subota, 09.06.2007.

Evo jedna pjesmica...posvečena je jednoj posebnoj osobi u mom životu...mojoj največoj i prvoj ljubavi!

Ponekad mi se učini
još si ovdje, ljubavi,
ulaziš na vrata mojeg stana.
Milijun starih navika,
i dašak tvoga mirisa,
što tako boli
i ne da mi da spavam!

A noćas mi nedostaje tvoj glas i dodir, tvoje sve,
sve naše godine, svi naši dani!

Ne možeš protiv ljubavi,
da si još sto put otišao,
ja bi ti sve oprostila,
već poslje prvog poljupca!
......
Ne možeš protiv ljubavi,
kad si za mene stvoren ti!

Al', nekad mislim;proći će,
vrijeme lijeći, briše sve,
Al' desi se u sumrak svakog dana...
Da stara bol u grudima,
na spomen tvoga imena,
pa joj se predam, i potonem do kraja!


A noćas mi nedostaje tvoj glas i dodir, tvoje sve,
sve naše godine, svi naši dani!


Ne možeš protiv ljubavi,
da si još sto put otišao,
ja bi ti sve oprostila,
već poslje prvog poljupca!
......
Ne možeš protiv ljubavi,
kad si za mene stvoren ti!



Znam, nisu dugo trajali naši dani,
ali cijeli život će to ostati u meni!
Ti si moja prva i najveća ljubav...
Ljubav...koju sam sve ove godine
posvetila samo tebi...
Ali ju nisi uzvratio
ni slomljeno srce izlječio


pusa jednom dečku...i osobi iz ovog posta


*************************************************


DRŽI SE KLARA SVI SMO UZ TEBE!!!

napisano: 12.Lipnja

- 11:11 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>