petak, 21.09.2007.

x Bit će ti dobro tek kad si napraviš da ti bude tako x

x Bit će ti dobro tek kad si napraviš da ti bude tako x

Mislim da naslov kaže dovoljno...ali evo malo pojašnjenje...
Dakle...kad se ujutro probudiš i kažeš sam sebi :"petak je...fala Bogu...!" onda dan mora biti dobar...Iako svi kažu da su u petak jer je kraj tjedna najumorniji kod večine to nije tako...petak je dan za guštanje, zafrkanciju i uživanje...jer poslje njega dolaze subota i nedjelja...dani odmaranja...hm..kako za koga, al ajd...
Dan počinje ujutro...hm...da.da ak niste znali...ali to je dvosmisleno...ako si ujutro kažeš danas će mi dan biti super i postaviš si neke ciljeve onda te nitko ne može sprijećiti u tome...
Meni je danas super dan...bio...ugl...neću u detalje...al bili smo vani...bio kod nas mate bulić...hm...
ja njega ne slušam al jbg morala sam malo otići među gužvu...kad sam došla kuć stara mi neš srala, al nisam se zamarala jer neću dopustiti da mi usere i većer...
ugl...oću vam reć da -
ako želite da nešto bude ne zaboravno i super...potrudite se da tako i bude...






pusa...lolim vas...

Nadopuna postu...


x true colors x

You with the sad eyes
Don't be discouraged
Oh I realize
It's hard to take courage
In a world full of people
You can lose sight of it all
And the darkness inside you
Can make you feel so small

But I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow

Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there

And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow


morala sam staviti ovu pjesmu...

x POSJETITE OVAJ BLOG x


pusa...
- 23:18 - Komentari (97) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.09.2007.

x ..Kako voljeti nekoga koga si mrzio/la, kako mrziti nekoga koga si volio/la.. x

x ..Kako voljeti nekoga koga si mrzio/la, kako mrziti nekoga koga si volio/la.. x

* Hm....baš sad razmišljam o tome kao je teško voljeti nekoga koga si mrzio....ali opet ako ti i postane dobar nekako svi imaju nešto protiv da budete u dobrim odnosima....!
Uvijek ti seru kao : "jučer ste se mrzili a sad ste si kao dobri"....i ta takva sranja!
* A opet je teško mrziti nekoga koga si volio....jer uvijek kad pokušaš zaboraviti lijepe trenutke.... ne možeš ih zaboraviti, baš kao ni loše i tužne....
...uglj...
želim reć da mi ne serete ako se želim pomiriti s nekim s kim prije nisam bila u dobrim odnosima...
i ne pokušavajte me u tome spriječiti ! ! ! ! grrrrrrrrr*




..::x I na kraju pusa svima x::..

Nadopuna postu:


Send a Teddy Gram at bigoo.ws
- 14:49 - Komentari (43) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.09.2007.

Post za prijateljstvo

post za prijateljstvo =)

Da.da prijateljstvo ... bez prijateljstva se ne može! =)
prijatelji su tu da tješe, da te nasmijavaju, da ti pomažu, da ti pokažu pravi put, da te nauče neke stvari ... da te spriječe u nečemu lošem ...
Ja ne znam jesam li prava prijateljica, ali trudim se najviše što mogu, makar to nekada nije dovoljno... ... pokušavam postiči biti ono što mislim da mogu biti ...
...hm...u ovom bi postu trebala pisati o ljepoti prijateljstva ... ali svi znamo da ono što je lijepo kratko traje ...
... Tako da ti uvijek oni koje najviše voliš i kojima najviše vjeruješ zabiju nož u leđa kad se najmanje nadaš ...
Kad mi netko kaže da se trebam s nekim jako zbližiti znam da će tako biti jer sam osoba koja se previše zbliži s ljudima i onda kasnije patim ... =(
OVAJ POST POSVEČUJEM DRUŠTVU IZ VIKENDICE...KOJI SU UVIJEK ZABAVNI I KOJIMA BEZ PROBLEMA...MOŽEŠ VJEROVATI...(naravno zna se KOJIMA iz vikendice)
I POSVEČUJEM POST JOŠ NEKIM PRIJATELJIMA KOJE JAAAKO VOLIM! =)

Keep holding on - Avril Lavigne

You're not alone
Together we stand
I'll be by your side
You know i'll take your hand
When it gets cold
And it feels like the end
Theres no place to go you know i wont give in
No i wont give in.


Keep holding on
'Cause you know we'll make it through,
we'll make it through
Just stay strong
Cause you know i'm here for you
Theres nothing you can say, nothing you can do
Theres no other way when it comes to the truth
So keep holding on
Cause you know we'll make it through, we'll make it through.

So far away i wish you were here
Before it's too late this could all disapear
Before the doors close, this comes to an end
But with you by my side i will fight and defend i'll fight And defend yeah yeah.

Keep holding on
'Cause you know we'll make it through,
we'll make it through
Just stay strong
Cause you know i'm here for you
Theres nothing you can say, nothing you can do
Theres no other way when it comes to the truth
So keep holding on
Cause you know we'll make it through, we'll make it through.

Hear me when i say, when i say
I believe nothings gonna change, nothings gonna change Destiny
What ever is ment to be
Will work out perfectly yeah yeah yeah yeah
lalalalalalala...

Keep holding on
'Cause you know we'll make it through,
we'll make it through
Just stay strong
Cause you know i'm here for you
Theres nothing you can say, nothing you can do
Theres no other way when it comes to the truth
So keep holding on
Cause you know we'll make it through, we'll make it through./x2


ovo je tu zbog pjesme...ne zbog spota


pusa
- 10:06 - Komentari (54) - Isprintaj - #

subota, 08.09.2007.

