life :)

subota , 02.04.2016.

Prva postaja: Senj :) Kažu da sam sretnica jer nisam doživjela nikakvu buru, a vjetar koji mi je otpuhao pola glave je ''lagani vjetrić koji se jedva osjeti''... Nakon sto sam to čula, pomislila sam da možda i jesam sretnica sto ne znam kakva je ta njihova slavna bura:)



Odmor u odličnu kavu..



I nastavak do Cesarice..



Potpuno opuštanje u tišini, prije nego turisti navale u kolonama:)



Miris mora i zvuk valova koji udaraju o stijene, uz pokoju zraku sunca..



Temperatura mora apsolutno ne omogućava kupanje u ovo doba godine, ali ipak dovoljno toplo da gušter izmigolji iz tenisica i uhvati koji grč u nozi :)



..nastavljamo u smjeru Karlobaga..



pogled s magistrale, melem za oči :)



Vjetar minimalan..



..idealan za obilazak mjesta..



Crkva Sv. Karla Boromejskog..



i spomenik Šimi Starčeviću..



Mediteranski vrt ''Kava''..



Iako zaključan, dio se lijepo može vidjeti..



Malo moje opsesije kaktusima:)



I nešto što mi je na podu privuklo pažnju... U stopalu je život putnika ;)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.