Prvih pet asocijacija na ovu sliku/reklamu su mi: psihološka toplina, mladost, prijateljstvo, radost i određena doza retro-ambijenta. Dakle, neki podvodni ili podzemni markeri udarnih zajedničkih nazivnika za udarnu ili ciljanu grupu kupaca. Izgleda da je retro sve više u modi na svim poljima, od vinilki nadalje. Na ovoj reklami opažam još jednu stvar koje njezini tvorci možda i nisu bili svjesni, no možda baš i jesu: žene se uvijek jako smiju u prisustvu zgodnog muškarca. Ne znam jesi li to primijetio; ako nisi, obrati pažnju ubuduće. Tamo gdje su djevojke u društvu zgodnog i poželjnog frajera, neprestano će se smijati, i to uglavnom njegovim šalama i duhovitostima. To je valjda neki nepisani ritual parenja. :)
22.01.2024. (16:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
za mene su reklame najzastupljeniji svakodnevni simbol kulture laži u kojoj živimo, zato ih ne volim, kakvu god ljepotu prikazivale... Jel' ovo grinčovski komentar? :))
23.01.2024. (10:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mariano: Mislim da se i muškarci smiju ženinim riječima kada im se ona sviđa .... a što se ove reklame tiče, rekao bih da je taj smijeh zapravo i prenaglašen, kao da svih njih troje nije popilo Jamnicu nego nešto malo žešće.
Blogokviz: Pa, reklame su svuda oko nas, htjeli mi to ili ne ... pa je onda bolje naučiti se živjeti sa njima, bilo ignorirajući ih ili na neki drugi način.
Mene u ovom času ne zanima poruka te reklame (ili bilo koje druge) već sam princip nastanka, baš bi me zanimalo koliko se vremena i energije neke grupe ljudi utroši na smišljanje poruke, osmišljavanje koncepta fotke, teksta, samo snimanje, naknadni photoshop itd ... ... eto, baš sam znatiželjan.
23.01.2024. (12:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Možda se išlo iz čisto humanih pobuda, pa ako se nešto ušićari putem, još bolje. Elem, mineralna voda ima digestivu komponentu. Tako je na pun, u tim slavljeničkim danima nerijetko pretrpan, želudac preporučljivije popiti čašu mineralne vode no neku rakiju. Osobito ako se nakon toga sjeda za volan. Imamo npr, planetarno popularnu Coca Colu koja nije da svakom svojom reklamom ima rebranding, no ima barem jednom godišnje novu reklamu. Osobito u vrijeme Božića kada lukavo povezuju nijansu crvene boje između tog blagdana i svoje etikete. E sad - zdravije je popiti čašu mineralne, no čašu Coca Cole. Jel tako? Tako je. Spomenuta gospođa desno je naša poznata glumica Jelena Miholjević koja je sudjelovala i u prethodnom reklamnom spotu za Jamnicu. Iz reklame za Kaufland je se ne sjećam, no kako Kufland ima uistinu široki asortiman, a Jamnica samo piće, ne bih rekla da je u sukobu interesa ako i je bila u Kaufland reklami. Peace
24.01.2024. (14:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Konobarica: Hvala ti na tvojem mišljenju, načelno se slažem s tobom. Ali nikad ne bih prepoznao Jelenu Miholjević u ženi s desne strane, tek sad kad si to spomenula vidim da ona to zaista i jest!
24.01.2024. (15:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mariano Aureliano
Prvih pet asocijacija na ovu sliku/reklamu su mi: psihološka toplina, mladost, prijateljstvo, radost i određena doza retro-ambijenta. Dakle, neki podvodni ili podzemni markeri udarnih zajedničkih nazivnika za udarnu ili ciljanu grupu kupaca. Izgleda da je retro sve više u modi na svim poljima, od vinilki nadalje. Na ovoj reklami opažam još jednu stvar koje njezini tvorci možda i nisu bili svjesni, no možda baš i jesu: žene se uvijek jako smiju u prisustvu zgodnog muškarca. Ne znam jesi li to primijetio; ako nisi, obrati pažnju ubuduće. Tamo gdje su djevojke u društvu zgodnog i poželjnog frajera, neprestano će se smijati, i to uglavnom njegovim šalama i duhovitostima. To je valjda neki nepisani ritual parenja. :)
22.01.2024. (16:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Blogokviz
za mene su reklame najzastupljeniji svakodnevni simbol kulture laži u kojoj živimo, zato ih ne volim, kakvu god ljepotu prikazivale... Jel' ovo grinčovski komentar? :))
23.01.2024. (10:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Mariano: Mislim da se i muškarci smiju ženinim riječima kada im se ona sviđa .... a što se ove reklame tiče, rekao bih da je taj smijeh zapravo i prenaglašen, kao da svih njih troje nije popilo Jamnicu nego nešto malo žešće.
Blogokviz: Pa, reklame su svuda oko nas, htjeli mi to ili ne ... pa je onda bolje naučiti se živjeti sa njima, bilo ignorirajući ih ili na neki drugi način.
Mene u ovom času ne zanima poruka te reklame (ili bilo koje druge) već sam princip nastanka, baš bi me zanimalo koliko se vremena i energije neke grupe ljudi utroši na smišljanje poruke, osmišljavanje koncepta fotke, teksta, samo snimanje, naknadni photoshop itd ...
... eto, baš sam znatiželjan.
23.01.2024. (12:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
konobarica
Možda se išlo iz čisto humanih pobuda, pa ako se nešto ušićari putem, još bolje.
Elem, mineralna voda ima digestivu komponentu. Tako je na pun, u tim slavljeničkim danima nerijetko pretrpan, želudac preporučljivije popiti čašu mineralne vode no neku rakiju. Osobito ako se nakon toga sjeda za volan.
Imamo npr, planetarno popularnu Coca Colu koja nije da svakom svojom reklamom ima rebranding, no ima barem jednom godišnje novu reklamu. Osobito u vrijeme Božića kada lukavo povezuju nijansu crvene boje između tog blagdana i svoje etikete.
E sad - zdravije je popiti čašu mineralne, no čašu Coca Cole. Jel tako? Tako je.
Spomenuta gospođa desno je naša poznata glumica Jelena Miholjević koja je sudjelovala i u prethodnom reklamnom spotu za Jamnicu. Iz reklame za Kaufland je se ne sjećam, no kako Kufland ima uistinu široki asortiman, a Jamnica samo piće, ne bih rekla da je u sukobu interesa ako i je bila u Kaufland reklami.
Peace
24.01.2024. (14:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Konobarica: Hvala ti na tvojem mišljenju, načelno se slažem s tobom. Ali nikad ne bih prepoznao Jelenu Miholjević u ženi s desne strane, tek sad kad si to spomenula vidim da ona to zaista i jest!
24.01.2024. (15:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Meister Huc
Mogu ti samo reći iz pozicije grafičkog dizjnera da se ova reklama može odraditi vrlo brzo...
26.01.2024. (12:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...