MaoTze - Abeceda života

11.12.2006., ponedjeljak

Plava škvadra

U tijeku je kultni malonogometni turnir "Kutija šibica" koji svake godine okuplja sve više zainteresiranih ekipa kao i veliki broj gledatelja željnih dobre i dinamične igre. Popularnosti turnira, na koji se prijavljuju ekipe iz cijele Hrvatske, doprinose i brojni poznati hrvatski nogometaši koji se natječu na "Kutiji". Kao primjer spomenuti ću Roberta Prosinečkog, s kojim sam se u petak mimoišao u centru. Casual odjeven (ništa fancy) a na nogama polu izlizane, plave "Starke". Bravo Žuti.

Uz jutarnju kavicu i cigaretu, ponedjeljkom "žvaćem" sportski dio novina. Jutros mi je pažnju privukao veliki naslov u Jutarnjem - Sveopćom tučnjavom prekinuta utakmica. Riječ je o susretu Plave Škvadre, koju mahom čine igrači Dinama pojačani Milanom Bandićem, i ekipe Pollini IBŽ, sastavljene od igrača Hajduka i Šibenika. Nije mi namjera trošiti riječi na traženje uzroka ovog incidenta, niti na osudu huligana koji su bacali baklje na parket ili se fizički htjeli obračunati s Carevićem. Moju pažnju privukao je jedan potpuno drugačiji detalj.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Na slikama su igrači Plave škvadre, uključujući i pojačanje u vidu gradonačelnika Milana Bandića. Pogledajte dobro njihove prekrasne dresove - plavo, bijelo, crveno i crno. Oduševio sam se kada sam ih vidio. Naravno, postoji poseban razlog - to su boje Sampdorije, ekipe mojeg srca, squadre za koju navijam i velike ljubavi. Nisam mogao doći sebi kada sam vidio dečke iz Maksimira kako španaju u Sampdorijinim dresovima. A tek Bandić, kao blucerchiato... da bih riječ rekao. Naprosto sam zadivljen. Miki sorry, obvezujem se da te neću napadati (kao što to običavam) barem tjedan dana. Na stranu tekma, sedmerci, opća tuča, baklje i huligani, Modrić i Carević... ono zbog čega pišem ovaj post je sveti dres. Žao mi je što je došlo do teškog incidenta ali s druge strane da toga nije bilo nikada ne bih saznao kakve su dresove imali dečki iz Plave škvadre, obzirom da nisam planirao odlazak na "Kutiju šibica" ove sezone. Ne znam čija je ideja bila nabava ovih dresova. Pretpostavljam da su se obratili Asicsu, koji je Sampin dobavljač opreme, te da su oni s lagera izvadili garnituru Sampdorijinih trening dresova. Namjerno ili ne, dečki svaka Vam čast. Uživao sam gledati boje svojih ljubimaca. Na donjoj fotografiji je segment utakmice Sampdoria - Palermo.

Image Hosted by ImageShack.us

Ovaj vikend Sampdoria je odigrala slabih 0-0 protiv Siene. U isto vrijeme Plava škvadra je nakon izvođenja sedmeraca pobijedila Polleti. Dva nogometa ("veliki" i "mali"), dvije ekipe, dvije države, jedan dres. Onaj plavi, s bijelom, crvenom i crnom crtom. Blucerchiato. Najljepši, najdraži. Svet. Sampdorijin.

MaoTze


- 11:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.