Pitam se, pitam ... kako nastaje reklama?Savska cesta, kod Interkontija/Westina. Snimio: Vanja Nagledao sam se ove reklame za Jamnicu tokom prazničnih dana, mogla se naći u novinama, na telki, na plakatima, pa i ovako, na tramvajskim stanicama. Pa sam se zapitao ... koliko u stvari treba za osmisliti jednu ovako prilično banalnu reklamu za prodati čim više mineralne vode u doba praznika? Dakle, nije tu riječ o nikakvom "rebrandingu", novoj ambalaži, novom proizvodu, promijenjenoj ambalaži, otvaranju novog tržišta, pokušaju savladavanja neke afere koja je naškodila imidžu proizvoda ili proizvođača ... dakle, najbanalnije poticanje prodaje u doba kad se očekuje masovno trošenje novaca. Ali ... sigurno se pazilo na svaki detalj: raspored ovih troje "manekena", tip i boja njihove odjeće, hoće li ili neće držati u rukama ne samo bocu Jamnice nego i fritule, osmijesi, tko kuda gleda, koji je motiv u pozadini ... i sigurno još hrpa stvari koje mi još niti ne padaju na pamet. Ima li tu, među čitatlejima ovog bloga, netko iz reklamne branše pa da malo pojasni nastajanje jedne takve kampanje i plakata ili da podijeli neki link na tu temu? (BTW, ova žena s plakata desno je sudjelovala i u reklamnoj adventskoj kampanji za Kaufland ... nije li to sukob interesa? ) Oznake: reklama, plakat, jamnica, Advent, Savska cesta |
< | siječanj, 2024 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |