JOŠ JEDAN POTOMAK

Image Hosted by ImageShack.us



Ujutro sam dobila pisma od Lynde i od mame, neki su dobili novo izdanje Dnevnog proroka, a Ella i Kim su također dobile pismo od roditelja, u kojem piše da pod praznicima ostaju ovdje, nisu mi baš izgledale oduševljeno.
Ja: Napokon.-rekla sam skidajući pisma sa BumBeeine noge. «Ako se slažete možemo za vrijeme ručka u knjižnici pročitati pisma, da vidimo šta ćemo dalje.
Ron: Umjesto ručka!? Ali bit ću gladan.
Amanda: Daj Ron ne cvili. Ništa ti se neće dogoditi ako jednom propustiš ručak.
Ron ju je ošinuo oštrim pogledom, ali je shvatio izgleda nakon par trenutaka da Amanda ima pravo pa je odustao od tog «ljutog» pogleda.
Isabell: Ja se slažem sa Ledom.
Hermione: I ja, ali morat ćemo naći neko drugo mjesto kasnije jer nas je mnogo.
Enika: Ma sigurno hoćemo. Hogwarts je prepun tajnih prostorija.-smješkala se
Nismo željeli spominjati sobu potrebe da ne bi netko čuo za nju, a nismo se željeli tamo okupljati jer nam je već i ovako velik rizik odlaziti tamo na okupljanja DA-a, a još jedan takav rizik nismo mogli preuzeti. Otišli smo na nastavu. Snape i Flitwick su nam opet nagomilali zadaće. Užas! Uza sve što moramo učiti za testove oni nam daju još i toliko zadaće. Koliko će nam onda tek davati zadaće kad ćemo na kraju godine polagati ČAS-ove.
U knjižnici smo bili svi. Da nije vrijeme pisanja testova, mislim da bi madamme Pince posumnjala u nas. Samo da predočim kako je to izgledalo. U knjižnici smo bili Cady, Lana, Yocelin, Dora, Anna, Harry, Ron, Hermiona, Amanda, Enika, Corenlius, ja i još su naknadno došle Dante, Lena i Keira. Sa njima je bila još jedna djevojka.
Keira: Leda, molim te nemoj se ljutiti što sam dovela Ameliu, ali ona mi je najbolja prijateljica, i ne bi htjela ništa skrivati od nje.
Ja: Ma nema problema. Svaka tvoja prijateljica je i naša, a još ako kažeš da je ti je najbolja prijateljica.-rekla sam iako ne baš uvjerljivim tonom, jer iskreno bilo mi je malo neugodno da sad još netko sluša priče o mojoj obitelji. I ovako je već previše ljudi znalo za to. Ali oni su mi svi bili odlični prijatelji i nisam to željela skrivati od njih, tako da sam savršeno shvaćala Keiru. Keira je na brzinu upoznala Ameliu sa svima, tj. nekima jer su je Cady, Lucas i Harry već poznavali. Ona je također bila Gryffindorka ali na 6.godini, samo ne znam kako je nisam prije baš primjećivala. No ipak ima mnogo učenika ovdje. Ne mogu poznavati svakoga.
Prvo sam pročitala Lyndino pismo. Ona je znala jako malo o Knjizi Tame. Samo ono što je pisalo i u knjizi, dok je pismo moje mame bilo jako dugačko.
«Leda, pitala si me da li znam što o Knjizi Tame, i da li sam poznavala tvoga pradjeda i prabaku. Poznavala sam samo tvoju prabaku, odnosno moju baku, koja je da se tako izjasnim bila normalna. Tada sam pitala tvog djeda koji mi je ispričao čudnu priču. Tvoj pradjed je bio oženjen za bezjakinju u početku i iz te veze se rodio tvoj djed kao bezjak. Tvoj pradjed tada počeo baratati nekakvom crnom magijom. Imao je, nazovimo to tako, ljubavnicu koja je također baratala crnom magijom. Tvoja prabaka i djed bojali su se ostati u kući pradjeda, kad su on i njegova ljubavnica počeli stvarati tu Knjigu Tame. Djed je također rekao da su u njihovu kuću počeli dolaziti čudni ljudi koji su također radili na knjizi. Baš kako si mi i rekla, pitala sam ga da li se sjeća tko su bili ti ljudi. Rekao je da se sjeća, nekima zna i imena a nekima samo prezimena."-Isabell me prekinula
Isabell: Ajde požuri se!
Ja: Evo, evo!-nastavila sam čitati
«Rekao je da se sjeća nekakvog Riddela, zatim žene koja se prezivala Harrison (imena se ne sjeća točno, nekako na R. Kaže da je ili Ronda, ili Ruby), neki stariji muškarac Gilbert Miles, te naravno tvoj pradjed i ta žena, Sandy. Tvoja prabaka se prepala i pobjegla sa tvojim djedom. Skrivali su se, isto tako kao i tvoj djed, baka i ja. Samo što baka i ja nismo znale da se od nečeg skrivamo i bezbrižno smo živjele. No to je prošlo, i sada je sve u redu.
Pozdravljaju te svi! Vidimo se ubrzo!"

