četvrtak, 26.07.2007.

Post za jednog posebnog dečka i neke frendice

Eh da neki znaju tko je on...(neću ga imenovati)
Ugl...
Zlato moje samo da ti kažem ono što nisam stigla telefonom...
Da, sviđaš mi se i kada izađem iz kazne viđit čemo šta će biti...ja bi voljela da ima nešto...
Ajd nazovi me kad ovo pročitaš...znaš broj...
Pusa...
***********************************************
Ajd pusa svima ja ne smijem inače na net...tak da...
brzo se vračam
***********************************************

Martina, hvala ti što si mi ono sinoć rekla...koliko god bolila istina je najbolja...
No odlučila sam da zbog toga neću ni suzu pustiti...ajd hvala ti...
***********************************************
Ej luce...Evo i tebe pozzdravljam...i ostale da ne nabrajam...
pusa
- 12:51 - Komentari (57) - Isprintaj - #

srijeda, 04.07.2007.

kao što vidite post je obrisan...no ovaj novi je bolji...pročitajte...pusa...

Ok ne znam šta da kažem na ove komentare dolje al...
******************************************
Evo ja sam završila u kazni zbog alkohola, pa... :(
Iz kazne izlazim 5.8... možda prije...ak se budem ulizivala...
*******************************************
Nemojte me zvat na mob ni slat mi poruke zato što sam ga izgubila tj.
jučer sam saznala sa mi ga je drpio NETKO i sad mi ga neće vratit...
********************************************
Ovako ....želim se ispričati jednoj curi jer mislim da sam pogriješila i bila malo prebezobrazna...
Ugl...sorry... :(
********************************************
Želim pozdraviti sve cure iz vikendice...čuvajte mi edia...hehe...
*********************************************
jednog dečka...edia...koji ne odgovara na poruke...valjda se bolji...hehe...
**********************************************
pa zatim jednog crnog (doslovno) amera kojeg sam upoznala prošlo ljeto i neki dan smo se opet vidjeli...
Zove se Jack...Jack...vidimo se ubrzo...doći ću na igralište pa...-tri točke...hehe...
**********************************************
hrvoja, anu, denisa, jelicu i domca...posebno pozdravljam...
***********************************************
pusa svima...i da želim reći onoj curi iz komentara(glupachi) da ja nisam kurva nego kučka...ok?
************************************************
pusa i vidimo se brzo...nadam se....


- 14:35 - Komentari (37) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.07.2007.

Kako bi Zrink@ rekla zavolim kad izgubim...ja kažem: tek sad shvačam koliko te volim i koliko mi fališ...sad kad si otišao/la vidim da si mi bilo/la sve!

Kao što vidite ima novi dizajn...yes
Neću ga komentirati...mislim da bi trebali sami shvatiti o čemu se radi!
U zadnje mi vrijeme jako fale neki ljudi :Hrvoje...ovaj emo dečko jako mi nedostaje u zadnje vrijeme... yesno želim ga vidjeti što prije
cura koja je u samo 7 dana prošla u životu ono što neki prođu kroz cijeli život...pritom mislim na bol, patnju i sreću...
Karla...maja cura koja je zakon...jednostavno to...
Denis...joooj kad se sjetim da ga nisam vidla 5 mjeseci... :(
Jelica...također
Domac...hmm...ne želim niš puno reć samo da ga moram hitno vidjeti!
__________________________________________________
Ljudi javi te mi se...majku mu...
znate mi broj...znate msn...znate mail...pa šta čekate?!?!
Pusa...jednom malom,crnom, zajebanom, lijepom...dečku... I MISS YOU
Pusa i voli vas Katarina...
I miss you....









Pjesmica u vezi posta...


Lana Jurčević-ODKAD TE NEMA

Ti si taknuo najtanje žice u meni
i pokazao najljepše lice ljubavi
zapalio vatru koja se sad ne gasi
a onda nestao kao
da nikad te nije ni bilo tu

Ref.
Otkad te nema u mom životu
sve je poprimilo žalosnu notu
nebo je sivo, ko oči tvoje
samo je magla uvijek iste boje

Otkad te nema ovdje kraj mene
moje je cvijeće suho i vene
osjeća valjda, slom mi se sprema
jer ja sam bolna otkad te nema

Ja pokušavam spasiti ponos, ljubavi
zato ne idem na ista mjesta gdje i ti
i neću lagati kako sam pogrešno
nazvala tvoj broj samo ću moliti Boga
da mi te vrati i da budeš moj

Ref. 2x

__________________________________________




BLINK 182 LYRICS

"I Miss You"

(I miss you, I miss you)
Hello there, the angel from my nightmare
The shadow in the background of the morgue
The unsuspecting victim of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
We'll have Halloween on Christmas
And in the night we'll wish this never ends
We'll wish this never ends

(I miss you, I miss you)
(I miss you, I miss you)

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time
And as I stared I counted
Webs from all the spiders
Catching things and eating their insides
Like indecision to call you
and hear your voice of treason
Will you come home and stop this pain tonight
Stop this pain tonight

Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, I miss you)
Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, I miss you)
[x3]

(I miss you, I miss you) [x4]

- 14:27 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>