Komentari

starrynight2022.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • starry night

    Šećem noću Štrosom i naletim na Matoša. Pristao je pozirati. Laku noć!

    avatar

    08.11.2024. (00:28)    -   -   -   -  

  • NF

    moćan je matoš, ima mi kod njega i dražih, a i manje dragih pjesama od ove, a nekad kad smo redovito u par auta dolazili u zagreb na noć muzeja, obavezno bi se i uslikali uz matoša, dalo bi se tih fotki naći i na mom blogu, nisu valjda sve iz razdoblja izbrisanih blog fotografija ;)

    avatar

    08.11.2024. (09:31)    -   -   -   -  

  • WORLD OF A DREAMCATCHER

    Moćni Matoš :)

    avatar

    08.11.2024. (10:09)    -   -   -   -  

  • TEATRALNI

    Uf što ga ogradiše osb pločama, tako lijepo šetalište tako lijep spomenk a osb ploče ga pretvaraju u ruglo. Doduše na Gornjem Gradu već određen period traje izvođenje radova i nikako da se dovrše. Predaleko me komentar na fotku odveo kako nisam baš od stihova ne znam konkretno iste komentirat samo ću dodat da mi se vratio flash u davne dane osnovnjaka-mislim da mi je baš ova pjesma bila jedna u nizu na satovima hrvatske književnosti.

    avatar

    08.11.2024. (10:09)    -   -   -   -  

  • luki2

    Dobro je ispozirao!

    avatar

    08.11.2024. (10:30)    -   -   -   -  

  • starry night

    Često se vraćam Šicelovoj knjizi Matoš iz 1966, s dvije gramofonske ploče, jako zanimljivo izdanje namijenjeno školstvu i obrazovanju, s ilustracijama iz Matoševog života, biblioteka se zvala "Fonoenciklopedija". Predgovor ide ovako:

    "PREDGOVOR

    Pokretanje biblioteke »Fonoenciklopedija«, koja u prvoj seriji obuhvaća analizu stvaralačkog rada, estetske i sadržajne strane djela jugoslavenskih pisaca, postavilo je pred izdavače ozbiljan zadatak. Prije svega trebalo je izvršiti izbor jugoslavenskih pisaca koji dolaze u obzir za objavljivanje u takvoj ediciji, a zatim se postavio problem koncepcije koja će najbolje odgovarati namjeni.

    Prva serija biblioteke »Fonoenciklopedija« namijenjena je prije svega učenicima škola I i II stupnja, studentima i nastavnicima, a zatim i onima koji žele što bolje upoznati našu literaturu.

    S obzirom na takvu namjenu, ova serija prije svega obuhvaća jugoslavenske pisce uvrštene u nastavne planove i programe.

    »Panorama« već nekoliko godina priprema čitavu seriju leksikona za općeobrazovne i stručne škole, okupljajući suradnike među najeminentnijim sveučilišnim i srednjoškolskim profesorima. Dva izdanja »Školskog leksikona« za općeobrazovne škole pokazala su ispravnu orijentaciju izdavača prilikom izdavanja djela za dopunsko obrazovanje, pa ovom novom edicijom »Panorama« nastavlja svoju djelatnost koristeći već stečena iskustva.

    »Školski radio i televizija Zagreb« već niz godina uspješno upotpunjuje znanja školske omladine izvanrednim radio i televizijskim emisijama zasnovanim na najsuvremenijim principima auditivne i vizualne nastave. Ova biblioteka nije se mogla ni zamisliti bez velikog iskustva ove obrazovne institucije.

    Svaka knjiga ove biblioteke obuhvaća estetsku i sadržajnu analizu djela jednoga jugoslavenskog pisca. Pored teksta na stotinjak stranica, na dvije gramofonske ploče snimljeni su odlomci djela ili pjesme najkarakterističnije u piščevu stvaranju. Interpreti snimljenih pjesama ili odlomaka djela poznati su dramski umjetnici, a to omogućuje čitaocu da čuje živu riječ pisca, da zahvaljujući tom novom elementu u knjizi potpunije doživi njegovo djelo.

    Neki tekstovi snimljeni na pločama sastavni su dio i teksta. Da bi se vizualno izdvojili, štampani su na sivom tonu, čime je postignuta posebna preglednost. Redoslijed snimaka na ploči odgovara redoslijedu teksta, pa čitalac može uporedo koristiti oba elementa knjige.

    To dopunsko sredstvo obrazovanja osobito mogu koristiti nastavnici uvodeći u predavanju živu riječ pisca, povećavajući na taj način interes, aktivirajući učenike i stvarajući pogodnu atmosferu da bi učenici što cjelovitije doživjeli i shvatili umjetničko djelo.

    Učenici i studenti dobivaju ovom edicijom mogućnost da kod kuće, između predavanja, što bolje svladaju gradivo, da što svestranije shvate literarno stvaralaštvo u nas.

    Ako učenici, studenti i nastavnici prihvate ovu biblioteku kao dopunsko sredstvo obrazovanja i ako im ona bude koristila, izdavač je ispunio zadatak.

    IZDAVAČI"

    Čini se da je SFRJ imala vrlo ozbiljan pristup obrazovanju i školstvu s izvrsnim i meritornim ljudima i pismenošću i obrazovanjem u središtu priče, pa kad pogledam ove danas pristupe i profesore i ministre kulture i obrazovanja, nameće se komparacija sama od sebe, gdje smo izgubili izvrsnost, je li u klerskoj dominaciji školama s jednom knjigom za sve prigode? Pa te sve jlz enciklopedije koje imam, pa jezici, pa opće obrazovanje, glazbena, likovna, av kultura tadašnje televizije, časopisi, knjige, izdanja, udžbenici, to je sve srozano ko nikad čini se, (u politiku?), nek me netko demantira. A vele da nije bilo jogurta, nije se smio slaviti Božić, LAŽ, i voljeti domovinu. Pa svi smo pjevali domovini i učili ponajbolje hrvatske pisce i ostale vrhunske svjetske umjetničke autore i građu. Tu sad učiš neko lokalno selo cijeli život, ludilo.

    Ljubim!

    Hvala svima na komentarima :))

    avatar

    08.11.2024. (15:23)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...