Dnevnik dostojnog života umirovljenika

03.04.2008., četvrtak

Ručak s dušom

– Jeste li čuli za ručak? – pitao nas je novi.
– Ručak? Gdje? – zainteresirao se Štef od boce.
– Eto tu – pokaže novi kažiprstom na tekst u novinama koje su bile zgužvane od pokrivanja novog njima. – Buš poziva na uglednike da ručaju s njime.
– Kad bi bar pozvao i nas… – uzdahnuo je Štef zaneseno. – Sigurno će biti i kvalitetnih pića…
Nekoliko trenutaka smo proveli u šutnji. A onda je Marija poduzetno predložila:
– Ak on ne poziva nas, pozovimo mi njega!
Zagledali smo joj se u lice.
– Je, što me gledate!?
– A gdje ćemo ga odvesti? – pitao sam ja.
– Što ćemo jesti? – pitao je novi, a i Štef je dodao: – A što popiti?
Marija je, kao da je danima o tome razmišljala, bez zastajkivanja odgovorila:
– Odvest ćemo ga u javnu kuhinju – gdje i mi jedemo; jest će ono što i mi jedemo; pit će ono što i mi pijemo.
Novi je negodujući u sebi zatresao glavom.
– Al, ne može tak! Buš je predsjednik!
– Pa što? – zagledala mu se Marija u oči.
Novi je ustuknuo, a Štef pitao:
– A kako ćemo ga pozvati?
– Treba mu adresirati pozivnicu! – znalački je rekao novi.
Marija je tad pogledala mene.
– To ćeš ti srediti – rekla je pokroviteljskim tonom.
Upitno sam je pogledao.
– Tebi jedinom nisu iskopčali struju, sad kad je bio obračun struje. A i pismen si…
– Ali?…
Marija me je gledala točno u zjenice.
Oborio sam pogled.
– Ali… – počeo sam pobunjeničkim tonom. – Ja to ne mogu! Pa, to je ozbiljna stvar….
Marija me gledala.
– Učini to radi mene…
A kad Marija tako cakano gleda, tako umilno moli, tko sam ja da joj odbijem nešto? Doduše, mogu joj odbiti, al to tad ne bih bio ja – ludo zaljubljen u Mariju. A protiv sebe, kontra Marije, ne mogu.
– Onda je sve dogovoreno… – zaključila je Marija završivši ovu temu kao što se završava čitanje posta.
- 08:18 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Veljača 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (14)
Ožujak 2008 (14)
Veljača 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Dnevnički zapisi umirovljenika
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr