Komentari

zoranostric.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Lastavica

    Možda je bilo vrijeme da Amerika dobija ženu za predsjednika,
    ali ne Hillary, ne, hvala.

    avatar

    09.11.2016. (08:10)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    vidjet ćemo u budućnosti

    Clinton family je bila vezana za ova naša područja, puno su pomogli da se smiri rat na ovim područjima i to od onih koji su iz svojih gradova došli rušiti naše gradove, crkve, bolnice, muzeje, škole, onih koji su pucali na dječju bolnicu u Klaićevoj, na HNK - dakle, slabići su uvijek najjači nad nemoćnima!

    vidjet ćemo kakav će biti new president of America!!! neka budućnost pokaže

    avatar

    09.11.2016. (09:21)    -   -   -   -  

  • mecabg

    Idealno bi bilo da se bira najsposobiji, najpametniji, a ne najbogatiji...
    Nije bitan pol, ali nisam feminista, dapače... Gde žena nosi pantalone...

    avatar

    09.11.2016. (09:51)    -   -   -   -  

  • j.

    Meni sve miriše da opet dolazi četerestprva i opet nema stola da bi se mali sakrili :)

    avatar

    09.11.2016. (10:38)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Pogledamo li malo unazad glede a u svezi točnosti anketa, onih običnih i onih visokostručnih, vidimo da im se ugled srozao na najniže grane.

    Josipovićava velika popularnost i prednost pred Grabar-Kitarović prema anketama, pretvorila se u pobjedu ove potonje.
    Narodna koalicija ili kako se već sve nije zvala družba Pere Kvržice dva puta je po anketama vodila (Karamarko, Plenković) i popušila.
    Sve ankete su bile da će H.C. pobijediti, a mister T. potukao ju je do nogu.

    Razmišljaući o tom fenomenu, pala mi je na um misao kako je prosječan čovjek uvijek protiv onih za koje se smatra da će pobijediti, vole gubitnike. Mišljenja sam da ova silna anketiranja etc direktno utječu na rezultate izbora od nas malih pa do velikih.

    avatar

    09.11.2016. (23:28)    -   -   -   -  

  • Zoran Oštrić

    @semper: Nije tako. Tvoji utisci o točnosti anketa zasnivaju se na nerazumijevanju osnovnih, neizbježnih nesavršenosti te metode snimanja stanja raspoloženja javnosti.

    Postoje fluktuacije javnoga mnijenja, koje nikakva metoda ne može predvijedti (ankete nisu predviđanje!), jer ljudi nisu molekule idealnoga plina.

    U slučaju predsjednički izbora u Hrvatskoj 2014.-2015., točno kako si rekao: na početku je Josipović imao veliku prednost, a onda se raspoloženje javnosti počelo mijenjati, tijekom predizborne kampanje. Izlazna anketa je pokazala da je ovoga puta čak 25% glasača donijelo odluku tijekom posljednjega tjedna pred izbore, i to je načinilo razliku

    Ankete pred naše izbore za Sabor su točno snimile stanje u tom trenutku, ali ja sam dobro predvidio da će oni, koji se odlučuju u posljednjim danima, dakle nakon dana kad su ankete bile završene, preokrenuti rezultat u korist HDZ-a.

    Mister T. nije ni slučajno potekao Hilary "do nogu" - ona na kraju ima više glasova ukupno, za 200.000. Pobijedio je s oko 1% prednosti u nekoliko ključnih država.

    avatar

    10.11.2016. (08:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...