Castello Sforzesco (Milano)

četvrtak , 26.05.2016.

Otišla sam s osnovnim stvarima i malim koferčićem u posjet Milanu, no vratila sam se s koferom prepunim dobrih dojmova i sjećanja, a hrpa fotografija me prati kao kvalitetan podsjetnik na ove prekrasne dane. Teško je strpati tolike dojmove u klasičnu šetnju mjestom pa sam odlučila početi s onim što me najviše fasciniralo.



Eto, dragi moji blogeri, dobrodošli u Castello Sforzesco...



...
koji prvo obilazimo s vanjske strane:



...



I ulazimo u dvorište kroz jedan od 4 glavna ulaza...



odakle se lijepo pruža pogled na veličanstveni dvorac...



...


...


U dvorcu se nalazi nekoliko kvalitetnih muzeja koje smo posjetili. Fotografiranje je dozvoljeno pa sam dio odlučila podijeliti i s vama:)



uočljivi spomenik Visconti..



I još nekoliko detalja koji su mi posebno privukli pažnju...



....


...morala sam zabilježiti i ove leptiriće:)



..i naravno globuse..što će drugo lutalica poput mene uočiti :)



S obzirom na moju veliku ljubav prema glazbi, nije pretjerano čudno što me najviše oduševio muzej s glazbenim instrumentima...



..i moje omiljene harfe:)



Iznutra se također prostire lijep pogled na dvorište, a pažnju su mi privukle i iglice pomoću kojih ovdje riješavaju problem golubova...



Ono što ovo mjesto čini još posebnijim je svakako ogromni park koji ga okružuje i u kojem možete odmoriti nakon višesatnog obilaska muzejske postave:)



Ukratko, ovo je svakako mjesto za savršen odmor: i po danu i po mraku :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.