Amanda: Moja prabaka se zvala Ruby Harrison! Majko moja!- bila je vidno u šoku
Anna: Čekaj malo, to znači da si ti jedan od potomaka.
Amanda: Izgleda, jer moja obitelj već ima tradiciju u crnoj magiji!
Ja: O, barem smo našli još jednog potomka.
Amanda: Da, samo što je i moja mama onda potomak, a ona je crna vještica.
Harry: Da, to stvara još više problema.
Lena: Ljudi! Kasnimo na sat!-viknula je
Brzo sam sve pokupila. U trku smo još razgovarali.
Ja: Razgovarat ćemo poslije večere!
Dante: Dobro, izvijestite nas o svemu!
Potrčali smo prema učionicama koliko su nas noge nosile. Hvala Bogu nismo bili kažnjeni iako smo ušli poslije prof. Trawleny.
Prof. Trawleny: Drago mi je da ste nam se pridružile-rekla je umiljatim glasom, « Ali sljedeći puta nemojte kasniti!-povikala je iz petnih žila. Yocelin, Lana i ja brzo smo sjele svaka na svoje mjesto. Tijekom sata nisam imala nikakve vizije, a još sam se manje mogla usredotočiti na baljezganje prof. Trawleny. Nakon što je završio i taj sat, u društvenoj smo počeli raspravljati o pismu i o tome što ćemo dalje.

Nastavlja se….

15.02.2007. u 20:32
° 47 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

Ovo je moja E-mail adresa ako me netko treba:


ledawitch@net.hr

a za MSN i ICQ mozete pitati preko maila

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net


















Faith is believing in something when common sense tells you not to.

Always there...

How many moments in life can you point to and say: "That's when it all changed."

Leda

ovo sam ja Leda Steilles.
-Gryffindor, 6. godina
-emotivna
-zbrkana
-otvorena
-vesela

Haley
Haley Joy Heron
Gryffindor, 6. godina
-vječni optimista
-"štreberica" =D
-rame za plakanje
-utjeha

chad
Lucas Riddle
Gryfindor, 7.godina.
-metlobojski fanatik
-racionalan
-impulzivan
-voljen
-nekad moj
"Tvoja me snaga vrijeđa..."

Lana
Lana Roberts
-Gryffindor, 6. godina
-društvena
-nasmijana
-suosjećajna
-brižna...

Photobucket
Mary Matthews
-Gryffindor, 5. godina
-podrška
-utjeha
-nasmijana
-posebna

Photobucket
Dora Lily Mist
Gryffindorka, 6. godina
-sarkastična
-cinična
-inteligentna
-svoja

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Simon Label
Bivši Gryffindor
-smiren
-racionalan
-realista
-jedinstven