subota, 30.06.2007.

Post o ekskurziji i o prošlom tjednu, tj.o pon,uto,sri,čet i pet...xD

Da.da u subotu 23.6 smo se vratili sa četverodnevne ekskurzije u Umagu...
Bilo je zakon!
Samo šteta što neki neće nikada više vidjeti ljude koje su tamo upoznali...
Da.da. ja na žalost više nikad neću vidjeti dečka po imenu Igor...ne znam puno o njemu, ali znam da je savršen!
...ugl...
Ma bilo je super...
Imali smo mali "požar" u apartmanu...hehe...važno da smo se mi dobro zabavili!
Eo par slikica iz Umaga i sa izleta gdje smo bili!:

Plaža:

Cure na plaži:

Pogled s balkona:

Soba bračnim krevetom xD:

Moj krevetić...naughty

Mali tv...sitan, ali dinamitan!

Restorančić...njam...mljac mljac

Heh...ja na nekom igralištu...

juriii!

parkić...najbolji na većer...;)

Arena u Puli!

Na Brijunima

I na odlasku zadnji pozdrav s kućicom...prirasla mi je srcu ;)

I SADA SAMO USPOMENA!
*********************************
Eh...a sad...
Nedjelja je prošla ok...bila sam mal u gradu i tak... ;)
Ponedjeljak...glupo :(
Utorak...joooj...bilo je...ma...neki znaju... ;)
Srijeda...hm... ;)
Četvratk...dosadno :(
Petak...svađa s ediem...:(tu vam piše sve ak želite pročitati!
**********************************
Eto...danas sam jako živčana...tak da...pazite šta radite! xD
Pišite mi na msn- kate.crna@hotmail.com, na mob- 091/172-2551 i na mail-katarina@bedemgrad.com!
Pusa svima i jednom malom crnom neodlučnom...ponekad zločestom...
I pusa ekipi sa Urbarije, iz Vikendice, Rođama, i svima ostalima!
***********************************
Voli vas Katarina...molim približno komova kao i na prošlom postu!




- 11:49 - Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>