumentalom uporabe

Sad ću ti objasniti kako guzica ima veze s ičin
jer kako ti nemaš veze s ničin
ne možeš imati ni s guzicom osim što kroz nju misliš

Objasnite mi već jednom šefe to uspoređujući s ičin
Ma ne mogu ti objasniti ništa jer ti nemaš veze s ničin
mater ti kroz deminutiv guzice prčim

Amore peros

Moj je pas
uginuo prije
deset godina
Bijaše lijep
i pametan
I danas
deset godina
od uginuća
njegova duša
se nalazi
u dlakama zabodenim
duboko u kauč
na kojem se odmaram
od sinoćnjeg
ilegalnog klađenja
na pseće borbe u
kojima sam
nanovo izgubio

04

četvrtak

listopad

2007

Koji ku... uopće sumnjamo?

Pogledaj
tu
oko sebe

Pogledaj
i kada
vidiš

Sve te
prekrasne izvore
života

Fizička osjetila
materiju
konzumerizam

Znaj
da me nisu
prihvatili

03

srijeda

listopad

2007

Jesen, zima, proljeće....i jesen

Bog je kriv što puca institucija braka (iako ga nije on stvorio).
Bog je stvorio ljeto.
...............................................................................................
Ljeto je krivo što puca institucija braka (iako nije ga ono stvorilo).

Croatia A.D.2007.

Pita mama malog Mara zabrinuto: "Sine što ćeš biti kad odrasteš?"
A mali Maro kaže: "Ne znam mama vidjet ću, tek mi je trideset godina"

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>