Kao u svemu i u vožnji vlakovima Japanci su drugačiji ali u pozitivnom smislu. Ne radi se samo o brzini tih vlakova već prije svega u tome što si nabrojio. Na sve su mislili i napravili. Pravi je užitak voziti se shinkasenom pogotovo zbog udobnosti. Naravno, kao i sve ostalo, mi Hrvati možemo samo sanjati i mašati o takvim vlakovima. Puseeeeeek.
12.06.2018. (13:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pusinek moj Ovo su detalji koji se vjerojatno nemogu naći ni u jednom turističkom vodiču Japana, ili u tekstovima o Japanu, a čine Japan onime što on jest ... Velikom Zemljom kojoj se uvijek rado vraćam. Nadam se da će opet biti prilike da se vozimo ovim vlakovima, i ne samo njima. Pusam te Kokoro moje najljepše
12.06.2018. (14:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@ Zvjezdana ... Kod njih nema čuču, vjeruj mi na riječ @ Boninna ... Stvarno su posebni i uvijek im se divim. Snimio sam i video kako se kondukter i posluga naklone prilikom svakog ulaska i izlaska iz vagona, ali bi post bio predugačak.
12.06.2018. (14:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@ Sjenka ... Stvarno poseban, zato im se i vraćamo @ Quick, quick, slow ... Biram da piše o sitnicama koje sigurno nisu u turističkim priručnicima @ Kalorije ... U Shinkansenu smo se vozili kada smo išli iz Tokya u Osaku. Dio puta je bio toliko krcat da je dobar dio putnika stojao. Vozili smo se i iz Osake do Hirošime. Draga i ja jedva smo uspjeli pronači dva slobodna mjesta nakon što je dio putnika izašao. Na ovoj vožnji u povratku iz Osake bilo je kao na slikama. Znači da sve ovisi u koje vrijeme čovjek putuje. Isto je i sa metroima. U vrijeme kada ljudi odlaze na ili se vračaju sa posla jesu gužve. Ali još nikada nisam doživjeo, ili barem vidjeo da službene osobe uguravaju putnike u vagon. No ni tome se nebih čudio. Vlak nema vremena stojati na stanici dok se svi ne slože, a nikada još nije krenuo tako da mu putnici vise na otvorenim vratima. Dali jedna slika ili video mogu mogu biti dokaz da je uvijek upravo tako kao što je prikazano?
13.06.2018. (20:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@ Mora, a ne mora, zar ne :))): Ma naravno, nisam ja snimao video čiji sam link ostavio ;) Dapače, nisam od Japana ni J vidio, samo eto, asocijativno, već sam vidio slične scene, i nemam negativne konotacije, da, nužda u određenoj situaciji mijenja poslovična pravila ;)
14.06.2018. (00:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jooooj! Kad god negdje vidim i pročitam nešto o željeznici sjetim se jedne poredbe između naših i kineskih željeznica. Negdje sam davno pročitao da je prosječna brzina (tada) jugoslavenskih i kineskih željeznica krajem četrdesetih godina prošlog stoljeća bila oko 50 km/h. Danas je kineskih oko 200, a hrvatskih još uvijek oko 50 km/h. Ne znam da li je to zaista tako, ali eto: pošto kupih poto prodah.
25.06.2018. (12:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@ Kontraš ... Vjerovatno nisi dalek od istine. Mislim da će tome još dugo biti tako i još veća razlika. Razlog takvom razmišljanju je jednostavan. U mnogoljudnom Japanu najjednostavniji i najbrži tranoposrt je željeznica i metro. Razmak među pojedinim vlakovima može se usporediti s našim gradskim autobusima, samo što su daleko točniji. I uvijek su dobrano ponupnjeni, ako ne i dupkom puni. Tračnice su način života. Jednostavno nemogu zamisliti koji bi naš vlak bio dovoljno popunjen a da bude profitabilan. Koga može privuči vlak kji vozi 300/sat ako vozi jeednom ili dva puta dnevno? Ovaj vozi svakih sat vremena a spaja Tokyo s krajnjim jugom Honshua. Na pola sata iza njega vozi isto takav, na istoj liniji samo što je malo sporiji jer staje na usputnim stanicama. Pored njih voze još dva privatna (samo na ovoj liniji), još brža, a brojne su kraće privatne linije kao i metroi.
25.06.2018. (12:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
U zvijezdama piše
lijepi čučuuuuuuuuuuuuuuuuu
12.06.2018. (12:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Diadema
Kao u svemu i u vožnji vlakovima Japanci su drugačiji ali u pozitivnom smislu. Ne radi se samo o brzini tih vlakova već prije svega u tome što si nabrojio. Na sve su mislili i napravili.
