Zlatna krunica za Leu

petak , 29.05.2009.

Dragi moji znani i neznani,
Na internetu sam naisla na ovu zlatnu krunicu s izmijenjenim zazivima koju do sada nisam znala i koja mi se jako svidjela, jer je u njoj sadrzana molitva za sve i svakoga ponaosob. Predlazem da je molimo tokom mjeseca lipnja posebno za Leu. Hvala svima koji ce se pridruziti. Radujem se nasem zajednistvu u Duhu i unaprijed zahvaljujem Gospodinu.


Zlatna krunica Majke Kraljice Ljubavi

Napraviti znak Križa:
U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen.

Zaziv:
Slatko Srce mog Isusa, daj da Te ljubim sve to više.
Prikazanje:
Vječni Oče, prikazujem Ti Predragocjenu Krv Isusa Krista, kao zadovoljštinu za svoje grijehe i za potrebe svete Crkve.

1. desetica
Deset puta: Isuse blaga i ponizna Srca, učini srce moje po Srcu svome.
Zaziv:
Slatko Srce Isusovo smiluj se nama i našoj braći koja lutaju.
Prikazanje:
Vječni Oče, …

2. desetica
Deset puta: Isuse blaga i ponizna Srca, učini srce moje po Srcu svome.
Zaziv:
Božansko Srce Isusovo, obrati grešnike, spasi umiruće, oslobodi svete duše u Čistilištu.
Prikazanje:
Vječni Oče, …

3. desetica
Deset puta: Isuse blaga i ponizna Srca, učini srce moje po Srcu svome.
Zaziv:
Isuse umnoži nam vjeru, ufanje i ljubav.
Prikazanje:
Vječni Oče, …

4. desetica
Deset puta: Isuse blaga i ponizna Srca, učini srce moje po Srcu svome.
Zaziv:
Slatko Srce Isusovo, smiluj se nerođenoj djeci.
Prikazanje:
Vječni Oče, …

5. desetica
Deset puta: Isuse blaga i ponizna Srca, učini srce moje po Srcu svom.
Zaziv:
Slatko Srce Isusovo, izliječi bolesne.

Završetak Krunice: Oče naš, Zdravo Marijo i Slava Ocu.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.