nedjelja, 30.03.2008.

..Kupi me za dve, tri laži počni tamo gdje je ona stala, jer svatko ima svoju cenu, a moja je nočas mala...

…Hej…wave
…Evo da se i ja malo javim…
…Sve mi je neak u kurcu…
…Neam volje za životom baš ni malo…
…Razloga ima milijun…
…Evo jučer smo bili u gradu :)smijeh
…Bilo je zakon…
…Danijel i ja smo Hrcu dovodili u red…:)))bangparty
…I onda smo otišli u Moon i tamo radili svašta :))))…
…I onda sam otišla vidjeti kako mi je Hrvoje…nut
…I onda mi se onakav pijan nasmijao…juuuj…cerek
…To je jedino što me ovih dana može razveselit…yes
…Samo njegov osmjeh mi treba da budem i ja nasmijana…smijeh
…Ostalo je sve buuuuu….. grozota…tuga…suze…cry
…Nema više onog smijeha…
…I suza kroz smijeh…
…Nema više osjećaja sreće kada se probudim…
…Sve je nestalo…no

Image Hosted by ImageShack.us


...ne želim ga više vidjeti…
…ne želim više biti glupača…
…i njegovim lažima vjerovati…
…ma ustvari ne želim mu ni prijatelj biti…
…nije zaslužio…
…ništa od mene...
…ni povjerenje, ni sažaljenje…
…NIŠTA!…
…i ne želim suze liti zbog nečije zajebancije…
…ne…neću više ništa k srcu uzimati…
…zaboli me sa sve!...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Evo baš sam sada čitala post od 27.1…..
Hmmm…baš se tako osjećam…
I upravo se i ovaj post odnosi na istog dečka…grrr

Image Hosted by ImageShack.us



Btw: molim anonimku iz chat box da mi kaže s kojim sam ja to zauzetim dečkom?


P.s: Danijel, zbilja ti hvala na prelijepoj večeri. To mi je trebalo :))))kiss


cerekkissMLADEN, VOLIM TE NAJVIŠE NA SVIJETU!kisscerek


Svakog dana kad
ti sama ostanes
na mene pomislis
i more suza isplaces
Po ko zna koji put
od nje ti dolazim
legnem kraj tebe
i njenim mirisom te probudim
Mogu da ti kazu
da za tebe bas i briga me
pricaju da s' jednom, drugom
trecom spavam ubijam te
Da te cuvam najvise
na svetu kada prevarim te
ali kad ti kazu da te ne volim
tad lazu te
Da se promenim
kazes tesko je
ko jednom prevari
da bude veran kasno je
Evo kajem se
i ne bih podneo
da desi mi se sve
sve ono sto sam tebi radio



Lako tebi
ti se uvijek nekom vratis
i bez rijeci, i bez volje
niti da mu slazes bolje
da mu oci zatvoris
Lako tebi
sve ti zelim, sve ti dajem
srebren mjesec iznad vode
sto u nebo zorom ode
kada krenu vlakovi
Idi, i ti s njima
idi nek te svatko ima
kad me vise ne volis
idi, putuj s njima
idi juznim gradovima
putuj dok ne ostaris
samu ostavi me ti
kada krenu vlakovi
Lako tebi, srecu imas
na tom svijetu
ja ni druga, niti brata
u samoci sto me hvata
kada krenu vlakovi
Idi, i ti s njima
idi nek te svatko ima
kad me vise ne volis
idi, idi putuj s njima
idi juznim gradovima
putuj dok ne ostaris
samu ostavi me ti
Idi, i ti s njima
idi nek te svatko ima
kad me vise ne volis
idi, idi putuj s njima
idi juznim gradovima
putuj dok ne ostaris
samu ostavi me ti
kada krenu vlakovi



POSJETITE MOJ I MLADENOV BLOG:

...KLIKNI...!

- 04:01 - Komentari (62) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>