Selce: kratki pozdrav;)

subota , 25.06.2016.

more, sunce, uživancija:)



puno obaveza u zadnje vrijeme i paralelno iskorištavanje lijepog vremena do maksimuma, dovelo je do toga da sam malo odsutnija u blogerskom svijetu... No, evo barem kratki morski pozdrav;)



Selce me ugodno iznenadilo, prvi put sam bila na tom potezu..uvijek me nekako vukla Makarska rivijera (istina, uvijek predivna), ali ipak mislim da je ovaj gornji dio podcijenjen...ugodno sam iznenađena mjestom i plažama, no nedostatak hlada ipak u nekom trenutku potjera u obližnje kafiće...



...druga stvar koja me neugodno iznenadila je cijena suvenira.. skuplje nego u Rimu, Francuskoj i ostalim kvazi skupim destinacijama -.-



tako da je i drugi pokušaj prešetavanja na 35+ stupnjeva, završio s pivom..



i otkrivanjem meni izuzetno simpatičnog mjestašca:)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.