subota, 17.05.2008.

=(




sad


ajd da se javim... imam novi blog pa ovaj zapostavljam...
jbg...
eo adresa

i imam blog sa tarom xD
adresa...

pa posjetite,.,,
pusa...
papa-...

sad
- 11:53 - Komentari (41) - Isprintaj - #

subota, 03.05.2008.

...Ko će tebe mi zaminit, ko će skratit moje noći, ako nikad više neću ljubit tvoje lipe oči?...

Ti si bija svitlo, sunce od života,
ovi zrak šta dišem, moja bistra voda,
ti si bija sve što u životu tribam,
kako dalje živit ako tebe nimam?

Ti si bija sve što u životu tribam,
kako dalje živit ako tebe nimam?

Ko će tebe mi zaminit,
ko će skratit moje noći,
ako nikad više neću ljubit
tvoje lipe oči?
Ko će tebe mi zaminit,
ko će stat na misto tvoje
kad još uvik na te čeka
ovo bolno srce moje?

Ti si bija pisma šta je duša piva,
di su sada prošla ona lipa lita?
Sva lipota svita nosi tvoje ime,
otkad tebe nima, vrime je od zime…





















- 17:06 - Komentari (20) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.05.2008.

Kucam ti poruku k'o oprostajno pismo mozda smo mogli sve, al' sada vise NE!

Ti opet mi uplakana dolazis na vrata
zar ces tako svakog dana imas li inata
neces vise usamljena provoditi noci
sad me slusaj i uzivaj ja cu ti pomoci
Stavi nakit, digni kosu i miris parfema
pogledaj u ogledalo takve nigde nema
i na lice hocu osmijeh najljepsi u gradu
da te ljudi nocas vide nasmijanu mladu
Zaigraj, ima ce ko da te voli
ostavi iza sebe sve sto boli
zaigraj, popravi svoju sminku
nemoj da mislis o tom nesrecniku
Opet te je isti covjek doveo do placa
jednom moras da preseces moras biti jaca
da mu vecno prastas grehe daj mi jedan povod
zato danas glavu gore vodim te u provod
Stavi nakit, digni kosu i miris parfema
pogledaj u ogledalo takve nigde nema
i na lice hocu osmijeh najljepsi u gradu
da te ljudi nocas vide nasmijanu mladu







Kucam ti poruku k'o oproŠtajno pismo moŽda smo mogli sve, al' sada viŠe NE!
- 20:44 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>