Što je meni ovo trebalo?

nedjelja, 23.11.2008.

Postale smo prestare za rock and roll.

Sinoć smo BT i ja išle u naš tradicionalni vikend izlazak. Većinu puta nam se netko od ekipe pridruži, ali ovog smo puta išle same. Hodamo tako nas dvije do Cadillaca, kad upitam ja nju, BT jel ti misliš da bi mogle naletjeti na još jednu brucošijadu, ili nedajbože maturantsku zabavu? Kaže BT, Možebitno. Na to ću ja, BT, kamo zaboga izlaze ljudi naših godina u Osijeku (25-35, da ne bude zabune, jel), jer ja, bome, kamo god da se okrenem vidim samo klinčadiju? Pogleda mene BT, razmisli na trenutak pa kaže, Na cajku, BT. Na cajku. Zastanem ja na moment da procesuiram tu informaciju, zapalim cigaru i prije nego što uđem u Cadillac promrmljam, Aupičkumaterinu!

23.11.2008. u 14:55 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 18.11.2008.

Djevojka može biti sigurna da je gej...

... ako joj je ovako nešto na vrhu blagdanskog popisa.

18.11.2008. u 10:59 • 4 KomentaraPrint#

utorak, 11.11.2008.

"Kristina, vi ste jako lijepa mlada dama. Jeste li udani?"

Odjebi stari, možeš mi biti djed!


Slijedeći post je osvrt na više muških jedinki s kojima sam imala priliku doći u kontakt u posljednjem desetljeću svog života, a koji je dosegao svoj vrhunac diskretnom (ali još uvijek nemoralnom) ponudom lokalnog ostarjelog galeba koji misli da će mu čaj od borovnice i šaka Viagre povratiti mladost, elan i zdrav razum.


Uvijek sam imala tu "sreću" da su me spopadali stariji, nerijetko oženjeni muškarci. Zašto je to tako, nemam pojma. Znam samo da me to stravično čudilo, ako ne i izbezumljivalo, jerbo je puno njih, u vrijeme kad su se kačili na mene, mislilo da sam i do 7 godina mlađa nego što zaista jesam. Prvo, što se jedan oženjen muškarac u svojim, recimo za primjer, pedesetima uopće ima uvaljivati nekoj balavici? Drugo, koji kurac hoćeš od te balavice kad tako – gotovo uvrijeđen! – demantiraš da bi malo pipkao ili, akobudesreće, i malkoc umočio? Hmm? Nemoj mi molim te prodavat priču da ti je samo do društva i valjat me ko balu sijena jer, možda i jesam balava, ali se fakat nisam jučer rodila. Znam ja jako dobro taj pogled koji nemoš sakrit u očima, a znam ga jer ga i sama imam dok čekiram brucošice na Filozofskom (i nije mi do prijateljstva s njima nego do dobrog starog dry humpinga u podrumu OBP-a). Ja barem priznam da sam perverznjak i da me pale mlade studentice. Ali ja isto tako nisam udana žena sa troje djece i prvim unukom na putu, i ne kurčim se po kafićima u koje zalaze nedojebeni tinejdžeri jer je pivo jeftino i pušta se Azra i Aerodrom, a onda opali Škoro iz zasjede, ali nema veze jer su svi već pijani. I nije mi stalo izgledati kul i sa snobovskim neodobravanjem gledati kako se pijana mladež igra hrpice na bilijarskom stolu u pokrajnjoj prostoriji iako bi ih sa posebnim guštom sve odjebala od tamo i posala doma u krpe jer je jebenih tri u noći i koji kurac ih roditelji uopće puštaju van do tako kasno? Da sam na tvom mjestu, bila bih doma, zagrlila bih svoju ženu i svu djecu koju imam i prihvatila odgovornost koju sam preuzela onog trenutka kad sam rekla "Uzimam."

Konju jedan matori.

11.11.2008. u 13:04 • 1 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (12)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Kud svi, tu i mali Mujo.

Tehnikalije

Ime: Kristina K
Godine: stisle, bome
Lokacija: istočna banana
Ubrojivost: upitna

Nemoralne ponude (ili što već) šaljite na sowicked @ email.t-com.hr
Fotografije ne vraćam.

MSN: one_kristina @ hotmail.com