GOTOVA NASTAVA....!

Još 5 dana do kraja nastave. U ponedjeljak se ludnica malo smanjila. Prof. Sprout i Snape, naravno, su nam dali još neke posljednje testove. Utorak je bio još bolji od ponedjeljka. Hagrid nam je pričao o zmajevima jer smo ga zamolili da nam kaže nešto o njima. Prof. Tralawney nam je donijela ispite od prošlog puta. Znate i sami kako su ti ispiti izgledali. :)
Ostatak sata je čitala neku knjigu «Koliko na prošlost može reći o budućnosti», a mi smo morali proricati budućnost jedni drugima iz listova čaja. Na blok satu Čarolija smo vježbali «Silencio», iako smo već bili dobro izvježbani na životinjama, sada smo tu čaroliju primjenjivali jedni na drugima. Srijeda je prošla brzo. Preobrazba, blok sat obrane, Astronomija, i jedan sat nekih poduka iz plesa. Bilo je dosta dečkiju tamo. Iznenađujuće puno, a da stvar bude još gora, McGonagallica je mene, Lanu i Yocelin stavila za demonstratore. Svaka je morala dečkima pokazati kako se pleše, a onda su dečki uzeli neku od cura koje su bile tamo i sa njima nastavili plesati. Bole me prsti koliko su me izgazili svi ti dečki. Nije ni Lani ni Yocelin ništa bolje. Ali barem smo dobili 10 bodova za Gryffindore, iako mislim da smo uz sve te povrede trebale dobiti više. Za večerom u srijedu je došla Hermiona do nas sva vesela.
Hermiona: Leda, imala si pravo. Imam pratioca na bal. Crnokos, visok Hufflepuff. Ime mu je Sebastian. Malo je sramežljiv ali je baš simpatičan, i 6. je godina.
Ja: Evo vidiš. Rekla sam ti da samo moraš čekati.
Do našeg stola je došla Chloe.
Chloe: Hy! Leda, kako je Boni!?
Ja: Dobro. Veselo. Morat ću mu kupiti nekakvu igračkicu koju će žvakati.
Amanda: Ako ti nećeš, ja ću sigurno. Uništit će nam sve cipele u sobi!
Ja: Znam, zato ću mu sigurno kupiti jednu igračkicu.
Chloe: Inače sam ti došla reći da se još nitko nije javio na oglas, tako da ćeš vjerojatno moći zadržati Bonija.
Ja: Zaista! Hvala! Pa to je super.
Chloe: Da, drago mi je. Idem ja sad, vidimo se kasnije! Bok!-otišla je do Rawenclavskog stola. Večera je počela. Najeli smo se i ostali još malo razgovarati.
Dora: I znate li tko će moći doći u Hogwarts zadnji tjedan praznika?
Hermiona: Ja sigurno neću. Kako što sam rekla, idem na skijanje.
Harry: Ja sam ovdje.
Lana: I ja dolazim.
Ron: Ja neću moći. Možda ako dođem zadnja dva dana.
Lucas: Ja još nisam siguran. Ali znam da će Seamus ostati.
Lucas je uputio tajanstven pogled Dori (koja ide na bal sa Seamusom- ali kao prijatelji, da baš :) ), a ja sam pomalo tužno pogledala Lucasa. Petak nakon nastave smo odahnuli. Gotovo je, nema više nastave neko vrijeme. Na večeri je Dumbledore ustao sa stolice i objavio.
Dumbledore: Dragi učenici. Ovo polugodište je službeno završilo. Počeli su praznici koji će trajati od današnjeg dana, tj. 21.12 do 09.01. 10.01 već počinje nastava.
Tu se samo čuo žamor, jer smo svi shvatili da je 10.01 četvrtak, što je bilo malo neobično. Dumbledore je nastavio. «Znam da vam se to čini malo čudno ali tako smo ove godine odlučili. Sutra je božićni bal, počinje u 20h, pa dok se ne raziđete. Nadam se da ćete se zabaviti, a sada uživajte u jelu.
Hermiona: Stvarno ne razumijem zašto je to tako.
Dora: Ni ja. Ali baš me briga, sad ćemo barem tri dana duže imati praznike!
Amelia: Leda, uzmi Boniju nešto prije nego nestane.-pogledala je prema Ronu, Corneliusu i još neka dva dečka koji su u sebe trpali sve što im je došlo pod ruku.
Ja: hoću, već mi je ionako prešlo u naviku.
Kad su se zasitili Corenlius i Ron su se počeli gađati ostacima hrane. Hrana je letjela posvuda. Eniki se sve zapetljalo u kosu, Kim je imala puno krilo ostataka, Dora se pridružila dečkima bacajući hranu. A kad je Cornelius bacio Mary komadić krumpira u oko, Mary je od ljutnje promijenila boju kose u neku crveno-narančastu, ali je uspjela smirenim glasom reći.
Mary: Dečki, ne mislite li da bi bilo dosta. Ionako je hrana već svugdje samo ne u tanjurima.
Dečki: dobro, prestat ćemo.
Rona: I promjeni tu boju kose jer izgledaš ko neko strašilo na polju.
Mary: Hvala, sad barem vidiš kako ti stalno izgledaš.
Svi smo se tako glasno nasmijali da su profesori pogledali prema našem stolu. Mary je vratila nazad boju kose u smeđu.
Prije spavanja sam nahranila Bonija, Kitty i BumBee. Tada smo se sve cure okupile u spavaonici od Isabell, Lane, Cady i Dore, pošto je njihova bila jedna od većih. U sobu smo se uspjele nagurati Amelia, Isabell, Cady, Lana, Ja, Amanda, Enika, Dora, Kim, Ella, Yocelin, Anna, Jade i Hermiona. Bilo nas je svugdje, na krevetima, podu, Yocelin je sjela na prozorsku dasku, Amanda i Jade su sjedile na stolicama… Naravno okupile smo se da napravimo kratki rezime prije božićnog bala. Dakle: frizura, šminka, haljine, cipele i naravno, dečki.

16.03.2007. u 12:51
° 47 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

Ovo je moja E-mail adresa ako me netko treba:


ledawitch@net.hr

a za MSN i ICQ mozete pitati preko maila

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net


















Faith is believing in something when common sense tells you not to.

Always there...

How many moments in life can you point to and say: "That's when it all changed."

Leda

ovo sam ja Leda Steilles.
-Gryffindor, 6. godina
-emotivna
-zbrkana
-otvorena
-vesela

Haley
Haley Joy Heron
Gryffindor, 6. godina
-vječni optimista
-"štreberica" =D
-rame za plakanje
-utjeha

chad
Lucas Riddle
Gryfindor, 7.godina.
-metlobojski fanatik
-racionalan
-impulzivan
-voljen
-nekad moj
"Tvoja me snaga vrijeđa..."

Lana
Lana Roberts
-Gryffindor, 6. godina
-društvena
-nasmijana
-suosjećajna
-brižna...

Photobucket
Mary Matthews
-Gryffindor, 5. godina
-podrška
-utjeha
-nasmijana
-posebna

Photobucket
Dora Lily Mist
Gryffindorka, 6. godina
-sarkastična
-cinična
-inteligentna
-svoja

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Simon Label
Bivši Gryffindor
-smiren
-racionalan
-realista
-jedinstven