)= Goodbye my lover. Goodbye my friend. You have been one. You have been one for me! =(

)= Goodbye my lover. Goodbye my friend. You have been one. You have been one for me! =(


Eo pjesma nova na blogu!
Preljepa je i morala sam ju stavit!
Nisam dobre volje ove dane zbog JEDNOG DEČKA KOJI MI JE JAKO DRAG, AL JA NJEMU IZGLEDA NIŠTA NE ZNAĆIM!
Znam da su večinom svi moji postovi o ljubavi, al šta ću kad sam taka...romantična...hehe...
Ajd pusam vas sve!
Idem sad pajkiti...jako sam umorna...laku noć ...


- 23:35 - Komentari (49) - Isprintaj - #

utorak, 04.09.2007.

*..Kad ju je poljubio srce mi se napunilo tugom..ja nikad neću moći prihvatiti činjenicu da je on sretniji s drugom..*

*..Kad ju je poljubio srce mi se napunilo tugom..ja nikad neću moći prihvatiti činjenicu da je on sretniji s drugom..*

Kad ju je poljubio srce se moje napunilo tugom...suze su niz lice počele teći...jer ja nikada neću prihvatiti činjenicu da je on sretniji sa drugom... nakon svega što sam učinila za njega on ljubi .
drugu...i mene zaboravlja zauvijek...
Dva dana prije, mene je volio, dva dana prije mene je ljubio, dva dana prije mene je za ruku držao, a danas, samo dva dana nakon prekida, on drugu ljubi, on drugu voli, oni drugu grli…. zašto, zašto mi to radi? zašto on ne pati, zašto samo ja plačem,
zašto samo ja tugujem???A on, on se smiješ, I drugoj poljupce daje…
ne boli toliko to što sam ja povrijeđena...nego to što nisam jedina kojoj to radi...a...najviše boli to što mi fale njegovi poljupci, zagrljaji...druženja..
.nema više onog kom sam svoje srce dala...


...Pjesma za onoga koji je otišao, e moje ukradeno srce još nije vratio...

I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cry
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie
Is made up on your side

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you

I never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
They lie on the floor
And they smell just like you
I love the things that you do

When you walk away
I count the steps that you take

Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you

We were made for each other
Out here forever
I know we were
Yeah Yeah

All I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul
I can hardly breathe I need to feel you here with me
Yeah

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
And When you're gone
The words I need to hear will always get me through the day
And make it OK
I miss you

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Nadopuna postu

morala sam staviti ovaj spot na blog jer je super...vjerujte mi...morate ga pogledati!



eo rijeći te pjesme:


Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

And I still hold your hand in mine.
In mine when I'm asleep.
And I will bear my soul in time,
When I'm kneeling at your feet.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.

- 15:34 - Komentari (61) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.09.2007.

...gotowo je...šmrc...šmrc... =(

...gotowo je...šmrc...šmrc... =(

..da.da gotowo je...cryno
tuzanburninmad
ne znam zashto, ali owe mi je godine powratak u shkolu jako težak...
..tomislaw i ema si jučer otishli...šmrc...cry...tomo se pozzdrawio, ali ema nije..tuzan ne znam zashto se nije doshla pozzdrawiti, ali jako mi je žao zbog toga...
sutra je shkola...tuzansretan...hm...ne znam jel to dobro ili loshe...?!
joooooj kako će mi swi faliti...ema...mirna...tomo...hm...neće me imati ko zajebawati...hehe...beljcry
...hm...ma ima i u shkoli dobrog drushtwa...malo...al ipak...
ajd pusa swima...

eo wam jedna pjesma...


Linkin Park Leave Out All the Rest Lyrics


- 18:21 - Komentari (23) - Isprintaj - #

subota, 01.09.2007.

...:::NoWi DiZaJn U sKlAdU s VrEmEnOm:::...


...Ljudi su kao baloni...uwijek različiti...jednom kad pustish balon on te zaborawi i nikada se wishe ne wrati....tako i ljudi... kad pustiš osobu koja ti je swe wiše ti se nikada ne wrati...
...Uwijek kad zawolish nekoga i postane razlog tvog žiwljenja ta osoba ode i možda se nikada ne wrati...kažu da ljudi odlaze zato da bi se wratili...hm...nije problem čekati nekoga dugo wremena, nego je teshko rastati se od onoga bez koga ne možesh...
..ali zašto je tako teshko rastati se od nekoga...?! zato što kad se wrati washi odnosi neće biti isti, zato shto se bojish čekanja, zato shto mislish da će te zaborawiti, zato shto se nadash nečemu, no to se ne dogodi...??
Znam da život nije uwijek poshten i bajan...ali ako imash kraj sebe prijatelja, dečka/curu...osobu koja te woli i poshtuje tada ti je lako preboliti i najteže trenutke u životu...ali...kad ta osoba ode...nestane iz tvog žiwota...onda je teshko...
Sigurno se pitate zashto owo pishem...?!?!...ewo zato shto znam kako je izgubiti osobu koja ti znaći swe...
...dopustila sam najdražim balonima u žiwotu da odlete zato što ih nisam dowoljno pazila i držala uza sebe...i sada me jako srce boli i kajem se shto sam se ikada s nekim tako zbližila jer je rastanak bilo bolan...a sada mi se to opet dogodilo...ali owaj put neću balone pustiti da tako lako odlete...

Please stay with me...be my friend 4ever...i realy need you...
why we can't stay like this 4 ever...??

da te bar mogu zadržati jedan dan više....



Pozzdrav svima...pusa...
- 00:16 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>