ponedjeljak, 06.11.2006.

Volim, ne volim

Svi nabrajaju, pa tako i ja...Moj životni moto je "Kud svi, tu i mali Mujo"... jesam li time ja Mujo?..hm..

VOLIM

- nekoga
- mamu
- svoj auto
- svoje čizmice
- cakum pakum-a
- svoje "fufe" s posla
- jesti sve i svašta
- city center one
- mace
- skutere
- proljeće i ljeto
- naći 50 kn u džepu stare jakne koju nisam dugo nosila
- probuditi se ujutro prije budilice i shvatiti da mogu krmit još pola sata
- poklone (pogotovo one ničim izazvane)
- plavu boju
- ringišpil
- raditi spačke
- voziti tačke (ovo je samo zbog rime)
- lampe koje rade maglu
- sve vrste proslava koje uključuju švedski stol (još ak sam jedini gost na proslavi...)
- lizaljke s okusom šumskog voća
- novu kopirku na poslu
- farbati zidove
- neograničen pristup internetu


NE VOLIM

- R (skr.za rospija)
- glupe i nesposobne ljude
- zubara
- srpske, bosanske, makedonske, talijanske i njemačke filmove
- nenajavljene goste koji dolaze bez poklona koji bi ublažio moj bijes što se nisu najavili
- kad mi zvoni telefon dok se tuširam
- neugodne susrete
- kašnjenje
- smrdljivog kolegu koji mi stalno dolazi u ured i zasmrdi ga
- majstore koji kažu da će doći, a ne dođu osim ak treba pobrati lovu (majku im..)
- slagati arhivu
- semafore i ležeće policajce
- bljuzgu
- nervozne prodavačice
- tupe škare i noževe
- kad nestane plina 10 min prije nego što mi je jelo gotovo
- kad mi muška populacija gleda u cice umjesto u oči dok razgovaramo
- glupa imena i prezimena
- kišu
- babe :)

- 15:44 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga


Ako vam sve izgleda super...strpite se, proći će


Ovo je forum od najstrpljivijeg dečka na Zemlji :)

forumčić


Kritike i pohvale (al kritike odmah brišem) :)

kerefeka@gmail.com


Moj dobri prijatelj Matija jako voli egzotične životinje i odvažio se na otvaranje firme za prodaju opreme za iste. Iz tog razloga zaslužuje mjesto na mom blogu.I to počasno.

www.exoticum-anima.hr

Jedna mudra


Prije milijun godina bilo je malo grafita jer je bilo teško popeti se na piramidu jer nije bilo lifta, a nije bilo ni piramida