subota, 24.11.2007.

jea...opet štafete...dvije

5 STVARI KOJE VOLIM :
Obitelj, prijatelje, istinu, pravdu, komp ...

5 STVARI KOJE NE VOLIM :
Školu, laganje, nevjeru, kad mi neko sere, smrad ...

5 STVARI KOJE ME FASCINIRAJU :
Hmm...a ne znam sad ...

5 STVARI KOJE NE ZNAM, A ŽELJELA BIH ZNATI :
-Zašto me ljudi smatraju glupom?
-Zašto ne smijem imati vlastitu slobodu?
-Zašto me ljudi zajebavaju baš kad to ne želim?
-Kada ću završiti ovaj post?

5 STVARI KOJIH SE SRAMIM :
Hmm...imam malo pravih prijatelja, imam mali izlazak,
imam smiješan glas ...

DRUGA ŠTAFETA

KoLiKo Je SaTi
18:19
MoJ RiTuAl PrIjE SpAvAnjA
Hmm ... obavezno prije spavanja pogasim sva svijetla i svim ljudima koje poštujem i volim pošaljem: laku noć...

TrEnUtAcNo RaZmIsLJaM O
O tome kako ne znam hoću li ići u grad danas... jako bi htjela, ali neam s kim...
tj imam ali... treba mi i žensko duštvo...

3 StVaRi Na KoJe SaM PoNoSnA
Na sebe kao osobu, na Denisa zato što je najhrabrija i najsnažnija osoba koju znam, na Ivanu što trpi više nego što bi trebala!

JeSaM Li LJuBoMoRnA
Da jesam... Nisam ljubomorna na druge ljude kao osobe, već sam jako ljubomorna kad mi neko uzme ono što sam ja zaslužila...

StO Je Za MeNe BoL
Gubitak je za mene bol, bol je za mene nedostatak voljenih osoba, bol je za mene kad znam da sam zaslužila nešto i onda se odjednom stvori netko i to jednostavno uzme i kada se trudim oko neke osobe, a ona to ne želi primjetiti...

StO Je Za MeNe SaVrSeNsTVo
Hm... biti sa nekim koga voliš u isto vrijeme kad si s prijateljima i sa obitelji...
Jako je teško imati isti kao prije odnos s prijateljima i obitelji kada imaš dečka/curu/simpatiju/svejedno ...

KaKo Bi OpIsAlA SvOj StiL ObLaCeNJa
Onako...nosim šta volim i šta mi se sviđa...ok... nekad je to ppo najnovijoj modi... ali većinom ne...

PoStOjI Li NeStA StO NiKoMe Ne Bi HtJeLa ReCi
Da...naravno da postoji, ali to neću ni sada reći...hehe

JeSi Li IkaD SaNJaLa OtVoReNiH OcIjU
Nisam!

StO MiSlIs O ZiVoTiNJaMa
Baš ništa...Ne volim ih baš... volim jedino zmije...

O CeMu MaStAs KaD Si ZaLJuBljeNa
O svemu... a posebno o NJEMU

JeSi Li DjEtInjAsTa
To trebate pitati moje frendove...

StO Ne VoLiM Na SeBi
Hmm... svoje noge i nokte...usnice su mi često ispucane i to me jako živcira!

Neka si uzme tko hoće štafete!


Ne, ljudi nisam dobro!

how can you see into my eyes like open doors
leading you down into my core
where I’ve become so numb without a soul my spirit sleeping somewhere cold
until you find it there and lead it back home

Wake me up inside
call my name and save me from the dark
bid my blood to run
before I come undone
save me from the nothing I’ve become

now that I know what I’m without
you can't just leave me
breathe into me and make me real
bring me to life

Wake me up inside
call my name and save me from the dark
bid my blood to run
before I come undone
save me from the nothing I’ve become

Bring me to life
frozen inside without your touch without your love darling only you are the life among the dead

all this time I can't believe I couldn't see
kept in the dark but you were there in front of me
I’ve been sleeping a thousand years it seems
got to open my eyes to everything
without a thought without a voice without a soul
don't let me die here
there must be something more
bring me to life

Wake me up inside
call my name and save me from the dark
bid my blood to run
before I come undone
save me from the nothing I’ve become
I’ve been living a lie, there’s nothing inside




Sutra mi je imendan!
kissnaughtyyesnjamifinosmokinpartythumbup
Da.da sveta Kata snijeg za vrata...ahh naš se snijeg otopio...

- 18:09 - Komentari (93) - Isprintaj - #

srijeda, 21.11.2007.

Štafeta...aha...došlo i do mene...jea!

SaVrŠeN dAn:
Probudim se kraj njega, dan provedem sa društvom i obitelji...i opet legnem kraj njega...hehe...naughtykiss

Da MoRaTe BiRaTi, BiStE lI oDaBrAlI uLoGu ČoVjEkA kOjI iMa NoVaC i KaRiJeRu,NeMa VoLjEnU oSoBu PoReD sEbE,iLi UlOgU čOvJeKa KoJi Ne ŽiVi U ObIlJu NoVcA,aLi PoReD sEbE iMa VoLjEnU oSoBu:
izabrala bi ulogu osobe koja nema puno love, ali ima voljenu osobu pored sebe...sretan

KoLiKo Je SaTi?
10:36...yes

KoJe ImE tI jE uPiSaNo U rOdNoM lIsTu:
Katarina...yes

NaDiMaK:
Kety, Nina, Crna, Mala...thumbup

KoJeG dAtUmA tI Je RoĐeNdAn:
10.5...thumbup

KoJa Ti Je NajDrAžA žIvOtInJa:
Zmija...sretan

KoJe Su Ti BojE oĆi:
Zelene...yes

KoJe Ti Je BoJe KoSa:
hmm...smeđa...sretan

ImAš Li NeGdJe Na TiJeLu PiRsInG:
hmm...možda...hehe...naughty

ImAš Li NeGdJe Na TiJeLu TeToVaŽu:
Nemam ali voljela bi imati...naughty

Imaš li sretan broj:
da...imam ih više... 10,5,69...

