Duomo (Milano)

nedjelja , 29.05.2016.

Kišni dan u Milanu prisilio nas je na razmišljanje kako najbolje iskoristiti vrijeme. Čim smo se približili trgu, odluka je pala: posjetiti veličanstveni 'Duomo' :) Inspirirana pojedinim komentarima, moram napomenuti da smo ovaj kvalitetan obilazak platili onoliko koliko prosječni stanovnik naše zemlje potroši na pivo razglabajući pri tome o tome što, tko i zašto radi. Eto, ja sam svoja 2 eura odlučila potrošiti na obilazak katedrale i muzej u sklopu iste i prokomentirat ću svoj posjet jednako optimistično i naivno kako komentiram ostala putovanja pa unaprijed molim da me zaobiđu oni koje brine koliko sam politički,društveno ili bilo kako drugačije aktivna, čime se bavim i zašto ne komentiram sve tmurne događaje koji mi se nižu u životu;) Imam potrebu zahvaliti i svim ostalim dragim blogerima koji sa smiješkom dolaze u moj mali sretni kutak, kao i Tebi koji si me motivirao i istinski nasmijao s komentarom o Ryanairu i zapažanjem detalja vezano za noć u Trstu ;)



Očito su i ostali shvatili da nije loša ideja vidjeti što se krije u ovim magičnim prostorima, ali srećom na ulazu su prilično organizirani s pregledom stvari pa nismo dugo čekali.



I evo nas...



...obratite pažnju na detalje i puno svetaca na vrhu..



I još malo detalja...



...


I još malo divljenja u muzeju. Fascinirao me ovaj ''stakleni kamen'' dolje...



...............


.................


Dok smo obišli muzej i vrijeme nas je odlučilo razveseliti pa evo još jedan pogled na sunčani Duomo;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.