Twister

Dok su se Kitty i psić igrali, izvadila sam haljinu iz vrećice. Nije joj bilo ništa. Čak se nije ni smočila jer je bila omotana nekom plastičnom vrećicom. Objesila sam je u ormar, i krenula prema društvenoj da se ugrijem ispred kamina. Sjela sam pokraj Dore, Lane, Amelie, Cady i Jade. Amelia i Jade su nešto raspravljale, a Dora i Lana su pile čaj. Tek što sam sjela dao njih da se malo odmorima, Lana me već upitala.
Lana: Leda, možeš nam, molim te, donijeti twister da igramo?
Ja: Ma mogu, naravno.
Otišla sam nazad u spavaonicu, Kitty je spavala na mom krevetu a psić je baš krenuo do Ellinih papuča da ih malo sažvače.
Ja: Mali, pusti to! Ella bi urekla i mene i tebe da joj uništiš te papuče. To su joj najdraže.
Uzela sam twister sa ormara i vratila se u društvenu, a psić je veselo doskakutao za mnom.
Cady: Ajoj, baš je..-tu sam je prekinula i dovršila njenu rečenicu
Ja: Sladak. Da znam. Našla sam ga danas u Hoagsmedu samog.
Lana: Možda se izgubio.
Ja: I na to sam mislila. Napravit ću letak i da ga Chloe da ga ona pošalje roditeljima pošto oni žive u Hoagsmedu, pa da ga zalijepe tamo.
Amelia: Tko je Chloe?
Ja: Djevojka koju smo upoznale danas. Rawenclavka je.
Jade: A kako je psiću ime? Ili ga još nema?-malo je zastala pa dodala «Cure hoćemo li mi konačno krenuti sa tim Twisterom?!
Amelia: Evo, evo! Ovisnice o twisteru.
Dala sam im kutiju od Twistera, one su ga složile na pod, pa smo nastavile sa razgovorom.
Ja: Oh! Nema još ime! Zaboravila sam na to!
Cady: Onda ćeš morati smisliti nekakvo! Ti vrti!-pružila mi je karton na kojem je bila kazaljka koja je trebala pokazati na koju boju se koji dio tijela treba staviti
Ja: Ma smislit ću ja već nešto.-zavrtila sam kazaljku «Desna ruka žuto!-cure su se pomaknule
Jade: Ako trebaš pomoć, samo reci!-nasmijala se
Ja: Hoću, bez brige. Lijeva noga plavo!
Cure su tako nastavile igrati twister. Ja sam čuvala psića, i smišljala nekakva imena. Na kraju sam odlučila da ću ga nazvati Boni.
Došlo je i vrijeme večere. Izašle smo iz društvene kad me netko uhvatio za ruku.
Lucas: Cure, malo ću je posuditi.-povukao me nazad, a cure su nastavile prema Velikoj dvorani
Ja: O bok!
Lucas: Bok! Kako je bilo u Hoagsmedu!? Vidim da imaš novog ljubimca.
Ja: Da, zove se Boni. I baš mi je sladak.
Lucas: Ali nije slađi od tebe.-nagnu se prema meni i poljubio me
Ja: Dobro, ne moraš sad pretjerivati, ali ipak.. hvala.-još smo se jednom poljubili , uhvatili za ruke i otišli na večeru. Već smo skoro završili sa večerom kad me Anne podsjetila.
Anne: Nemoj zaboraviti Boniju ponijeti hranu.
Ja: Neću, neću. Vidiš da sam ponijela i vrećicu baš za to.
Stavila sam meso u vrećicu i krenuli smo prema društvenoj. Dora, Lana i Amelia su se nešto počele svađati. Svi na hodniku su se samo okretali prema nama da vide što to njih tri izvode. Lena i Roary su došle do nas.
Lena: Što se to ovdje događa.-pitala je gledajući u njih
Ja: Neznam, i neću se miješati. Sad samo čekam da perje počne letjeti po zraku.-nasmijale smo se i Lena i Roary su nastavile svojim putem. Kad sam donijela meso pred Bonija, jadnik je bio tako gladan da nije ni sažvakati stigao, samo je gutao. Ali je ipak velikodušno ponudio Kitty komadićem mesa. No Kitty nije bila gladna. Prije spavanja sam još malo vremena provela sa Lucasom. I tako je prošla još jedna nedjelja. Pozdravila sam se sa svima u društvenoj i Amanda i ja smo otišle spavati.

08.03.2007. u 14:30
° 59 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

Ovo je moja E-mail adresa ako me netko treba:


ledawitch@net.hr

a za MSN i ICQ mozete pitati preko maila

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net


















Faith is believing in something when common sense tells you not to.

Always there...

How many moments in life can you point to and say: "That's when it all changed."

Leda

ovo sam ja Leda Steilles.
-Gryffindor, 6. godina
-emotivna
-zbrkana
-otvorena
-vesela

Haley
Haley Joy Heron
Gryffindor, 6. godina
-vječni optimista
-"štreberica" =D
-rame za plakanje
-utjeha

chad
Lucas Riddle
Gryfindor, 7.godina.
-metlobojski fanatik
-racionalan
-impulzivan
-voljen
-nekad moj
"Tvoja me snaga vrijeđa..."

Lana
Lana Roberts
-Gryffindor, 6. godina
-društvena
-nasmijana
-suosjećajna
-brižna...

Photobucket
Mary Matthews
-Gryffindor, 5. godina
-podrška
-utjeha
-nasmijana
-posebna

Photobucket
Dora Lily Mist
Gryffindorka, 6. godina
-sarkastična
-cinična
-inteligentna
-svoja

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Simon Label
Bivši Gryffindor
-smiren
-racionalan
-realista
-jedinstven