MaoTze - Abeceda života

04.01.2007., četvrtak

Ovo mi je Š(k)ola...

Dobar dan svima. Konačno povratak na blog... staru smo godinu ispratili i pospremili u arhivu, nova nam je odškrinula svoja vrata i neka nam svima bude dobrodošla i ispunjena pozitivom.

Čitam malo blogove, gledam što ima novog i o čemu se piše. Većinom rekapitulacije stare godine, prognoze za 2007. itd. Moja prognoza nije baš optimistična i moram svoju zabrinutost podijeliti sa vama. Naime opet je taj rukomet u igri, naša je reprezentacija na pripremama i samo nas dani dijele od tv prijenosa rukometnog Svjetskog prvenstva. Glavna vijest je ozljeda Šole. Kako stvari stoje Vlado neće moći nastupiti na Svjetskom prvenstvu. To bi značilo da će naš prvi vratar biti Venio Losert. Riskirajući salve negodovanja moram reći da me to straši. Krenimo redom... Vlado Šola je planina od čovjeka. Kada trčite prema golu u kontri odjedamput se pojavljuje ON. Gorostas sa obojanom kosom spreman da skine svaki udarac. Ne samo da fizički pokriva dobar dio gola već ima nevjerojatnu sposobnost "čupanja" gotovo neobranjivih lopti. Kada Šola zaključa vrata protivnici mogu slobodno na kavu jer gola zabiti neće. S druge strane Šola ima i veliki feler. Upadne li u "crnu rupu",s druge strane, Červaru je najpametnije da ga izvadi na nekoliko minuta. Ostavi li ga na terenu svaki šut po golu će završiti u mreži...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Venio Losert je priča za sebe. Čovjek brani u Barceloni, a znamo da je Španjolska liga jedna od najjačih rukometnih liga na svijetu. Izgleda k'o skakavac i glavna fora su mu različite obrane nogom. Problem je što mu protivnici pucaju na način da mu noge ne koriste. Različita prebacivanja ili brze lopte u razini prsnog koša nerješiva su enigma za Venija. On je vratar koji bi trebao ući na pet do deset minuta i odmoriti Šolu ili ga izvući iz crne rupe. Za ostalo Venio ipak nije... Grozim se pomisli kako će ga različiti Njemci, Španjolci, Šveđani i ini bušiti poput sira. Sorry Venio ako sam preoštar ali jednostavno ne vjerujem ti dok si na golu. Ako ništa drugo presitan si da bi pokrio i osminu gola a nisi toliko vješt da loviš onih preostalih sedam osmina.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Mislim... slike govore same za sebe. Tata vs. zeko, Mr. T vs. pustinjski skočimiš... izaberite sami.

Na poslijetku nekoliko riječi o mojem najdražem rukometnom reprezentativcu. Možda ćete se iznenaditi ali on je - Denis Špoljarić. Fajter koji nosi našu obranu, čovjek preko kojeg se ne prolazi i u (pre)rijetkim trenucima kada mu daju da krene u napad - neumoljiv strijelac. Počeo sam zagovarati Špoljarićevu "stvar" prije četiri godine. Prijatelji su mi se tada smijali, ali protekom vremena jedan po jedan su dolazili do mene i govorili nešto u stilu... pa dobar je taj Špoljarić... jesi vidio Špoljarića. Jasno mi je da je on, prije svega, čvrst obrambenjak ali jednako tako kada gubimo Červar upravo njega šalje u napad. I Špoljarić zabija. Ne želim Linu soliti pamet ali mislim da bi bilo dobro da češće Špoljarića gurne naprijed. Siguran sam da bi to dodalo nekoliko golova više na naš konto. Kako god bilo Denis, za mene si legenda.

Image Hosted by ImageShack.us

Spremite živce... rukomet dolazi u naše domove a mi idemo po zlato! Opet!

MaoTze

- 11:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.