Pravi je užitak voziti se shinkasenom pogotovo zbog udobnosti. Naravno, kao i sve ostalo, mi Hrvati možemo samo sanjati i mašati o takvim vlakovima.
Puseeeeeek.
12.06.2018. (13:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Donabellina
nemoš virovati u takvu organizaciju...........svaka čast
12.06.2018. (13:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
More ljubavi
Pusinek moj
Ovo su detalji koji se vjerojatno nemogu naći ni u jednom turističkom vodiču Japana, ili u tekstovima o Japanu, a čine Japan onime što on jest ... Velikom Zemljom kojoj se uvijek rado vraćam.
Nadam se da će opet biti prilike da se vozimo ovim vlakovima, i ne samo njima.
Pusam te Kokoro moje najljepše
12.06.2018. (14:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
More ljubavi
@ Zvjezdana ... Kod njih nema čuču, vjeruj mi na riječ
@ Boninna ... Stvarno su posebni i uvijek im se divim. Snimio sam i video kako se kondukter i posluga naklone prilikom svakog ulaska i izlaska iz vagona, ali bi post bio predugačak.
12.06.2018. (14:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
shadow-of-soul
jednostavno moram reći: to je poseban narod!
12.06.2018. (14:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Taango
Zaista posebno.Hvala ti na svim ovim informacijama dok čitam kao da sam i sam u tom čarobnom vlaku.LP
13.06.2018. (07:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dražeN ;)
Dosta drugačija slika od one gdje uvježbana ekipa rukama uguruje putnike u metrou ;)
13.06.2018. (17:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
More ljubavi
@ Sjenka ... Stvarno poseban, zato im se i vraćamo
@ Quick, quick, slow ... Biram da piše o sitnicama koje sigurno nisu u turističkim priručnicima
@ Kalorije ... U Shinkansenu smo se vozili kada smo išli iz Tokya u Osaku. Dio puta je bio toliko krcat da je dobar dio putnika stojao. Vozili smo se i iz Osake do Hirošime. Draga i ja jedva smo uspjeli pronači dva slobodna mjesta nakon što je dio putnika izašao. Na ovoj vožnji u povratku iz Osake bilo je kao na slikama. Znači da sve ovisi u koje vrijeme čovjek putuje. Isto je i sa metroima. U vrijeme kada ljudi odlaze na ili se vračaju sa posla jesu gužve. Ali još nikada nisam doživjeo, ili barem vidjeo da službene osobe uguravaju putnike u vagon. No ni tome se nebih čudio. Vlak nema vremena stojati na stanici dok se svi ne slože, a nikada još nije krenuo tako da mu putnici vise na otvorenim vratima. Dali jedna slika ili video mogu mogu biti dokaz da je uvijek upravo tako kao što je prikazano?
13.06.2018. (20:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NF
zanimljiv post, putopisi traže ovakve detalje
13.06.2018. (21:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dražeN ;)
@ Mora, a ne mora, zar ne :))):
Ma naravno, nisam ja snimao video čiji sam link ostavio ;)
Dapače, nisam od Japana ni J vidio, samo eto, asocijativno,
već sam vidio slične scene, i nemam negativne konotacije,
da, nužda u određenoj situaciji mijenja poslovična pravila ;)
14.06.2018. (00:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
Jooooj!
Kad god negdje vidim i pročitam nešto o željeznici sjetim se jedne poredbe između naših i kineskih željeznica. Negdje sam davno pročitao da je prosječna brzina (tada) jugoslavenskih i kineskih željeznica krajem četrdesetih godina prošlog stoljeća bila oko 50 km/h. Danas je kineskih oko 200, a hrvatskih još uvijek oko 50 km/h. Ne znam da li je to zaista tako, ali eto: pošto kupih poto prodah.
25.06.2018. (12:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
More ljubavi
@ Kontraš ... Vjerovatno nisi dalek od istine. Mislim da će tome još dugo biti tako i još veća razlika.
Razlog takvom razmišljanju je jednostavan. U mnogoljudnom Japanu najjednostavniji i najbrži tranoposrt je željeznica i metro. Razmak među pojedinim vlakovima može se usporediti s našim gradskim autobusima, samo što su daleko točniji. I uvijek su dobrano ponupnjeni, ako ne i dupkom puni. Tračnice su način života. Jednostavno nemogu zamisliti koji bi naš vlak bio dovoljno popunjen a da bude profitabilan. Koga može privuči vlak kji vozi 300/sat ako vozi jeednom ili dva puta dnevno? Ovaj vozi svakih sat vremena a spaja Tokyo s krajnjim jugom Honshua. Na pola sata iza njega vozi isto takav, na istoj liniji samo što je malo sporiji jer staje na usputnim stanicama. Pored njih voze još dva privatna (samo na ovoj liniji), još brža, a brojne su kraće privatne linije kao i metroi.
25.06.2018. (12:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...