pametan čovjek priznaje svoju osobnu vagu koju inače skriva dok ne progovori poetski jer, sve prave istine su ove druge : sumnjičave, pomalo tužne i jako osobne......
Ringišpil i klaunovski osmijeh je naša svadodnevica ma gdje bili i tko god nas gledao
08.03.2019. (20:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
riječi koje završavaju samoglasnicima nevjerojatno produljuju pjesmu, sva ta stanja i značenja dobivaju pojačano značenje. čak zatiru polovice kao suprotnosti. kao da se rečenice razvijaju iz dana u dan. tu su vam šalice, tu pladnjevi, tu mrlje. vrijeme kao da je stalo.
09.03.2019. (09:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nisam dodala, a mislim da je jako važno, osjeća se ta vibrantnost samog smisla života. rijetko sam to osjetila kod tvojih pjesama, a vjerujem da je jako poželjno. zapravo je fantastično usmjerenje prema unutarnjoj razmjeni. tako piše osoba koja voli sebe.
10.03.2019. (09:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Idila i bezbriga ne rađaju, to čine prijepori i sukobi. Kao u onoj indijanskoj poslovici o hranjenju dva vuka u sebi. Pripitomljen si ovisan. Propitomljen duguješ. Bi li Dostojevski bio manji da nije prije iskusio streljački stroj ispred sebe, ili bi Bukowski bio manje oštriji da je imao idilično djetinjstvo? Osim vanjskih utjecaja, razorniji su oni u nutrini. Kad se živi u tuđem tijelu, kad se promaši doba, ili kad je logika aporija.
10.03.2019. (16:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Iz jedne knjige: "Kad filozof ode potražiti pouku iz individualizacije svijeta kod velikih pjesnika ubrzo se uvjeri da poredak svijeta nije uređen po načelu imenica nego prema načelu pridjeva!"
Fenomenološki, istaknula bih vrijednost ove snažne pjesničke slike pojavljivanja stihova polupokretni su, s potkožnim bolnim drhtanjem koja je elementarna, sami život, prvobitno. Ona je biće - sav prostor slike život je bića stihova. Nastaju alkemijom što određuje, u mrklini, osami, gustini hranjivih elemenata kao sredini što mi priziva riječi: primordijalno, predsimboličko, i iako je ambijent estetikom težak, stihovi koji (kao da) tu i nastaju, stvorili su jednako i one što ih sadrži polovica prepuna obilja, zvjezdana, ozarena.
Posebnost pjesme mi je u doživljaju, lakoći kojom sam uvučena u njen akustični prostor pa je taj prostor tebe prestao biti samo tvoj, i zaboravljajući na to čim sam koraknula na sajam, među blještavilo i ringišpile, magiju tog ozračja oživljenu magijom riječi........ pa su se na mjestu pjesničke stanke, stižući joj kroz prostornost stihova, još čuli odjeci što ih je ona sačuvala s udaljavanjem do mjesta u kojem nema pribježišta, gdje iščezava sigurnost poznatog i ostaje sam sa svime što je osnova nenastanjenog svijeta.
Izdvojila bih još i završetke i jednog i drugog dijela koji mi se sviđaju. Pogotovo oni.
14.03.2019. (08:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
p.s. Moj dojam vezano uz jedan detalj: čini mi se riječ 'istovremeno' u drugoj strofi, koja se ponavlja jer već je data i naslovom, suvišna ako tako smijem reći jer već naslov sugerira da je to istovremeno. Utoliko, naglašenost istom riječju, doživljena je na ovaj način kako opisujem. Iako, poslije čitajući da bih propitala taj prvi dojam, mogla sam reći i kako je upravo ta riječ ili taj stih u kojem je potrebna baš tako kako jest, jer zadržava - u tom dijelu zadržava se još odjek iz prethodnog dijela... a nakon pjesničke stanke (završetak prvog stavka) Nadam se, vjerujem da mi nećeš zamjerati ovo 'sitničarenje' :)) a samopozvano, ali poslije u pjesmi koja slijedi za ovom, opet mi je slično zazvučalo slično naglašavanje (veza: naslov-određenost istim riječima u pjesmi) ali o tome ću ispod te pjesme.
26.03.2019. (12:28)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Annabonni
pametan čovjek priznaje svoju osobnu vagu koju inače skriva dok ne progovori poetski jer, sve prave istine su ove druge : sumnjičave, pomalo tužne i jako osobne......
