No tada su ispred nas stali Draco, Crab, Goyele, Pansy, Maggie, i još neka djevojka iz Slytherina. Zapriječili su nam put.
Draco: Vidi, vidi. A di ste vi krenuli?
Odahnuli smo jer smo mislili da su nas vidjeli, no kad smo shvatili da je sve u redu, tj. da nisu shvatili za DA, samo smo se pogledali, a Dante je rekla.
Dante: To ionako nije tvoj problem.
Draco: Možda, ali bi mogao biti tvoj problem.
Ja: Ohladi Draco, nisi glavni ovdje i nitko ti ne mora polagati račune.
Pansy: Opet se ti javljaš! Jesi ti ikad išta pametno rekla?
Ophygenija: Pa sigurno više puta nego ti!
Pansy: Ti mala! «Patrificus Totalus»
Nismo se ni snašli a Ophygenija je padala prema podu.Lana ju je uspjela zaustaviti u zadnji trenutak da ne lupi glavom.
Lena: E sad ste prevršili svaku mjeru!
Maggie: Mi? Vi ste sramota za Slytherine! Družite se sa mutnjacima i Gryffindorcima.
Dante: E, pa ja ne vidim ništa loše u tome!
Draco: Onda ćeš sad vidjeti!
Čarolije su počele letjeti na sve strane. Dante i Lena su uglavnom odbacivale čarolije «Diffendom» i «Protegom» da bi nas zaštitile. Lucas, Lana i ja smo se pogledali, i kao da smo čitali jedan drugome misli. Svi troje smo viknuli «Expeliarmus». Iz štapića su nam poletjele čarolije «Expeliarmusa», no u jednom trenutku kao da su se spojile i izbile štapiće svim Slytherinima. Tada smo čuli nečiji glas.
Keira: Hej. Šta vi radite!? Znate da sam kao prefektica dužna prijaviti ovo?
Svi: Da znamo.
Draco: Ali oni su počeli!
Crab: Da, oni su ti koji izazivaju.
Svi smo ih ošinuli pogledom. Ljigavac se opet htio izvući. Uh!
Keira: Nije me briga tko je kriv. Imate sreće što žurim, pa vas neću prijaviti. Ali od sad ću bolje paziti na vas!
Prije nego je otišla, vratila je Ophygeniju u prijašnje stanje. Hvala Bogu da je uspjela. Svi smo odahnuli što je otišla. Znali smo da nije «žurila» baš toliko da nas nije stigla prijaviti, nego jednostavno nije htjela da imamo probleme. I zahvalni smo joj. Slytherini su se pokupili (doslovno), a mi smo krenuli u društvenu Gryffindora. Pozdravili smo se sa Lenom i Dante koje su otišle u knjižnicu. Kad smo došli u društvenu, Ophygenija se jedva suzdržavala da ne pukne.
Ophygenija: Uh ta, ta Pansy! Sljedeći puta kad je vidim očerupat ću je ko kokošku!
Yocelin: Dobro je Ophygenija. Budite sretni što vas Keira nije prijavila.
Ja: I Jesmo!
Otišla sam do Lucasa i sjela mu u krilo. Marry nas je pogledala i nasmiješila se. Isabell i Lana su "kao" igrale šah, ali su više pričale sa nama nego igrale. I tak smo razgovarali, smijali se, zezali, a na kraju čak i učili i pisali zadaće. Dan sam provela super (osim onog dijela sa Slytherinima). Prije spavanja sam opet popričala sa Kitty i zaspala.

29.12.2006. u 11:35
° 51 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


design: moi

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?

Opis bloga

Ovo je moja E-mail adresa ako me netko treba:


ledawitch@net.hr

a za MSN i ICQ mozete pitati preko maila

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net


















Faith is believing in something when common sense tells you not to.

Always there...

How many moments in life can you point to and say: "That's when it all changed."

Leda

ovo sam ja Leda Steilles.
-Gryffindor, 6. godina
-emotivna
-zbrkana
-otvorena
-vesela

Haley
Haley Joy Heron
Gryffindor, 6. godina
-vječni optimista
-"štreberica" =D
-rame za plakanje
-utjeha

chad
Lucas Riddle
Gryfindor, 7.godina.
-metlobojski fanatik
-racionalan
-impulzivan
-voljen
-nekad moj
"Tvoja me snaga vrijeđa..."

Lana
Lana Roberts
-Gryffindor, 6. godina
-društvena
-nasmijana
-suosjećajna
-brižna...

Photobucket
Mary Matthews
-Gryffindor, 5. godina
-podrška
-utjeha
-nasmijana
-posebna

Photobucket
Dora Lily Mist
Gryffindorka, 6. godina
-sarkastična
-cinična
-inteligentna
-svoja

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Simon Label
Bivši Gryffindor
-smiren
-racionalan
-realista
-jedinstven