MaoTze - Abeceda života

05.01.2007., petak

Osmijeh

Današnji dan je dan za zadovoljstvo. Prvo i osnovno mala Ana me razveselila sjajnim rezultatom jučer i sa punim pravom možemo očekivati izvrsne rezultate u budućnosti. Bože sačuvaj je ozlijeda i sve će biti kako spada. Bravo Ana!

I vrijeme je nekako proljetno. Čujem da najavljuju sunčano vrijeme i temperature iznad desetke do kraja idućeg tjedna. U siječnju? Engleski meteorolozi predviđaju da će 2007. biti najtoplija godina od, pazi ovo, kada je uvedeno mjerenje temperature! Glavni uzročnik je meteorološki fenomen zvan El Nino. Posljednji put se pojavio 1997. (ili 1998.?) i ta je godina bila najtoplija do sada. Obzirom da su sada sniženja po Zagrebu, trkom po novi kupaći za smiješne pare.

Venio Losert izjavio u današnjem Jutarnjem: "Nama niti ne treba 20 obrana po utakmici". Da li je moguće da čita ovaj blog? Osjetio se pogođenim ili...? Kako god moj Venio, tražiti alibi debelo prije prve utakmice i izvlačiti se na naš turbo napad (cepelini i slične fore) nije ti baš jako uvjerljivo.

Draga mi je za Božić kupila .mp3 player. Danas sam jako veseo došao na posao. Razlog - Simon and Garfunkel. Uživao sam slušajući njihove izvrsne pjesme. Za povratak kući najavljujem Beatlese, faza sredine 60-ih. Uživajte u vikendu, pozdravite Tri kralja, pravoslavnim vjernicima sve najbolje za Božić (Hristos se rodi).

Nadam se da sam djelić svojeg dobrog raspoloženja uspio podijeliti s vama, dragi čitatelji. I još jednom - bravo Ana!

MaoTze
- 12:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.