Ringišpil i klaunovski osmijeh je naša svadodnevica ma gdje bili i tko god nas gledao
08.03.2019. (20:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
robyn
riječi koje završavaju samoglasnicima nevjerojatno produljuju pjesmu,
sva ta stanja i značenja dobivaju pojačano značenje. čak zatiru polovice kao suprotnosti. kao da se rečenice razvijaju iz dana u dan. tu su vam šalice, tu pladnjevi, tu mrlje. vrijeme kao da je stalo.
09.03.2019. (09:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
shadow-of-soul
istovremeno se spojilo pa bi se razdvojilo, istovremeno je podijeljeno, ali skupa sraslo
09.03.2019. (09:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jeka
Da. Kod pojedinaca je ta podvojenost dosta izražena. Vjerujem da znaš nositi 2 paketića:)
09.03.2019. (11:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
robyn
nisam dodala, a mislim da je jako važno, osjeća se ta vibrantnost samog smisla života. rijetko sam to osjetila kod tvojih pjesama, a vjerujem da je jako poželjno. zapravo je fantastično usmjerenje prema unutarnjoj razmjeni. tako piše osoba koja voli sebe.
10.03.2019. (09:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
meroveus
Idila i bezbriga ne rađaju, to čine prijepori i sukobi. Kao u onoj indijanskoj poslovici o hranjenju dva vuka u sebi. Pripitomljen si ovisan. Propitomljen duguješ. Bi li Dostojevski bio manji da nije prije iskusio streljački stroj ispred sebe, ili bi Bukowski bio manje oštriji da je imao idilično djetinjstvo? Osim vanjskih utjecaja, razorniji su oni u nutrini. Kad se živi u tuđem tijelu, kad se promaši doba, ili kad je logika aporija.
10.03.2019. (16:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lastavica
Nema ravnoteže, u svakome od nas stanuju bar dvije strane istog...
13.03.2019. (07:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dinaja
istovremenost ne postoji, rekoše mudraci... ipak postoji... u poeziji... :)
13.03.2019. (07:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
viviana
Iz jedne knjige: "Kad filozof ode potražiti pouku iz individualizacije svijeta kod velikih pjesnika ubrzo se uvjeri da poredak svijeta nije uređen po načelu imenica nego prema načelu pridjeva!"
Fenomenološki, istaknula bih vrijednost ove snažne pjesničke slike pojavljivanja stihova
polupokretni su, s potkožnim bolnim drhtanjem
koja je elementarna, sami život, prvobitno. Ona je biće - sav prostor slike život je bića stihova.
Nastaju alkemijom što određuje, u mrklini, osami, gustini hranjivih elemenata kao sredini što mi priziva riječi: primordijalno, predsimboličko, i iako je ambijent estetikom težak, stihovi koji (kao da) tu i nastaju, stvorili su jednako i one što ih sadrži polovica prepuna obilja, zvjezdana, ozarena.
Posebnost pjesme mi je u doživljaju, lakoći kojom sam uvučena u njen akustični prostor pa je taj prostor tebe prestao biti samo tvoj, i zaboravljajući na to čim sam koraknula na sajam, među blještavilo i ringišpile, magiju tog ozračja oživljenu magijom riječi........ pa su se na mjestu pjesničke stanke, stižući joj kroz prostornost stihova, još čuli odjeci što ih je ona sačuvala s udaljavanjem do mjesta u kojem nema pribježišta, gdje iščezava sigurnost poznatog i ostaje sam sa svime što je osnova nenastanjenog svijeta.
Izdvojila bih još i završetke i jednog i drugog dijela koji mi se sviđaju. Pogotovo oni.
14.03.2019. (08:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
viviana
p.s.
Moj dojam vezano uz jedan detalj:
čini mi se riječ 'istovremeno' u drugoj strofi, koja se ponavlja
jer već je data i naslovom, suvišna ako tako smijem reći
jer već naslov sugerira da je to istovremeno. Utoliko, naglašenost istom riječju, doživljena je na ovaj način
kako opisujem. Iako, poslije čitajući da bih propitala taj prvi dojam, mogla sam reći i kako je upravo ta riječ ili taj stih u kojem je
potrebna baš tako kako jest, jer zadržava - u tom dijelu zadržava se još odjek iz prethodnog dijela...
a nakon pjesničke stanke (završetak prvog stavka)
Nadam se, vjerujem da mi nećeš zamjerati ovo 'sitničarenje' :)) a samopozvano, ali poslije
u pjesmi koja slijedi za ovom, opet mi je slično zazvučalo
slično naglašavanje (veza: naslov-određenost istim riječima u pjesmi)
ali o tome ću ispod te pjesme.
26.03.2019. (12:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...