Gdje bi voljeo/la putovati:

Negdje gdje ima malo ljudi ali svi su iskrani, dobri i pošteni...

Omiljeni film?
hmm...Plešimo zajedno...

Omiljeno mjesto za odmor?
Pa...moja soba...naughty

Omiljeno jelo?
Hobotnica

Dali neki dan u tjednu posebno voliš?
Da. Jako volim subotu...kao i svi ostali...lol...

Što najviše u zadnje vrijeme od pjesama slušaš?
Sve...od A-Ž...

Koju pastu za zube koristiš?
Zirodent...mouthwashzubo

Omiljeni cvijet.....
Ruža i orhideja...

Omiljeni sport?
Nogomet(gledam)naughty, košarku(igram)cerek, ples(plešem i uživam)kiss

Omiljeno piće?
Vruča čokolada...hehe...moš mislit...rofl

Kako si izgledao/la kada si imao/la 10 godina?
Onak...smotano...ali slatko...

Od koga si dobio/la zadnji mail?
Od Domagoja...hehe...vrlo zanimljiv mail...kiss

U kojem dućanu bi voljeo/la imati karticu s 75% popusta?
Hmm...nisam sigurna...u svima...

Šta radiš kad ti je dosadno?
Zajebavam sve oko sebe...ili slušam glasno glazbi i ludujemo po sobi...hehe...

Kako reagiraš(na ljude,situacije)?
Hmm...ovisi...ponekad sve okrenem na zajebanciju..ali nekad sve shvatim ozbiljno...

Koliko je sati u ovom trenutku?
10:51

Vanilija ili čokolada
Čokolada


Nabroji svoja tri najbolja prijatelja?

Hrca, Tina, Ivana...


Najbolja reklama?
Niti jedna...

Gdje si sve bio/la na moru?
Hmm...ma ne znam...

Što je za tebe politika?
Za mene nije ništa!...

TV ili kompjutor?
Komp...

Krevet ili kauč?
Krevet...cerek

Dinamo ili Hajduk?
Dinamo...

More ili bazen?
Bazen...


Cura/dečko ili prijatelji?
Prijatelji...cerek

Dezić ili parfem?
hehe...dezodorant...

Pas ili mačka?
Niti jedno...

Ponedjeljak ili petak?
Petak...

Jabuka ili kruška?
Jabuka...

Naušnice ili ogrlica?

Naušnice...

Pakao ili raj?
Raj...

Avion ili brod?
Brod...

Štaferu predajem:

Mirni

Plawushi

djurku i jozi

pusa svima...voli vas [..kety..]cerek

eo jedna pjesma samo za njega... crytuzannokiss

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA
- 10:28 - Komentari (51) - Isprintaj - #

petak, 16.11.2007.

¤° pEoPlE CaN't ChAnGe °¤

Evo napravila sam malo promjena na blogu...naughty
dakle novi dizaj...da.da vrlo poučan!yes so...be good!

I NOVO IME BLOGA...da.da...iz pjesme jedne...yes.
¤LJUDI SAMO DA VAM KAŽEM DA ME NIJE DEČKO OSTAVIO (nono)VEĆ MI SE SVIĐAJU JAKO NEKE REĆENICE I SLIKE KOJE SAM STAVILA NA MSN...PA...NEMOJTE ME TO VIŠE ISPITIVATI!¤
Onda želim sad malo prokomentirati naslov bloga...hmm...da danas sam u školi shvatila da se ljudi ne mjenjaju... jer onaj ko je bio dobar takav će biti zauvijek...a onaj ko je kučka to će uvijek i ostati...
ajd pusa...svima...cerekkiss
- 21:50 - Komentari (72) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.11.2007.

* I'm back *

Evo ljudi vratila sam se!
Nije bilo ničeg važnog ove dane...
U školi samo zafrkancija, doma svađa...lol...
Ne znam šta da vam pišem pa vas ostavljam na neko vrijeme...
Stvarno mi je žao što nisam nikome odgovarala na komentare....
obečajem to se više neće ponoviti... =)
u linkovima ću zadržati:

x menestrujastepla.blog.hr.-naravno
x crazygirls.blog.hr.-naravno
x mirna123.blog.hr.-naravnokiss
x djurko i joz@ -naravnokisscerek
x lucijaonegirl.blog.hr-ofkors
x freaktwinzerice.blog.hr.-eh da...
x malalexica.blog.hr.-da.da
x ketty8.blog.hr.-aha...
x umisljena47.blog.hr.-yes
x pl@wush@a-naravno
x jasamlegenda111111111111.blog.hr/-kisspartysmokinnaravno
x trenutcimogzivota.blog.hr/-smokinkissnaravno


pusa svima....cerekkiss
- 09:50 - Komentari (87) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>