KICKBOXING

petak, 20.01.2006.

Što je sve ovo meni trebalo?

Svoj ulazak u svijet kickboxinga mogu zahvaliti svom prijatelju i sada bliskom suradniku, koji me je jednu večer na jesen 1996. pozvao da pomognem u radu kickboxing kluba, ali da budem i malo češće na treningu. Kad sam vidio koliko se truda ulaže na treningu, i sa strane trenera i sa strane vježbača, a istovremeno se za kickboxing gotovo i ne zna, često se na spominjanje rezultata kickboksača odmahuje rukom, čvrsto sam odlučio da ću svojim radom, pa ma kakav bio, pripomoći da se za kickboxing čuje, da se prepoznaje i da ga se više cijeni. Pa zar da se na sate i sate treniranja i odličnih rezultata na jakim natjecanjima u zemlji i inozemstvu, olako odmahuje rukom? Pa i meni najbliža osoba, moja majka znala je reći "Sine, a što će ti taj kiksboksing?"

Ja sam si zbog svega toga uzeo misiju - učiniti sve što je u mojoj moći, vremenu, znanju i strpljenju da se takvi odnosi prema kickboxingu - u mome mjestu, mojoj Hrvatskoj, u svijetu promijene, da kickboxing postane cijenjen kao i svaki drugi "veliki" sport. Da kažem, ali i da me čuju da kickboksači jako puno treniraju, vrijedno rade, da su to sve divne djevojke i pravi momci, pošteni, pametni, vješti, sigurni sami u sebe, sa zdravim stavovima, hrabri, brzi, snažni ... Da, sve to želim prikazati jer mi smo eto - takvi.

Pišem, vrijedno radim, učim, sudjelujem na raznim forumima, pokušavam dati prikupljenu informaciju, šaljem i objavljujem vijesti, komentiram ... sve je to moj odgovor na ovo moje pitanje: "Što je sve ovo meni trebalo?"

Jesam li uspio? Trudim se, a evo i jednog brojčanog podatka. Kada sam se uključio u rad Hrvatskog kickboxing saveza bilo je 32 kluba članova saveza - danas ih je 136. Onomad su aktivnosti kickboksača u "Sportskim novostima" stavljane bod "Borilački sport" i to vrlo rijetko, u drugim novinama gotovo pa nikada, danas kažu da smo jedan od najorganiziranijih saveza u Hrvatskom olimpijskom odboru. Želim se nadati da je i moj rad i trud tome doprinio. Želim se nadati da će i ovaj moj blog doprinijeti ostvarenju moje misije. I ne odustajem, idem dalje.

Čitamo se, zar ne?

- 09:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #