petak, 28.12.2007.

¤ Goodbye my friend, you have BEEN the one for me ¤

kako početi..hmm...ovako...
kada smo se upoznale prije šest i pol godina, smatrala sam te najboljom osobom koju poznajem! uvijek sam ti se divila, bila si mi uzor, uvijek sam te poštovala... bila si največa sreća mog života! bila si osoba kojoj vjerujem, kojoj se povjeravam, osoba kojoj nikada nisam slagala! znam da sam te nenamjerno povrijedila tisuću puta, i svaki put kad sam te povrijedila sa moga je lica kliznulo more suza...heh...da... i ti si mene puno puta povrijedila, ali sam ti svaki put oprostila jer sam znala da to nije bilo namjerno!


sve tvoje tajne sam uvijek čuvala...još i danas ih imam na srcu i preko mojih usana neće prijeći ništa što si mi u povjerenju rekla...
i kada si se zaljubila u mojeg dečka...heh...i tada sam ti sve oprostila..makar me boljelo jako...ali smogla sam snage i rekla ti ok...sad je tvoj...ja sam svoje imala...sada je na tebi red da budeš sretna....... sa tobom bi i zadnju kap vode podjelila... zbilja sam se trudila oko tog prijateljstva... i uvijek sam mislila kako i ti tako osječaš...



ali zadnjih godinu dana kao da je sve palo u vodu... dogodilo se toliko toga...ima puno ne riješenih situacija koje ja nemam snage riješavati...jednostavno mi se više ne da truditi oko ičega...jer znam da to nema nikakav utjecaj...
heh...možda ovo sve zvuči jako nezrelo i djetinjasto...ali jbg...ja se tako osječam...


sve je još donekle bilo dobro...do jučer...kad si izdala naše prijateljstvo..znaš i sama kako mrzim kad mi neko sere iza leđa i kako ne volim ne pravdu i ljude koji se prve da su od povjerenja, ali onda skužiš da je to sve samo maska..
sinoć sam sva uplakana došla doma...(ne nije me onaj mali uspio utješit)..i poslala ti u poruci: bye 4ever...
kad sam to napisala obrisala sam sve tvoje poruke i pročitane i ne pročitane, tvoje brojeve...sve slike...sve... to sve znaći da te brišem iz svojeg života...tj. da te brišem sa ljestvice ljudi kojima vjerujem i koje poštujem...



danas je jako malo ljudi kojima se povjeravam i koje zbilja volim i poštujem...ali i drago mi je zbog toga...jer mi ne traba nitko tko me ne cjeni i tko će me izigrati ćim dođe netko "vrijedniji"....









to bi bilo to...a sada malo o ostalome...hmm...pomirila sam se sa bivšim..hehe..nismo zajedno ni ništa...samo smo prijatelji :prolleyes...eto imam i novo društvo..hehe...koje jaaako volim...cerekkiss...naravno ni staro društvo nisam zaboravila..hehe..cerekwave...hm..upoznala sam puno novih ljudi na msnu..hehe...sa dosta njih sam se i uživo upoznala...joj baš mi je drago..heh cerekkisssmijehnaughty..hiha..nadam se da ću se ubrzo upoznati sa još nekima (...yesbangwinkkisscerekwavefino...)...
hehe...pa..da...božić je super prošao..aha..neki i znaju zašto..heh...yespartysmokinthumbupcerek...
ajde ljudi moji....što da vam velim...ne znam kuda ću za Novu..heh...moji doma (brat i bratić) rade neki tulumčić...bit će dosta ljudi moga godišta...(večinom su svi stariji ali...naughty)...ma bit će super...možda ćak ostanem doma s njima...



Eto to je to od mene.... ovaj post sam pisala tri sata..pa molim vas da ga ne popljujete..hehe
pusa svima...i onima koje ne poznam...(ali ću ih upoznati..brzo..nadam se)..hehe
ovako pozdravljam: Ivanucerek, malog Tunuwave, Ediakiss, Mladena(mog budučeg susjeda)naughty, Prkuparty, Hrvojucerekkiss i ostale u studiju i režiji..lol


btw: zabranjano je komanje anonimnima...SORRY IVANA...

- 20:43 - Komentari (68) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.12.2007.

Hmm...da..da

Ovaj post je za dečka koji mi je jučer cijelu noć pjevao ove dvije pjesme...
Hmm...Ne znam što bih rekla!

AKO ME PREVARIŠ, TRAŽI ME OPROST, ALI ZABORAV NE!



Znam ja dobro sta je sta
znam i ko je ko
ma zato sam te
za sebe ja odvojio
Ti jos uvijek njegova
to je robija
vraticu ti oku sjaj
kunem ti se ja
Ostavi ga ostavi, bas je dosadan
dodji da te zapalim, ja sam piroman
palicu te paliti svaki Bozi dani
dodji da te odledim, ja sam piroman
On je pravi piroman
pravi piroman
Znam ja dobro sta je sta
znam i ko je ko
ma zato sam te
za sebe ja odvojio
Ti jos uvijek njegova
to je robija
vraticu ti oku sjaj
kunem ti se ja


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Ubi me ti, moja ljubavi
al' ko je kriv ne spominji, molim te
ubi me ti, zelju ispuni
a grijeh na dusi nosices jer volim te
Ne zali, ne stedi
samo srce promasi mi
njega ne ozlijedi
jer znaj da u njemu zivis ti
Prva laz mi je bila to
znam da se bojis da cu ponovo
reci da samo bicu tvoj, a ici njoj
nek tuga zivi, mrtav sam
bez tebe ne smijem vise sam
i ovo srce umrijece bez tebe


evo malo slika:

Dorian i jacerek


Niki i ja zubo


Marama i ja smijeh


Ketyzujo


Natpis: Martina & Radma cerek


Begara i Ivša...hehe Dorian iza thumbup


Dorian i ja...žablja perspektiva cerek


Martina i josipa se napalile..pa..naughty


Maca(ja) vježba za svoj prvi sex na kozliću..joj..kak sam nisko pala..heh


Ja malo poziram...ccc...naughty


Joj..što se ja volim slikati...hehe...ova slika mi često radi problema na msnu...cerek


Ja na kapeli 24.12..22:30


Opet...24.12..22:30


Joj...baš se volim slikati...24.12...22:30


CcC...heh...jel se ovo odnosi na one iznad groblja? lol


Hm...naša kapelica...cerek


kuc..kuc..hoče li mi ko otvoriti?


Fiju fiju...haha...cerek


grrrrblabla


hmm..zakon!


hmm...naughty


antonela i ja...25.12...


NAJVEĆA SREĆA MOJEG ŽIVOTA!cerek


kupujemo novi kauč? cerek

MORATE POGLETATI OVAJ SPOT!



pusa svima... i jednom malom kojeg jaaako želim upoznati...hehcerekkiss


Nadopuna!

Sretan Božić svima!

Želim Vam puno sreće, zdravlja, ljubavi, sexa i

svega što ide uz to! lol

Volim vas sve jako jako jako!


- 13:18 - Komentari (87) - Isprintaj - #

subota, 15.12.2007.

¤ time after time ¤

Mislim da pjesma govori dovoljno!
U ovoj pjesmi piše sve kako se osječam i sve što vam želim reći!


Lying in my bed I hear the clock tick,
And think of you
Caught up in circles confusion
Is nothing new
Flashback warm nights
Almost left behind
Suitcases of memories,
Time after
Sometimes you picture me
Im walking too far ahead
Youre calling to me, I cant hear
What youve said
Then you say go slow
I fall behind
The second hand unwinds
If youre lost you can look and you will find me
Time after time
If you fall I will catch you Ill be waiting
Time after time
After my picture fades and darkness has
Turned to gray
Watching through windows youre wondering
If Im ok
Secrets stolen from deep inside
The drum beats out of time
If youre lost you can look and you will find me
Time after time
If you fall I will catch you Ill be waiting
Time after time
You said go slow
I fall behind
The second hand unwinds



Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



Pusa svima [..kety..]
Lav ju ol
- 13:31 - Komentari (79) - Isprintaj - #

utorak, 11.12.2007.

¤ ŠTO MI SE DOGAĐA? ¤

a morala sam napisati post...
LJUDI NE ZNAM ŠTO MI SE DOGAĐA!?!nonono
Sva sam neka sjebana u zadnje vrijeme... Ocjene su mi katastrofa, društvo se neak promjenilo prema meni, starci me zajebavaju...namcor
Joj... prošle sam godine u ovo vrijeme bila sretna i vesela.. uvijek je bio osmjeh na licu, a sad... :?

Nemam ni planove za Božić i Novu godinu?! eek Ne znam...jako sam zacopana, ali to kao da loše utjeće na mene...namcor Jooooooooooj... svi već govore: "dobit ću ovo za Božić, slavit ću Novu ovdje..ondje...", a ja ništa, samo šutim... ne treba mi ništa od materijalne vrijednosti, imam sve, ali treba mi netko tko će mi dati zagrljaj kad mi to treba, tko će biti uz mene u najboljim i najgorim ternutcima, netko tko će me poljubiti i reći mi :" Volim te"... Zar previše tražim? hh...

Sada ako ovo čita moj "dragi" neće mu biti drago, ali... Srećo... Kako da to dobijem od tebe i kao da kažem da to imam kad nikada nisi tu, nikada nisi uz mene kad mi je najgore...crynotuzan...

Neznam više šta da radim sama sa sobom?! Često mislim:" Jedva čekam da završi škola" , ali opet kad bolje razmislim i tada ću biti tužna i sjebana tuzan..hh...




Imam jednu jedinu želju za Božić...

I don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is...
You

I won't ask for much this Christmas
I don't even wish for snow
I'm just gonna keep on waiting
Underneath the mistletoe
I won't make a list and send it
To the North Pole for Saint Nick
I won't even stay awake to
Hear those magic reindeers click
'Cause I just want you here tonight
Holding on to me so tight
What more can I do
Baby all I want for Christmas is you
Ooh baby
All the lights are shining
So brightly everywhere
And the sound of children's
Laughter fills the air
And everyone is singing
I hear those sleigh bells ringing
Santa won't you bring me the one I really need
Won't you please bring my baby to me...

Oh I don't want a lot for Christmas
This is all I'm asking for
I just want to see my baby
Standing right outside my door
Oh I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
Baby all I want for Christmas is...
You

All I want for Christmas is you... baby

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Voli vas [..kety..]...
Hoću da mi se jedan mali javi na msnu!
- 21:44 - Komentari (23) - Isprintaj - #

subota, 08.12.2007.

¤ s obzirom na nedostatak inspiracije ¤

Uvijek je lakše onom' koji ostavlja
lako je reći, sve vrijeme liječi
s prevarom na usnama
uvijek ću biti ona koja oprašta
al' neka boli jer kad su moji
lakše se zaboravlja
Anđele, jesi li sam
tko mi te krade da znam
bez tebe ja propadam
propadam dan po dan
Anđele, noćas su sve
zvijezde mi predaleke
i boli me, boli sve
anđele, bez tebe, anđele
Ne pamtim više boju glasa niti smijeh
al' pamtim oči u njima nebo
oblaci i sav moj svijet
pa dignem glavu visoko da vide svi
jer priznati neću da me ne želi
taj kog' volim srcem svim



Glavobolja od vina
A nigdje aspirina
Sinoc bila sam
Sa tobom pijana
Na podu posteljina
U sobi punoj dima
Slika poznata
To je prevara
Nocas bih to grada
Idem negde sama
Decko mi je zauzet
Kaze ide kod drugara
Mozda me i vara
Znam tu pricu napamet
U diskoteci pravo ludilo
I greh se sad probudio
Dok ti snimas me
Ma hajde pridji mi bezobrazno
Jer ljubav to je prolazno
Znaj, ja pristajem na sve
Zelim nesto vruce
Nemam to kod kuce
Nisam ja od kamena
A ti si tako sladak mali
Desetka na skali
Bices dobra zamena
Neznam bi li bi me
Al nekajem se ne
Hajde zovi taxi
Ja mozda javit cu ti se
Galvobolja od vina
A nigdje asprina
Sinoc bila sam
Sa tobom pijana
Na podu posteljina
U sobi punoj dima
Slika poznata
To je prevara


* * * * * * * * * * * * * * * * * *

Danas mi je najbolja subota u životu!
Napokon sam se pomirila sa bivšim, i više nismo u nikakvoj zavadi!
I imam jedno pitanje za sve:
Zašto je bivši uvijek bio više voljen nego sadašnji?!

Ljudi izašla sam iz krize!
I opet sam sretno zaljubljena(hmm..zaljubljena.?!? :?..hmm)cerek...joj što se to kod mene brzo mijenja...haha
Danas me je jedan lik pitao: "Zašto se ti uvijek vračaš bivšima?"
E, pa... Nečeš dobiti odgovor! SORRY!

Pusa svima! kiss[..kety..]

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *

OvO sAm JuČeR dObIlA nA mSn-u I mOrALa SaM tO sTaViTi Na BlOg
Baš sam se zamislila na ova pitanja...hmmm..zalivenrolleyes

Što bi napravio da svaki put kad se zaljubiš u nekog moraš reći zbogom?

Što bi napravio da svaki put kada želiš nekog on nije ovdje?

Što bi napravio da za svaki trenutak istinske sreće imaš 10 trenutaka nesreće?

Što bi napravio da tvoj najbolji prijatelj sutra umre i nikad mu ne uspiješ reći kako se osjećaš?

Što bi napravio da voliš nekog više od svega i ne možeš ga nikada imati?

Neki ljudi žive i neki ljudi umiru.

Ali želim ti reći da te volim i da si zaista pravi prijatelj...

Uvijek ću biti ovdje za tebe kada i ako me zatrebaš...

Ako umrem sutra, biti ćeš u mome srcu zauvijek.

Hoću li i ja biti u tvome?


- 17:04 - Komentari (33) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.12.2007.

°¤ spremna sam na sve zbog tebe ¤°

Spremna sam,
zbog tebe tugu svijeta nositi,
Spremna sam,
na tebe cijeli život čekati,
Spremna sam ko nikad
cijelu sebe davati
Nikad više nikoga ovako ludo voljeti!

Kad se jednom zaljubiš, ne vidiš ništa ispred sebe!
Vidiš samo njega pred oćima, njegov osmjeh, njegove okice, njegove rumene usnice!
Iskreno, jako sam se zacopala! Ali kada te taj sretnik...hihi...ni ne primječuje...ehh...to je gadno!
Ali znam, napraviti ću sve da budem s njim...jer znam da ga zaslužujem i on mene!
Mali...pusam te...pa makar ti to niš ne znaći...cerekkiss
- 19:45 - Komentari (23) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.12.2007.

~°ostala bez teksta°~

Opet mi smo sami
razmisljam o njemu, gdje je sad
vrijeme brisu dani
kao vjecnost brojim svaki sat
i sve ti lazem jer je lakse...

Gledam tvoje lice
i zaljubljeni sjaj u ocima
zbog mene lose dises
sve zbog tvojih ludih godina
i opet lazem jer je lakse...

Ne, ne mazi me ko on
jos je tu, u srcu mom
ne, ne mazi me ko on, molim te
ne, ne mazi me ko on
boli me...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Pusa....voli vas sve više-manje...[..kety..]


Nadopuna postu:


Dobro, ljudi, dosta je...dosta...
Zar vama muškima nije jasno kad vam se kaže: ne!?
Ne želim nikoga uvrijediti ni ništa već samo želim reć da ne želim biti ni sa Domagojem, ni sa Lukom, ni sa Hrvojem! To vaše: Promjenio sam se, sad sam druga osoba, sve će biti po tvom, zavoljet češ me, volim samo tebe, neću te varati, odrastao sam, učiniti ću sve da opet budemo zajedno...i još mnogobrojne gluposti koje sam dobila u sms u zadnjih 24 sata meni baš ništa ne znaće... Jer znam da su to gluposti! Nije se niti jedan od vas promjenio i neće... Ostali ste ista djeca kao i prije! Ja želim dečka za malo ozbiljniju vezu, a vi za to niste spremni! Samo s jednim dečkom se vidim u vezi a taj nije ni jedan od vas! Sorryte...ali...ako mi pošaljete 50 poruka u minuti nećete ništa postići! Morate rijeći pretvoriti u dijelo i dokazati da ipak nisam upravu i da ste drugačiji nego prije!

Znam da će mi sad puno ljudi srat po postu ali sam to morala napisati...
- 12:47 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>