ponedjeljak, 25.02.2008.

¤ Step up, step up, step up, You'll never stop me, Nothing you say today, Is gonna bring me down...¤

¤ Opiši sebe najbolje što možeš ¤
Slatka, mala, guzata cura…cerek

cerekVoli:
-Prijetelje-Bez njih ne mogu… Mislim da bih umrla jedan dan bez njih…
-Obitelj- Uvijek podrška, oslonac… Vojim ih puno…
-Dečke- Hmm… jaaaako volim dečke… hehe… i oni vole mene :)))))smijeh
-Istinu- Istina boli, ali, laž još više :/
-MSN- Jednostavno sam ovisna…yes
-Svoju seku- Bez texta… Volim ju i to je to…
-Našice- Ma… Tu mi je srce, tu mi je dom…sretan
-Pub- Ma moje omiljeno prebivalište… Tamo se osjećam kao doma..Doslovno xD
-Labelo- Hehe… od čokolade… heh…
-Zajebanciju- Voooolim zajebavati ljude :)
-Tulumarenje- Ako me ne pozovete na tulum gotovi ste :)
-Ples- Oooo da… volim plesati… Jednostavno ritam me ponese…
-Glazbu- Samo onu koja valja… i ono što me čini sretnom ili ponekad tužnom
-Mobitel- Joooj… Najgori trenutci su oni kada mi ga starci uzmu…ajoooj :(
-Kopm- Ne mogu živjeti bez njega… Ma ne moram ni jesti…samo mi daj moj komp…
-Sreću- Logično… ne treba objašnjenje…
-Slikati se- Pa da… Oooobožavam to :)
-Ljubiti- mmmljac… rano sam počela… ali nikada neću prestati :)kiss
-Sladoled- Hmm… da… volim jesi sladoled… jaaaaaaaaaaaaako….fino
-Odjeću- Kao i svaka žena… Volim peglati kartice na finu odjeću…
-Šminkati se- L0Lthumbup
-Kad me netko hvali- hehe…jednostavno obožavam…
-Preseravati se- Pa da… :)lud

namcorNe voli:
-Laž- Ne volim kad mi netko laže i točka!nono
-Biti kažnjena- Uf,bolje me ubijte nego da ne smijem na net ili van ili bez moba,ajmeeemad
-Ufurane ljude- Ljudi, spustite se na zemlju…party
-Smrad- Ijjuuu… ako nešto smrdi……..dalje od mene….
-Kad mi neko sere- Joooj….Ne volim tooooooo….
-Glupe ljude- Jednostavno…. Ne volim ih…
-Kad me netko vrijeđa- Da… ja volim kad me se hvali,a ne vrijeđa!!!
-Bol- Ne mogu podnijeti kada me netko povrijedi… Jednostavno..propadnem…
-Učiti- Grrr…blabla
-Ljude koji misle da su nešto veliko a, ustvari su nula 0….
-Umarkirane ljude- Hehe… ne volim ljude kojima je smisao svega samo da se obuku u neku marku….( Nike, Puma, Adidas…)
-Dosadu- Ajmee… poludim kada mi je dosadno ;)
-Nepravdu…burninmad

Smeđa kosa, sive okice, 160 cm, … kg…nut

¤ Savršeni dečko za mene..¤
Pa…
-Barem 175 cm
-Ne premršav…
-Mišićavcool
-Smeđa kosa ili crna, svejedno, samo da nije plavuša ili ričkorolleyes
-Tamnoput
-Smeđe oči
-Osjećajan
-Dobro se ljubi :)kiss
-Stil oblačenja: Više rapperski
-Da zna plesati :)
-Pametan :)
-Lijep osmjeh :)
-Sladak :)fino
-Zgodan :)
-Lijep :)
-NOGOMETAŠ :)(štebih jesi zadovoljan?)
-Zabavan
-Sličan meni…


Hehehe… ovakav ne postoji….rolleyes

¤ Što prvo primijetim kod ljudi ¤
Ovisi…
Ako se radi o dečkima, onda lice i ruke.
A ovako općenito… pa…Stav, držanje…

¤ Moj najbolji prijatelj/prijateljica je… ¤
Hmm…
Prijateljica:
Jako dobra osoba…
Zajebantica, uvijek spremna pomoći prijatelju, osoba koja ne pazi na detalje, obična cura, zabavna, ovisna o MSN-u i mlijeku, jednostavno ZAKONcerek
Prijatelj:
On je moja mala dobričina…
Jako osjećajan dečko, smeđih okica, crne kose, izvana rapper a u duši roker…
Voli biti u centru pažnje(baš kao i ja :)), biti zaljubljen.
Previše je iskren, jako je vrijedan… Nikada ne dopušta da netko vrijeđa ljude koje on voli…
Pravedna je osoba i uvijek je onaj koji podiže atmosferu….cerek

¤ Moje razmišljanje o seksu…¤
Pa…
Mogla bih o toj temi pisati do sutra…
Ali… neću…. Hehe
Mislim da nema ništa loše u seksu…
Ljudi stupaju u spolne odnose…hmm… sad ne znam jeli da napišem iz ljubavi ili zbog zadovoljstva??
Vjerojatno iz oba dva razloga…
Djevojke većinom iz ljubavi… I naravno njima je to jedan poseban doživljaj i smatraju seks nečim vrlo važnim i značajnim u životu…
Dok je dečkima to…"bum-tras i bok…"
"Ali ako je cura imala seksualan odnos sa 14,15 godine ne ispada KURVA jer većina misli da je to prerano. To je odluka koju ne donose mnogi i za nju je potrebno mnogo hrabrosti…"- Ovo je pisalo na jednom blogu... pa vam samo stavljam citat...


¤ Jesi li ikada nešto naučila iz neke knjige(ne odnosi se na školski pribor)? ¤
Ne volim previše čitati knjige…
Ali, da…
Da se svašta naučiti iz knjiga…
Ja iskreno nisam ništa naučila… hehe… jer ne čitam knjige….
Ali vjerujem da moja stara je naučila…hehe… ona je ta koja čita moje lektire…hehecerekkissroflrolleyes

PJESMA ZA SVE KOJI ME NE VOLE :)

There you go
You're always so right
It's all a big show
its all about you
You think you know
What everyone needs
You always take time to criticize me
It seems like everyday
I make mistakes
I just can't get it right
It's like I'm the one
You love to hate
But not today...
So shut up, shut up, shut up
Don't wanna hear it
Get out, get out, get out
Get out of my way
Step up, step up, step up
You'll never stop me
Nothing you say today
Is gonna bring me down
There you go
You never ask why
It's all a big lie
Whatever you do
You think your special
But I know and I know and I know and we know
That you're not
You're always there
To point out my mistakes
And shove them in my face
It's like I'm the one
You love to hate
But not today...
Don't tell me who I should be
And don't try to tell me what's right for me
Don't tell me what I should do
I don't want to waste my time
I'll watch you fade away



Evo ljudeki…
Ovu štafetu je izmislila moja legica Ana pa sam morala staviti na blog…
Hehe… nešto su često kod mene postovi???
Hmmm…..
Ajd nema veze…
Pusakiss
Voli vas kety aka kraljica nut
- 20:18 - Komentari (67) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>