Razbij čašu k'o zadnja baraba

20 listopad 2013

Oznake: čaša baraba

Sudba

12 listopad 2013


Image and video hosting by TinyPic

Nacerena hulja s ožiljkom na licu
promiješala karte označenog špila
kaže: ''ja sam Sudba, nosiš moju klicu
sada ću ti gorda podrezati krila.''

Gledam je u oči i točim joj vina
nazdravljam joj drsko; ma radi što želiš
krala sam ti snove, zvuke violina
tamo kuda idem ti ništa ne dijeliš.

Boji te se onaj koji snove ima
koji misli dugo tvojim putem ići
meni je svejedno, želiš li još vina,
mene nećeš naći u toj tvojoj priči.

Izvući ću kralja crvenoga srca
damu pik i tricu neke boje crne
pa neka suza u grlu zagrca
sve mora proći kada plamen trne.



Oznake: sudba, život

Igra dokona

06 listopad 2013


Image and video hosting by TinyPic

Dat ću ti ovu pjesmu
a ti mi vrati stihove
za tebe napisane.
Vrati mi moje cvijeće
od bijeloga voska
od modroga sna.

I nagorene svijeće mi vrati
a ja ću ti punu čašu
onih crnih zvijezda dati
s oka nakapanih.

Ako ovo i nije prava pjesma
jer u pravoj te pjesmi nikada
ne bih nazvala mangupom i tatom
nego dušom svojom, zlatom
ti mi ipak vrati moje pjesme.

Ako hoćeš, lagat ću ti
ženski zamagljeno,
mazno, uvijeno
da nikada tebi nisam napisala stih,
da sve je to samo
glupost, igra dokona
ona što je od iskona igraju
On i Ona.

Priznat ću ti da se noću
u gorskom jezeru
s punim Mjesecom kupam
da mi vjetar u pohode dolazi
da mi breze otkrivaju sve tvoje tajne
i da su moji prijatelji vukovi
koji male vjeverice od zvijeri čuvaju.

Ali, vrati mi moje stihove.
Nisu oni za tebe pisani.
Oni su pisani za Ljubav.

Oznake: dokonost igra

Lopudska sirotica

04 listopad 2013

Oznake: Lopud

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.